Gå til innhold

gutter og potensproblemer

Fremhevede innlegg

Gjest melodyyy
Skrevet

Leste en bok her om sex.

der sto det at ofte så får menn prestasjonsproblemer når man skal ha sex fordi det ofte er mer følelser med i bildet.

For å sitere nøyaktig hva som sto i boka, så skrev hun:

"Ekte mannfolk får ofte potensproblemer i begynnelsen av et forhold"

Er det noe sannhet i dette?

Er det badboysa som alltid får den opp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det stemmer at dette er relativt vanlig og prestasjonsangsten er nok ofte knyttet til at det er mye følelser inne i bildet. Det varierer imidlertid mye fra person til person og det går ikke an å si at en gutt/mann som ikke får potensproblemer i begynnelsen av et forhold ikke er følelsesmessig engasjert.

At det er de mest reflekterte guttene/mennene som i størst grad opplever dette, kan kanskje stemme; Det er vel de som er mest opptatt av hva partneren føler og opplever og som er mest redd for at den de er glad i skal bli skuffet. Når "litjkar'n" mottar disse impulsene blir han engstelig han også ;) .

Det du kaller "badboysa" reflekterer vel kanskje ikke så mye over det og lar det i større grad stå til. Tanken på at nettopp de ikke skulle strekke til har vel i liten grad slått dem...

(Uuups... Enda et innlegg fra "peniseksperten"... :ler: )

Endret av Leo
Skrevet
Leste en bok her om sex.

der sto det at ofte så får menn prestasjonsproblemer når man skal ha sex fordi det ofte er mer følelser med i bildet.

For å sitere nøyaktig hva som sto i boka, så skrev hun:

"Ekte mannfolk får ofte potensproblemer i begynnelsen av et forhold"

stemmer som oftest på meg. dersom det ikke er alvorlig, så står junioren som en påle, varer lenge, og jeg er et dyr i senga.

ellers så tar det ofte litt tid før jeg kommer meg i "gjenge" :sjenert:

Gjest Jalileh
Skrevet
stemmer som oftest på meg. dersom det ikke er alvorlig, så står junioren som en påle, varer lenge, og jeg er et dyr i senga.

ellers så tar det ofte litt tid før jeg kommer meg i "gjenge" :sjenert:

Søtt. :hjerter_rundt:

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Tror det der stemmer ganske ofte, ja ;)

Skrevet

Tråden er delt.

mitos "Jeg ler av menn med potensproblemer" og kommentarer til dette ligger her.

Trille (mod)

Gjest Biemannen
Skrevet

Tror den boken du har lest er skrevet av en dame som har en mann som lider av kronisk impotens.

Høres ut som om hun sier: "hvorfor får du den alltid opp er du ikke glad i meg....!?"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...