Gå til innhold

Rare symptomer etter menstruasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går på p-piller og hopper stort sett alltid over mensen (tar kun pille med effekt hver kveld), men når jeg nå var tom og det er ca en ukes bestillingstid hos apoteket på den jeg bruker, så bestemte jeg meg for å ta piller uten effekt og la mensen komme. Det gjorde den som normalt. Men 3-4 dager etter jeg slutter å blø og skal ha sex med kjæresten, opplever jeg rare ting. 

- Utflod er tykkere og veldig seig, lukter ikke vondt, men har en svak lukt av jern. Men helt tydelig annerledes utflod enn normalt. Ikke noen farge, og heller ikke unormalt mye. 

- Er veldig øm i livmoren, og føler kjæresten kommer for langt inn i nesten alle stillinger. Dette til tross for at jeg er kåt og opphisset som normalt, bruker ikke være noe problem selv om han er over gjennomsnittet i størrelse. 

- Er generelt øm i livmoren, men ikke sånn direkte vondt, kjennes mest under sex 

Tenkte først det har noe med eggløsning å gjøre, men er det ikke rart jeg har eggløsning rett etter menstruasjon? 

Oppsøker selvsagt lege hvis det er langvarig, men det har ikke vart en uke enda. 

Anonymkode: db357...6f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? 

Ts 

Skrevet

Hormonelle endringer når man slutter/tar pause fra ppiller, er veldig vanlig. 

Anonymkode: 548b7...97d

• Liker 1
Skrevet

Er det lenge siden du har tatt celleprøve?

Anonymkode: 10f76...6ce

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Er det lenge siden du har tatt celleprøve?

Anonymkode: 10f76...6ce

Nei, ca et år siden. Alt var normalt. Ts 

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hormonelle endringer når man slutter/tar pause fra ppiller, er veldig vanlig. 

Anonymkode: 548b7...97d

Ok, takk 😊 Er på p-piller igjen nå. Håper plagene forsvinner da. Har ikke opplevd slike plager tidligere når jeg har hatt normal pillefri uke i forbindelse med mensen. 

Ts 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...