AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #1 Skrevet 29. januar 2024 Er det noen her inne som spiser kebab 1 gang i uka? Og er det sausen/sausene som inneholder mest kalorier? den hvite og den røde? Anonymkode: db708...806
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #2 Skrevet 29. januar 2024 Jeg vil også tørre og påstå at det er bedre med en kebabmiddag fremfor potetgull søtsaker og alt dette nordmenn stapper i seg...samtidig skal det sies at jeg går til kroa og går meg en tur etter og ha spist på kroa så jeg er ikke sofagris hele lørdagen og jeg beveger meg mesteparten av lørdagen pga jeg har bekthrevs og føler at det er viktig og røre på seg både inne og ute... Anonymkode: db708...806 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #3 Skrevet 29. januar 2024 Jeg spiser ikke kebabmiddag noensinne. Hvis du har bekthrevs er det særlig en god grunn til å la være. Det er en god dose med betennelsesfremmende mat. Prosessert kjøtt, dressing full av "drit", hvitt brød. Det er ikke noe jeg ville spist regelmessig. Lag heller kebab selv, og bruk rent kjøtt, fullkornspita, mye grønt, og noe annet enn den ferdigdressingen. Anonymkode: 693d2...087
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #4 Skrevet 29. januar 2024 Klarer ikke å spise kebab, tenker bare på alle de potensielle bakteriene som resultat av dårlig renhold, dårlig håndhygiene og kjøtt som ikke er oppbevart riktig... Blir kvalm bare av å tenke på det 🤮 Anonymkode: cff25...ef0
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #5 Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Klarer ikke å spise kebab, tenker bare på alle de potensielle bakteriene som resultat av dårlig renhold, dårlig håndhygiene og kjøtt som ikke er oppbevart riktig... Blir kvalm bare av å tenke på det 🤮 Anonymkode: cff25...ef0 Når jeg spiser kebab så er jeg for full for fornuftige valg. Sprit er vel desinfiserende? 😅 Skjer heldigvis ikke ofte da. Anonymkode: 2daf7...9f2 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #6 Skrevet 29. januar 2024 32 minutter siden, AnonymBruker said: Når jeg spiser kebab så er jeg for full for fornuftige valg. Sprit er vel desinfiserende? 😅 Skjer heldigvis ikke ofte da. Anonymkode: 2daf7...9f2 Bakterier i maten fjernes i grunn ikke av at du spirter hendene dine. Og klarer du være så fornuftig å sprite hendene dine, så klarer du å være så fornuftig å spise noe annet enn kebab Anonymkode: 693d2...087
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #7 Skrevet 29. januar 2024 Hadde kebab på lørdag (uten brød). Og jeg teller heller ikke kalorier pga jeg går på lavkarbo/ketogent kosthold og kan unne meg en kebab uten brød og pomfrits 😋 Er jo rent kjøtt (hvis en ser bort i fra feil oljer som blir brukt i sausen og stekingen). Vi skal lage oss oftere kebab hjemme. Da vet jeg at kjøttet jeg spiser er renere samt vi lager en salat til Anonymkode: bbeaf...f64
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #8 Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Klarer ikke å spise kebab, tenker bare på alle de potensielle bakteriene som resultat av dårlig renhold, dårlig håndhygiene og kjøtt som ikke er oppbevart riktig... Blir kvalm bare av å tenke på det 🤮 Anonymkode: cff25...ef0 Du vet men kan lage kebab hjemme? Du får jo kjøpt både rød og hvit kebabsaus på butikken, TS har ikke sagt at det er take away. Anonymkode: fb755...2be
Snabeltann Skrevet 29. januar 2024 #9 Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Bakterier i maten fjernes i grunn ikke av at du spirter hendene dine. Og klarer du være så fornuftig å sprite hendene dine, så klarer du å være så fornuftig å spise noe annet enn kebab Anonymkode: 693d2...087 Tenker spriten var ment til innvortes bruk 🤣
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #10 Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Prosessert kjøtt, dressing full av "drit", hvitt brød. Det er ikke noe jeg ville spist regelmessig. Lag heller kebab selv, og bruk rent kjøtt, fullkornspita, mye grønt, og noe annet enn den ferdigdressingen. Anonymkode: 693d2...087 Nei, det er ikkje prosessert kjøt i kebab. Anonymkode: 57084...4b5
Girlsarebest Skrevet 30. januar 2024 #11 Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hadde kebab på lørdag (uten brød). Og jeg teller heller ikke kalorier pga jeg går på lavkarbo/ketogent kosthold og kan unne meg en kebab uten brød og pomfrits 😋 Er jo rent kjøtt (hvis en ser bort i fra feil oljer som blir brukt i sausen og stekingen). Vi skal lage oss oftere kebab hjemme. Da vet jeg at kjøttet jeg spiser er renere samt vi lager en salat til Anonymkode: bbeaf...f64 Jeg går på keto og har 1 dag i uken hvor jeg spiser karbohydrater men det er også fordi at jeg har satt en minstevekt og da må jeg ha en høy karbo dag (fredager) for og ikke komme under den ellers i uken er jeg en keto frik hærlig følelse i magen mindre gass og mindre oppblåst og mer våken
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #12 Skrevet 30. januar 2024 15 hours ago, AnonymBruker said: Nei, det er ikkje prosessert kjøt i kebab. Anonymkode: 57084...4b5 Det kommer veldig an på hvor du kjøper den. I mange "buler" så er det ikke rent og uprosessert kjøtt som brukes. Anonymkode: 693d2...087
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #13 Skrevet 30. januar 2024 Kebab middag er godt. Anonymkode: 757b4...066
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #14 Skrevet 30. januar 2024 Skal være passe drita for å trykke i meg kebab. Og jeg drikker ikke lenger, så det skjer aldri. Anonymkode: 48130...e8a
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #15 Skrevet 30. januar 2024 11 minutter siden, AnonymBruker said: Skal være passe drita for å trykke i meg kebab. Og jeg drikker ikke lenger, så det skjer aldri. Anonymkode: 48130...e8a Enig. Du kunne ikke betalt meg for å spise kebab, må være noe av det mest nasty som finnes. Anonymkode: 693d2...087 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå