AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #1 Skrevet 29. januar 2024 Sønnen min på 17 år har aldri vært særlig syk. Aldri hatt omgangssyken, aldri influensa og bare noen forkjølelser her og der. Januar 2023 fjernet han blindtarmen og siden da har han vært av og på syk. Bare nå i januar er han på tredje runde. To forkjølelser og en omgangssyke. Det var likt i fjor også. Han er ikke covidvaksinert. Tror dere det har en sammenheng eller er det bare tilfeldig? (skal oppsøke lege ja, dette er ikke normalt) Anonymkode: 20517...219
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #2 Skrevet 29. januar 2024 Det har vært mye sykdom etter nedstengningen, altså mye mer enn vanlig - slik det var før nedstengningen. Jeg har også ansett meg selv som veldig frisk, men 22/23 og 23/24 har jeg vært SINNSYKT mye syk. Anonymkode: bb098...3d4
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #3 Skrevet 29. januar 2024 2 forkjølelser og 1 spysyke på 1 år høres ganske normalt ut egentlig. De har ikke sammenheng med blindtarm. Anonymkode: 812ec...849 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #4 Skrevet 29. januar 2024 Etter at vi var isolert fra folk gjennom corona så slipper folk løs som før, og da slippes også sykdommer løs. Hvorfor skal du bestille legetime fordi ungen er litt mer syk en før? Anonymkode: 4c967...7e3 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #5 Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Etter at vi var isolert fra folk gjennom corona så slipper folk løs som før, og da slippes også sykdommer løs. Hvorfor skal du bestille legetime fordi ungen er litt mer syk en før? Anonymkode: 4c967...7e3 For å utelukke vitaminmangel etc? Anonymkode: 20517...219 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #6 Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): 2 forkjølelser og 1 spysyke på 1 år høres ganske normalt ut egentlig. De har ikke sammenheng med blindtarm. Anonymkode: 812ec...849 Nei dette var nå i januar bare. Anonymkode: 20517...219
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #7 Skrevet 29. januar 2024 Hvis covidnedstegning er årsaken, hvorfor var han da frisk i hele 2022? ts Anonymkode: 20517...219
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #8 Skrevet 29. januar 2024 Aldri si aldri. Kan godt være en sammenheng. Vi mennesker liker å tro at blindtarmen ikke har en funksjon i kroppen. Men alle mennesker blir jo født med det, og ALT har da en eller annen funksjon i kroppen, så hvorfor skal blindtarmen være unntaket? Og er det noe vi vet så er det at tarmen direkte eller indirekte er involvert i absolutt alle funksjonene i kroppen vår. Har selv fjernet blindtarmen som ungdom, og har tenkt at det at jeg fjernet den har skapt problemer for meg i ettertid. Men å si det høyt er som å være konspiratorteoretiker, så jeg holder det for meg selv. For det er liksom "ingen sammenheng mellom blindtarm og kropp", sies det, uten at vitenskapen kan bekrefte det. Det er faktisk rene vitenskapelige antakelser. En teori som ikke har blitt avkreftet. Men heller ikke bekreftet.... Anonymkode: 0627b...899 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #9 Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Sønnen min på 17 år har aldri vært særlig syk. Aldri hatt omgangssyken, aldri influensa og bare noen forkjølelser her og der. Januar 2023 fjernet han blindtarmen og siden da har han vært av og på syk. Bare nå i januar er han på tredje runde. To forkjølelser og en omgangssyke. Det var likt i fjor også. Han er ikke covidvaksinert. Tror dere det har en sammenheng eller er det bare tilfeldig? (skal oppsøke lege ja, dette er ikke normalt) Anonymkode: 20517...219 Jeg var akkurat sånn som sønnen din både før og etter jeg tok blindtarmen i 1998 og i ettertid fant jeg flere artikler som sa at personer som opererte ut blindtarmen kan få nedsatt immunforsvar. Anonymkode: 3833e...1aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå