Gjest Gjest_Imprezza_* Skrevet 30. januar 2006 #1 Skrevet 30. januar 2006 Jeg har lyst å slutte å røyke, men er litt begymret for motivasjonen..... Er det noen av dere som har prøvd røykepiller? Og er dere røykfri fremdeles? (Hvor lenge) Hadde vært greit å høre hva andre syns, ettersom de er jo ganske dyre....
Brunhilde Skrevet 30. januar 2006 #2 Skrevet 30. januar 2006 Er det Zyban du tenker på? Jeg prøvde for en del år siden, men de hadde absolutt ingen effekt på meg. Jeg tror hovedgrunnen var at jeg egentlig ikke hadde lyst til å slutte å røyke. For drøyt to år siden meldte jeg meg på "røykesluttekurs" etter opplegg fra Røyketelefonen. Denne gangen var jeg motivert og egentlig drittlei av hele røyken. Jeg er fremdeles røykfri, jeg har ikke tatt ett eneste trekk av en sigarett siden, men det er løgn å si at det bare har vært enkelt... Lykke til uansett hvilke metode du velger for å slutte, det jeg vet er at jeg ikke har angret en dag på at jeg sluttet!
Gjest gjest1 Skrevet 4. februar 2006 #3 Skrevet 4. februar 2006 Jeg var superlei hele røyken og slutta på dagen - sånn helt plutselig. Det gikk over all foroventning, men jeg kjente jo selvsagt suget når jeg kom opp i situasjoner hvor jeg vanligvis røyka. Men det gjelder å være standhaftig og til slutt så hadde jeg ikke lyst på røyk. Nå har det gått 3 år og røyk byr meg rett og slett imot, jeg er redd jeg har blitt en av disse fæle superanti-eksrøykerne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå