AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #1 Skrevet 29. januar 2024 Kan man spraye på flisene inn mot veggene? Det blir ikke skade eller misfarget på hvite fliser og fugene? Tenkte å spraye en natt mot sølvkre. Anonymkode: 63780...67c
newman01 Skrevet 29. januar 2024 #2 Skrevet 29. januar 2024 Jeg har ikke opplevd det, har sprayet langs veggene på badet flere ganger. Men om man er bekymret for misfarging kan man prøve et lite område som ikke er så lett synlig. Det finnes sikkert mange hundre typer fliser, så vanskelig å garantere utfall 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #3 Skrevet 29. januar 2024 Kan jeg spraye langs listene på badet før jeg går på jobb (+8 timer) og bruke badet som før når jeg kommer hjem eller bør jeg lufte 5 min med vinduet før jeg bruker badet etter jeg er kommet hjem? Anonymkode: 63780...67c
newman01 Skrevet 29. januar 2024 #4 Skrevet 29. januar 2024 Om du er katt er det farlig for deg. Det er ikke farlig for mennesker eller hunder.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #5 Skrevet 29. januar 2024 Du burde vel heller fikse fuktskader som gjør at du har sølvkre Anonymkode: a58b7...7c9
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #6 Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kan jeg spraye langs listene på badet før jeg går på jobb (+8 timer) og bruke badet som før når jeg kommer hjem eller bør jeg lufte 5 min med vinduet før jeg bruker badet etter jeg er kommet hjem? Anonymkode: 63780...67c Noen som har et vettugt svar??? Anonymkode: 63780...67c
newman01 Skrevet 29. januar 2024 #7 Skrevet 29. januar 2024 Permetrin er ikke farlig for mennesker. Det er farlig for katter. Og edderkopper. Og skjeggkre. Og maur. Det lukter rart, og sikkert ikke sunt å oppholde seg timesvis i et rom som gasses kontinuerlig. Prøvd å søke opp stoffet på giftsentralen eller produsentens sikkerhetsdokumentasjon og datablad? Her får du bare masse rare svar om at det er farlig om du er en katt.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #8 Skrevet 29. januar 2024 newman01 skrev (12 minutter siden): Permetrin er ikke farlig for mennesker. Det er farlig for katter. Og edderkopper. Og skjeggkre. Og maur. Det lukter rart, og sikkert ikke sunt å oppholde seg timesvis i et rom som gasses kontinuerlig. Prøvd å søke opp stoffet på giftsentralen eller produsentens sikkerhetsdokumentasjon og datablad? Her får du bare masse rare svar om at det er farlig om du er en katt. Men jeg nevner ikke noe katter, bikkjer eller fandens oldemor. Jeg spør et spørsmål som jeg ikke får svar på fordi flere i tråden skal gnåle om katter og mennesker. Anonymkode: 63780...67c
newman01 Skrevet 29. januar 2024 #9 Skrevet 29. januar 2024 (endret) 9 minutter siden, AnonymBruker said: Men jeg nevner ikke noe katter, bikkjer eller fandens oldemor. Jeg spør et spørsmål som jeg ikke får svar på fordi flere i tråden skal gnåle om katter og mennesker. Anonymkode: 63780...67c Den er designet for innendørs bruk. Ikke få det i øynene, ikke søl på hendene, og siden aerosolen som brukes i boksen skal man helst ha god ventilasjon av rommet. Gassen ventileres bort etter noen minutter. Må ikke brukes der mat tilberedes, og det bør ikke brukes i nærhet av der barn leker Endret 29. januar 2024 av newman01
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #10 Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kan jeg spraye langs listene på badet før jeg går på jobb (+8 timer) og bruke badet som før når jeg kommer hjem eller bør jeg lufte 5 min med vinduet før jeg bruker badet etter jeg er kommet hjem? Anonymkode: 63780...67c Igjen, dette er spørsmålet. Seeeetter veeeeeldig pris på om folk faktisk kan svare på det jeg spør om her?? (Nei, jeg har ikke katter, bikkjer, barn, andre mennesker som skal være på badet, mat på badet, fukt på badet osv osv osv ). Anonymkode: 63780...67c
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #11 Skrevet 29. januar 2024 Du kan fint spraye før du går på jonn og bruke badet som vanlig når du kommer hjem. Jeg bruker å spraye kjelleren og etter noen timer er lukta borte. Anonymkode: 83421...b31 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #12 Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du kan fint spraye før du går på jonn og bruke badet som vanlig når du kommer hjem. Jeg bruker å spraye kjelleren og etter noen timer er lukta borte. Anonymkode: 83421...b31 Halleluja!! Svar på det jeg faktisk spør om, takk!! ✌🏻 Anonymkode: 63780...67c 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #13 Skrevet 4. februar 2024 Da har jeg sprayet langs listene på badet. Med en gang jeg sprayet på dørlisten på badet hoppet det ut en sværing av et kre, aldri sett et så stort kre før i hele mitt liv. Vi snakker 5kroning størrelse på hele kroppen 😟 kverket den rimelig kjapt. Ellers har jeg bare sett noen få bittesmå døde kre på badetgulvet ved dørlisten, og et par store døde edderkopper ellers på baderommet. Kommer til å spraye igjen om 1 mnd. Anonymkode: 63780...67c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå