Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spottet i 4 dager, så begynte jeg å blø og er nå på dag 10 med blødning. Ser ingen endringer i mengde og lurer på hvor lenge det kan vare.

Mener å huske det var 17 dager sist, men husker ikke om det var med spottingdagene eller kun dagene med blødning.

Anonymkode: 2d626...c52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde sa i uke 8. Spottet i 4 dager først. Blødde så i 5 dager. Og spottet litt 4 dager etter blødningen hadde stoppet

Anonymkode: c18f3...04d

Skrevet

Jeg hadde en SA i uke 11. Blødde svært mye det første døgnet, så mer som en normal mens i et par dager til og så småblødning og deretter spotting i ganske mange (9) uker etter det. Håper og tror at det er uvanlig å blø så lenge. 

Skrevet

TS her.

SA i uke 9. Blør jevnt som mens. 10 dager med blødning og det gir seg ikke.

Deres SA høres ut som ikke noe verre enn min vanlig mens.

Anonymkode: 2d626...c52

Skrevet

Jeg håper virkelig ikke du pleier å blø i ni uker hver gang du har mens?

For min del virket det som det meste kom den første dagen. Jeg blødde så voldsomt at jeg måtte en tur på sykehuset. Selv de tykkeste nattbindene varte to minutter, det bare rant og rant, så jeg måtte få med meg disse digre bleiene som man får etter å ha født. Kanskje var det derfor det roet seg til normal mensblødning dagen etter, mens hvis du ikke har hatt noen voldsom blødning så tar det lenger tid før det slutter? Hvis du er bekymret så er det uansett lurt å ringe legen.

Skrevet

SA i uke 11, blødde som en heavy mens første dagen, også litt hver dag i ca 7 dager. 

Skrevet

SA i uke 8/9. Begynte å spotte 1-2 uker før, først bare noe rosa på papiret, deretter mer og mer friskt blod i kombinasjon med økende smerter.
Den dagen fosteranlegget kom ut blødde jeg mye gjennom natta, hadde ganske vondt, og det fosset og rant den morgenen før en stor klump kom ut.

Så avtok blødningene ganske raskt, frisk blod et par dager etterpå men ingen smerter. 
Ved GU ble det bekreftet at alt var kommet ut.

Var veldig kjipt at vi var på utenlandsferie i de to ukene. Jeg fikk ikke vært på stranda eller badet noe særlig🫤(man skal ikke i sjø/basseng ved fortsatt blødning etter SA pga infeksjonsfare).

Anonymkode: 32421...cb5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...