Anonym797 Skrevet 29. januar 2024 #1 Skrevet 29. januar 2024 Er dette en såkalt skyggestrek? Hadde en spontanabort i uke 9 bare for en måned siden, og skulle bare ta testen for å utelukke graviditet med 100% sikkerhet, siden jeg skulle ta noen medisiner for å provosere frem menstrasjon (har PCOS - og veldig uregelmessig menstrasjon, så ville bli ferdig med den første blødningen uten å vente i en halv evighet for å starte ny prøveperiode).
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #2 Skrevet 29. januar 2024 Synes ikke den ser ut som en skygge. Men i din situasjon ville jeg tatt blodprøver for å se om det øker. Kan være rester fra forrige graviditet. Og pcos kan også lage cyster som produserer hcg.. Anonymkode: 2d8fc...3ad
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #3 Skrevet 29. januar 2024 Det ser ut som en positiv strek for meg, men det kan nok henge igjen fra spontanaborten. Ville dratt til legen for å være sikker, eventuelt tatt en ny test om en uke og sett om den blir svakere eller sterkere. Anonymkode: e9740...089
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #5 Skrevet 29. januar 2024 Om det bare er en måned siden SA i uke 9, vil jeg tro den fortsatt er positiv etter aborten. Ville tatt hcg målinger hos lege for å sjekke om det var stigning eller om den synker. Anonymkode: 38f1f...51f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå