AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #1 Skrevet 29. januar 2024 Hei! Jeg lurer på hvordan tiden din etter du fant ut at partner hadde vært utro mot deg var. Ble du, men så endte du med å gå til slutt? Gikk du med en gang? Greide du å komme deg videre? Og hvorfor tok du valget du tok? lurer på dette fordi min mann var utro for to år siden og jeg tror jeg kommer til å gå først nå pga det, det sitter i og ødela så mye fra min side. Har letet lenge etter en tråd med slike svar men finner ikke! Så blir glad for å høre alle historier og erfaringer her Anonymkode: 136d9...6eb 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #2 Skrevet 29. januar 2024 Har det slik som deg. Fant ut at mannen hadde et lengre utroskapsforhold for et år siden. Han bad på sine knær og eg tilgav og ble. Vi har vært sammen lenge, har barn sammen og hele livet mitt er jo sammen med han. Orket ikke å bryte opp da. I ettertid har han gjort alt jeg vil; er mer hjemme, blir med meg på helgeturer, fjellturer. I høstferien dropper han tom. Jakta og ble med meg og barna til utlandet. Lenge siden vi har gjort slikt sammen. Likevel sitter det i at han var utro. Jeg vet hvem hun er og orker ikke tanken på hva de har gjort sammen bak min rygg - at han valgte henne over familien sin og over så lang tid. Tenker på alle mulighetene han hadde til å stoppe. Hvorfor han sviktet meg og oss slik. Og at han kunne holde på slik uten at jeg visste noe som helst. Anonymkode: c1fd6...7df 3
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #3 Skrevet 29. januar 2024 Etter jeg oppdaget at han hadde vært utro ba han på sine knær at jeg ikke skulle dra. Ga han en sjanse til, men han fortsatte å være utro. Etterhvert måtte jeg dra min egen vei. Tilliten var brutt, og jeg stolte ikke på han noe mer. Tiden etterpå følte jeg meg helt ødelagt. Følte meg så lite verdt. Tok meg flere mnd før jeg kom meg over han. Er helt ferdig med han i dag, og har funnet meg en ny kjæreste 🥰 Anonymkode: da1a9...4f0
Fremmed fugl Skrevet 29. januar 2024 #4 Skrevet 29. januar 2024 Hun som var utro gjorde det på et sett enkelt for meg etterhvert, hun sluttet ikke å være utro, så etter et par runder der hun lovde at nå skulle hun prioritere annerledes skjønte jeg at det måte bli slutt. Men frem til at det blir slutt, når jeg tenker tilbake, så skjønte jeg gradvis at hun hadde enn evne til å lyve og manipulere som jeg hadde vært naiv innen og trodd at hun ikke hadde. Vet at det finnes dem som klarer å bygge opp og styrke et forhold etter utroskap, der dem kommer nærmere hverandre.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #5 Skrevet 29. januar 2024 Gikk et års tid etter utroskapen (ons i fylla). Var samboere i 4 år før han var utro. Fikk vite om utroskapen av en venninne dagen etter at det skjedde og han innrømmet det ikke når jeg konfronterte ham. Han kjeftet og kalte meg usikker og kontrollerende… jeg hadde bevis og han innrømmet til slutt. Jeg klarte ikke å stole på ham igjen. Tilliten var brutt og det spiste opp meg innvendig. Jeg ble en person jeg ikke ønsket å være. Veldig glad for at jeg gikk. Godt gift med en herlig mann nå ♥️ Anonymkode: af208...ff6 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #6 Skrevet 29. januar 2024 Var sammen med samme fyr i ca 7 år, fra jeg var 16 og han 18. Etter 4 år var han utro på guttetur til utlandet og jeg tilga han tilslutt. Dette var en engangshendelse som aldri gjentok seg. Skulle aldri tilgitt han uansett, fordi det endte med at jeg aldri klarte å slutte å tenke på det og det var det som knakk forholdet for meg tilslutt nesten 3 år senere. Jeg ble en person jeg ikke likte å være..🫤 Nå derimot er jeg forlovet med verdens fineste mann og vi venter barn sammen veldig snart❤️ Anonymkode: 21231...438 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå