Gå til innhold

Fotballtur

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har vært på fotballkamp i England (Premier league) og kan fortelle litt om hvordan dere ordnet det praktiske? Tenker da på selve billetten til kampen.

Vi har en sønn som er Tottenham-fan, og vi foreldre har blitt det etter hvert vi også. Prøver å finne ut hvordan vi best kan klare å få tak i billetter til kamp, og det virker fryktelig komplisert.

Har noen erfaringer med å bestille tur gjennom fotballreise-selskap av noe slag? Jeg ser også at det selges billetter på finn.no, er det "trygt" å kjøpe disse, av andre som har sesongkort? Virker som det er så mange regler og man må kjøpe et medlemsskap for mange hundre kroner i året for å få lov til å kjøpe billett...

Anonymkode: f6ea0...1b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært flere ganger. Det enkleste er å melde seg inn i supporterklubben. Da kan dere bestille en pakke, bestående av kampbilletter, hotell, transport og omvisning på kamp.

Om dere ønsker å ordne alt selv, vær forsiktig med hvor og hvem dere evt. kjøper biletter av. Tottenham sin offisielle hjemmeside kan være et tips. Vær forsiktig med Finn, det finnes seriøse, men også useriøse aktører der.

https://www.eticketing.co.uk/tottenhamhotspur/Events?utm_source=thfc&utm_medium=home_tx_page&utm_campaign=ticketing_alwayson-matchtickets_1_2024_1&utm_content=hero-cta

Anonymkode: e84bd...f7e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på kamp i Manchester og kjøpt på klubbens nettside men ofte er det utsolgt. Det vil du heller ikke se før du har meldt deg inn i supporterklubben.

Ikke kjøp billetter på finn.no. Det kan være svartebørs, falske billetter osv. Ticketservice.no selger billetter til Premier League. Også londontown.no selger pakker med hotell samt flere reisebyråer i Norge. 

Anonymkode: c6821...8f7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meld dere inn i supporterklubben, og søk om billetter der. Fly og hotell ville jeg ordet ved siden ved mulighet.

Det er litt avhengig av klubb, men det er alltid moro å få til to kamper på en helg. Det er moro å reise på kamper i Championship eller League One også. I London er det er hav av muligheter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...