Gå til innhold

deppa

Fremhevede innlegg

Gjest gjesten
Skrevet

før jul brøyt jeg sammen,tårene bare begynte og fosse ut så jeg dro til legen og han skreiv ut antideppresive som han mente jeg burde bruke.

tiden gikk og ting gikk lit opp og ned, men etter nyttår forandra ting seg.

sjefen begynte og ringe å spørre når jeg kom tilbake, fortalte om kunder som spurte etter meg og andre som savna meg, butikken var kaos etter at jeg blei syk osv. Jeg fikk så klart dårlig samvitighet.

hadde ei venninde jeg likte veldig godt, hu har hvert igjenom det samme før.

hun sendte meg meldinger om at hun elsket meg, at jeg var den beste osv.

plutselig forige uke begynte hun og bli kald og "spydig", sa på fredag før jeg dro at " dette var vel bare felles utnytelse av hverandre"!!etter det har hun ikke gitt lyd fra seg.

siden oktober har vi hat kontakt hver dag, nå har jeg ikke hørt noe siden fredag.

jeg virkelig elsker den dama og hun har sakt ofte hvor mye jeg betyr for hu, men nå har hun ikke brukt for meg mere.

hun sa en gang at eneste måten hu kan klare og løsrive seg fra meg på er og bli skikelig drittlei i mot meg, (vi kan ikke bli sammen pga div grunner) er det dette hun prøver på nå? mandag var jeg en gutt som var det snilleste og beste meneske hun hadde møtt, nå er jeg bare "felles utnytelse"?

jeg sliter så utrolig nå pga dette, hvordan kan hun forandre mening så fort, eller er dette bare en måte og "ikke elske" meg mere på?kutte kontakten helt.

føler jeg kun har en venn nå og hu ønsker ikke og prate så mye om hva jeg sliter med, hun kan jeg heller ikke fortelle den hele sanheten om den andre venninda til pluss at hun har nå fått type så det er ikke så mye jeg ser til hu lengre.

legen sitter og sier at alt er posetivt uanseth hva jeg sier, jeg sitter og stirrer i veggen og orker ingen ting lengre, har bare mest lyst til og flytte, starte på nytt.

vet ikke hva jeg skal gjøre egentlig, føles så tungt.

om hun ville bli kvitt meg så kunne hun vel si det og ting ville hvert enklere.

Videoannonse
Annonse
Gjest gotthard
Skrevet

er ikke alle som klarer og si ting de vet vil såre, så da gjør de ofte ting som sårer enda mer i stede.

glem denne dama, du sier dere ikke kan bli et par så avslut eventyret og gå videre.

trur vel det hjelper på depresjonene dinne også i lengden om du ikke går og uroer deg over noe som er historie.

Skrevet

prat med henne, få henne til å fortelle deg hva som er galt på en måte du forstår. :) lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...