Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. noen som vil dele gode babykjøp? 
Alt fra brystpumper, babynest, dunposer og alt i mellom. Vi venter attpåskatten vår og det har skjedd en voldsom utvikling. Dette blir siste babyen så jeg har litt lyst å gå bananas på de tingene jeg føler kan komme oss til glede 💕

Anonymkode: 5438e...66f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Moonboon!

Anonymkode: 1b854...5cf

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Babynest og vippestol!

Anonymkode: f2400...319

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg hadde kjøpt moonboon tvert denne gangen om ungen ikke likte å sove alene. Har også hatt sinnsykt mye nytte av bæresele, gjerne Ergobaby Embrace eller elastisk sjal til nyfødt. En god ammepute var også gull verdt for meg. 

Anonymkode: 765df...dd4

• Hjerte 1
Skrevet

Trip trap med nyfødtsetet er det beste kjøpet vårt, var helt avhengig av det de fleste 6 mnd. Ellers brukte vi bæresele mye. Var fornøyd med ergobaby omni 360 etter ca tre måneder, men før det satt ikke baby godt oppi der. Denne gangen kommer jeg til å kjøpe en sele som er tilpasset nyfødte i tillegg til omni. 

Anonymkode: 4b735...cf0

Skrevet

Sett heller penger i fond for barnets fremtid.

Anonymkode: 0c52f...46d

• Liker 4
Skrevet

Sjal! Elastisk (og eller slynge) i begynnelsen, så vevd. Hvis jeg skulle fått baby i dag ville jeg kjøpt en sånn, men spørs jo litt hvor man bor da. https://www.solvarm.no/sleder

Skrevet

Elektrisk neglfil! De klørna vokser så fort og er SÅ skarpe. Med en god fil blir jobbe mye mindre stress for alle involverte

Anonymkode: 4d947...089

• Hjerte 1
Skrevet

Aksjefond. 
setter barnetrygden rett inn der hver måned også. 

Anonymkode: 393db...316

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Trip trap med nyfødtsetet er det beste kjøpet vårt, var helt avhengig av det de fleste 6 mnd. Ellers brukte vi bæresele mye. Var fornøyd med ergobaby omni 360 etter ca tre måneder, men før det satt ikke baby godt oppi der. Denne gangen kommer jeg til å kjøpe en sele som er tilpasset nyfødte i tillegg til omni. 

Anonymkode: 4b735...cf0

Signeres! 

Anonymkode: 9b76d...e1e

Skrevet

Hvis du får en unge som sliter med søvnen grunnet feks kollikk, kjøp moonboon (evt lei en for å se om det funker for dere). det er daktisk helt greit å skaffe hjelpemidler som gjør hverdagen lettere OM du trenger det. 

beste for oss var å ha to bedside cribs (ene fikk jeg omtrent gratis). I starten lå vesla i nest i sofaen (nest er også flott), men etter hvert hadde vi stående en bedside i stua. 

Syns det var supert å kunne feste bilstolen på vogna, gjorde småhandel litt enklere fordi jeg slapp å styre med å ta babyen ut av bilstolen. Ekstra praktisk fordi vi fikk baby midt på vinteren og da slapp å ta henne ut av bilstolposen. 

og sist vippestol. Tok med vippestolen på badet osv. 

Anonymkode: 0552c...393

Skrevet

Moonboon vugge med vuggemotor (vi hadde slyngevugge fra Natures sway fra før, men kjøpte motoren fra Moonboon nå)! Seriøst det beste kjøpet til baby noensinne.

Skrevet

Vi hadde svæææært god bruk for Najell babynest med sele. 

Anonymkode: d5fb2...b3d

• Hjerte 1
Skrevet

Vippestol fra babybjorn. Bruker den enda og barnet er 18 mnd. 

Anonymkode: 79548...d33

Skrevet

Mitt beste babykjøp var den lille sjokoladebrune, hun er bare nydelig.  Men han fra Fillipinene er en god toer.🤪

Men over til noe mer seriøst. Stellebord med skuffer, ikke hyller. Det er utrolig hvor mye støv som samler seg i hyller.

Anonymkode: b71e5...79a

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Bilstolpose med dun.

Anonymkode: 489ee...2f2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Mitt beste babykjøp var den lille sjokoladebrune, hun er bare nydelig.  Men han fra Fillipinene er en god toer.🤪

Men over til noe mer seriøst. Stellebord med skuffer, ikke hyller. Det er utrolig hvor mye støv som samler seg i hyller.

Anonymkode: b71e5...79a

Ja til stellebord med skuffer! Vi har en kommode hvor vi kan bytte ut toppen (hvor stellematten sitter fast) med en vanlig topp når vi er ferdig med stellematte. 

Anonymkode: 0552c...393

Skrevet

Jeg hadde ikke klart meg uten bæresele og vippestol! De har vært gull for oss. Ellers hadde babyen min stor glede av babygym fra fisher price.

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

.. noen som vil dele gode babykjøp? 
Alt fra brystpumper, babynest, dunposer og alt i mellom. Vi venter attpåskatten vår og det har skjedd en voldsom utvikling. Dette blir siste babyen så jeg har litt lyst å gå bananas på de tingene jeg føler kan komme oss til glede 💕

Anonymkode: 5438e...66f

Vibrerende vippestol! 

Hadde ikke det på første barnet, merket stor forskjell på mengde ro ved å ha det. 

Anonymkode: 1f948...042

Skrevet

Pognae hipseat carrier 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...