Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter på 17 besøker faren sin hver helg hun er sur fordi at han har sagt at hun får ikke lov og bruke sminke når hun bor hos han, fordi han syns det ser tåpelig ut at en så ung jente bruker sminke men greia er at hun bruker mye sminke, jeg syns det bare er fint at hun ikke bruker sminke daglig men hun ser det jo ikke slik, han vil også at hun skal bruke hestehale fordi han blir så irritert av og finne hår på kjøkkenet og i maten, er det greit at han krever at hun skal være usminket og bruke hestehale? hun har sagt at hun aksepterer det fordi at det er hans hjem, og at hun ikke kan forvente og ha det samme systemet hos han som her hjemme.

Anonymkode: dc6b9...aa5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er fullstendig urimelig. Sånt må hun da få bestemme selv.

Anonymkode: ef692...db2

• Nyttig 2
Skrevet

Sminken synes jeg ikke han kan blande seg bort i! Hun er 17 år - ikke 7!

Om hun etterlater seg hår i mat andre skal spise, så synes jeg det er ok å si at hun må ha strikk eller skaut når hun lager mat.

Anonymkode: 80f57...c4a

• Liker 4
Skrevet

Hårstrikk når man lager mat er helt innafor å forvente. Resten høres kontrollerende (og litt kvinnefiendtlig?) ut. 
Samtidig ser jeg mange ungdommer med ekstreme mengder sminke. Jeg tenker at man fint kan snakke med jenter om at huden trenger luft og det med å være fornøyd som man er. Men valget er da hel opp til jenta selv, hun er da ikke en ung jente lenger.

Anonymkode: 8e01f...6d0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...