Gjest N_ewt Skrevet 9. november 2002 #1 Del Skrevet 9. november 2002 Har lagd en ny side, har ikke voldsom erfaring med grafiske ting, så tenkte jeg skulle lære meg litt. Siden er til en hyttetur jeg arrangerer. Siden har ingen funksjonalitet enda, ville bare leke litt med designet. Hadde vært fint om noen av dere kunne brukt et par minutter på å se på den, og gi meg noen hint om hvordan den kan forbedres rent visuelt.. http://home.oslo.nith.no/~nilhil/mct2.htm eller http://home.oslo.nith.no/~nilhil/mct3.htm takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 9. november 2002 #2 Del Skrevet 9. november 2002 Ser kult og trendy ut. Gif-fonten din er litt vanskelig å lese. Er det "Kontakt" det står ytterst til høyre i hovedmenyen? Særlig der er det vanskelig å lese hva det står. Er det samme font på bildet av snowboarderen og i menyen? Det ser ikke sånn ut. Med to såpass synlige fonter, så bør du bare gå for den ene. Ellers ser det litt ukonsistent ut, synes jeg. Du bør holde venstrelinja. I hvertfall bør ...Nyheter... flyttes helt ut til venstre, siden alle nyhetene begynner der. Meny kan kanskje bli stående, evt. flytt den også til venstre. Gå gjerne for designet med den røde menyen. Det ser friskt ut! Det blir litt kjedelig med bare sort, hvit og grått, særlig fordi siden ser ganske mørk ut, selv med mye hvitt. Det er mine synspunkter, i hvertfall. CAtzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gib Skrevet 9. november 2002 #3 Del Skrevet 9. november 2002 Siden ser helt grei ut den, men som Catzy sier er det vanskelig å lese hva som står i menyen. Du burde muligens velge en annen font type som er lettere å tyde Gib Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. november 2002 #4 Del Skrevet 10. november 2002 Enig med Catzy om at gif fonten er litt vanskelig å lese, men ellers synes jeg siden ser kjempefin ut. Jeg ville valgt den grå delen i stede for rød. Lykke til :D Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2002 #5 Del Skrevet 11. november 2002 Hei, utrolig tøff side !!!!!!!! men jeg synes også at den grå blir for grå, men istedenfor rød kanskje en orange type???? den orange som er på qxl-reklamen f eks (til høyre her). Fonten var skikkelig tøff - og jeg synes den passer veldig veldig bra til "budskapet" ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå