AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #1 Skrevet 28. januar 2024 Dere andre karer her. Har et spørsmål. Jeg er sannsynligvis lite attraktiv. Ingen kvinner tar iniativ til å bli kjent med meg og viser lite interesse for samtalen når jeg prater med dem. Nå snakker jeg selvsagt om situasjoner der folk prøver å møte nye personer. Slik som fest, konsert, arfangement osv. På jobb blir det annerledes. Hva er dere andre karers opplevelse her? Anonymkode: 68846...ee6 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #2 Skrevet 28. januar 2024 Hvor gammel er du? Kanskje du er litt for oppsøkende på en klein måte? Hvis du skal snakke med folk bør du ha noe å snakke om. Jeg synes damer tar kontakt med meg hele tiden. Mest av vennskapelige eller sosiale årsaker. De som tar kontakt for å "sjekke" skyr jeg ofte litt unna hvis de ikke de er tiltrekkende for meg. Jeg er gjerne ikke så ivrig etter å date. Gjør det bare unntaksvis hvis de er interessante nok. Tipper damer flest tenker på samme måte. Du og, sikkert, hvis du tenker deg om. M50 Anonymkode: ab3e0...415 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #3 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvor gammel er du? Kanskje du er litt for oppsøkende på en klein måte? Hvis du skal snakke med folk bør du ha noe å snakke om. Jeg synes damer tar kontakt med meg hele tiden. Mest av vennskapelige eller sosiale årsaker. De som tar kontakt for å "sjekke" skyr jeg ofte litt unna hvis de ikke de er tiltrekkende for meg. Jeg er gjerne ikke så ivrig etter å date. Gjør det bare unntaksvis hvis de er interessante nok. Tipper damer flest tenker på samme måte. Du og, sikkert, hvis du tenker deg om. M50 Anonymkode: ab3e0...415 Jeg er 30. Tipper årsaken er at jeg virker kjedelig + lite fysisk attraktiv. Må kanskje jobbe en del med det der. Anonymkode: 68846...ee6 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #4 Skrevet 28. januar 2024 7 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er 30. Tipper årsaken er at jeg virker kjedelig + lite fysisk attraktiv. Må kanskje jobbe en del med det der. Anonymkode: 68846...ee6 Det er en del enkle grep du kan gjøre når det gjelder klær, stelle hår, ansikt osv.. Hvis ikke du gidder det, så får du som fortjent. Ditt naturlige utseende er ikke så frastøtende at folk ikke vil prate med deg. Det aller viktigste er framtoning og at du har noe interessant å si. Og med interessant mener jeg noe som er interessant for den du prater med. Ikke hobbyen din.. Største feilen mange gjør er at de er for try hard. Slapp av litt. Sørg for at du har et liv selv og at du kam prate med andre menn, dine egne venner osv. Anonymkode: ab3e0...415 2
Gjest Anonymus51 Skrevet 29. januar 2024 #5 Skrevet 29. januar 2024 (endret) To råd fra en mann på snart 53: 1. Ha noe interessant å snakke om. 2. Lytt mye til hva hun sier og svar engasjert på det. Endret 29. januar 2024 av Anonymus51
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #6 Skrevet 29. januar 2024 Gidder menn å prøve å bli kjent med deg da? Anonymkode: e5fa2...a03
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #7 Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Gidder menn å prøve å bli kjent med deg da? Anonymkode: e5fa2...a03 Ja, i mye større grad. Anonymkode: 68846...ee6
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #8 Skrevet 29. januar 2024 Just now, AnonymBruker said: Ja, i mye større grad. Anonymkode: 68846...ee6 Det er bra det da. Prøv å ikke vær så påfallende opptatt av å chatte opp damer. La dem komme til deg. Men når de gjør det er det viktig at du ikke driver selvpromotering men heller fayyer interesse for dem. Anonymkode: ab3e0...415 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #9 Skrevet 29. januar 2024 Sjeldent. vinner jeg har kjent over flere år blir mer interessert bedre de kjenner meg, men de er alle godt etablert i forhold. Skriftlig kan jeg ha veldig god kommunikasjon med kvinner, er ikke like god når det kommer til sosiale settinger før man blir kjent. Når jeg endelig blir kjent med dem har de allerede puttet meg i "friendzone", da er jeg ikke interessert i dem lenger for bare vennskap. Lett skal det ikke være. Anonymkode: d09c4...516 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #10 Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Det er bra det da. Prøv å ikke vær så påfallende opptatt av å chatte opp damer. La dem komme til deg. Men når de gjør det er det viktig at du ikke driver selvpromotering men heller fayyer interesse for dem. Anonymkode: ab3e0...415 Om jeg belager meg på at damer kontakter meg, så tror jeg at jeg kommer til å bare prate med menn i disse settingene. Da på byen, offentlige sosiale arrangement, fritidsaktiviteter ol. Gjennom venner og jobb er alle damene i forhold, selv om de kan prate med meg der. Anonymkode: 68846...ee6
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #11 Skrevet 29. januar 2024 Ser ikke på meg som noen kjekkas, ganske normal vil jeg si. Men å vente på damene funker aldri, selv de som egentlig har lyst tør ikke, så jeg må gjøre fremstøt selv for at det skal skje noe Men noen erfaringer har jeg. I 20 årene slet jeg mye med selvbilde og angst, så var null damer da, og det kom til et punkt hvor nok var nok, og jeg bare slang meg rett ut i det og datet mange damer, nesten som en eksponeringsterapi, faket selvtillit med en gang, men skjønte fort det ikke var så skummelt som jeg trodde, og da falt det mer på plass Når du først er i kontakt med en dame, så har jeg følgende råd -Still spørsmål, ikke prat for mye om deg selv og vær en aktiv lytter. Len deg gjerne litt frem for å vise du er interessert når hun snakker, men dette kommer oftest naturlig -Snik inn et kompliment eller to, men kun hvis det er ektefølt, fake komplimenter blir gjennomskuet, gjelder å vise man er interresert i mer enn en venn eller en å snakke med -Ikke bli dratt ned av avvisning, selv de kjekkeste menn blir avvist -Er ikke selvtilliten på topp, så fake it til you make it -Selv om utseende så klart er en faktor, så kommer man veldig langt med sjarm og lære seg hvordan man prater med damer, veldig mange menn blir bare creepy og prøver for hardt, så slapp av og ha det gøy, spre god stemning ❤️ Lykke til 😊 Anonymkode: 0b403...abe 2
Sadpanda Skrevet 29. januar 2024 #12 Skrevet 29. januar 2024 Har nesten aldri opplevd at en kvinne tok initiativet til å bli kjent med meg. Jeg tror de er vant med at menn tar initiativet slik at de generelt sett ikke er interessert i å gjøre dette selv.
Bombasi Skrevet 29. januar 2024 #13 Skrevet 29. januar 2024 Etter at jeg ble voksen og var ferdig med studielivet, så er det svært sjeldent at jeg opplever at en ukjent kvinne kommer bort til meg for en prat. Det virker som om at initiativet for det ligger hos menn. Problemet er dog at initiativet er ofte uønsket, med mindre timingen er god og du er "god nok". Så initiativet tar jeg sjeldent selv. Orker ikke. Men har jeg ett eller annet bekjentskap til en kvinne, enten det er "nytt" eller urgammelt fra 20 år tilbake, så skjer det rett som det at hun kommer bort til meg for å prate. Det er dog ikke slik at det blir en relasjon av det. Mer overfladisk smalltalk, som forsåvidt er greit nok. For jeg har ingen problemer med å holde på en samtale, men jeg er møkk blind på å lese flørting og positive signaler, og er ofte opptatt med andre ting og andre mennesker rundt meg (i en sosial setting), at sjansen er stor for at det er jeg som bryter av samtalen først. Så jeg er er et lite mareritt å etablere en relasjon til, med mindre hun er svært konkret på det.
Bamseklemmer Skrevet 30. januar 2024 #14 Skrevet 30. januar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 28.1.2024 den 22.58): Dere andre karer her. Har et spørsmål. Jeg er sannsynligvis lite attraktiv. Ingen kvinner tar iniativ til å bli kjent med meg og viser lite interesse for samtalen når jeg prater med dem. Nå snakker jeg selvsagt om situasjoner der folk prøver å møte nye personer. Slik som fest, konsert, arfangement osv. På jobb blir det annerledes. Hva er dere andre karers opplevelse her? Anonymkode: 68846...ee6 Alle har "antenner" Og det er forskjell på seksuell og sosiale antenner😇 Det er bare det at noen er flink til å motta og sende signaler for kontakt, mens andre har disse "antennene" nede.. da får de heller ikke til å motta og sende signaler for kontakt. Er ikke det lett å forstå? Et godt eksempel.. Da jeg var gift dro jeg ned de antennene for kvinner, for jeg ville ikke ha kontakt. De prøvde seg heller ikke, så jeg fikk være i fred. Og de gangene jeg så en kvinne trenge hjelp til noe i butikken, dro jeg antenne opp. Da kontaktet hun meg, og da fikk hun også hjelp. Er noen uinteressert, da er har de antenne nede.. og motsatt ved interesse. Den er vel også lett å forstå? Seksuelle antenner er litt annerledes.. men du kan ikke benytte deg av dem, før du har vist dine sosiale antenner😉 Endret 30. januar 2024 av Bamseklemmer
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #15 Skrevet 31. januar 2024 Takk for svar folkens 👍 Jeg har også tenkt litt på om kvinner i dag, i motsetning til før ser på relasjoner med menn i et seksuelt lys. De vil ikke ha sex med han og han eller blir ikke tiltrukket, derfor vil de heller ikke bli kjent. Det gjør det veldig vanskelig for oss å bli kjent med kvinner som vi eventuelt kunne passet med. Fordi en bli jo kjent med folk gjennom andre stort sett. Når en ikke blir kjent med de 80% en ikke passer med, så er det vanskelig å bli kjent med de 20% en kan passe med. Det tror jeg faktisk. At kvinner ser på relasjoner med menn ut fra et feil utgangspunkt. Anonymkode: 68846...ee6
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #16 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Takk for svar folkens 👍 Jeg har også tenkt litt på om kvinner i dag, i motsetning til før ser på relasjoner med menn i et seksuelt lys. De vil ikke ha sex med han og han eller blir ikke tiltrukket, derfor vil de heller ikke bli kjent. Det gjør det veldig vanskelig for oss å bli kjent med kvinner som vi eventuelt kunne passet med. Fordi en bli jo kjent med folk gjennom andre stort sett. Når en ikke blir kjent med de 80% en ikke passer med, så er det vanskelig å bli kjent med de 20% en kan passe med. Det tror jeg faktisk. At kvinner ser på relasjoner med menn ut fra et feil utgangspunkt. Anonymkode: 68846...ee6 Kanskje de er vant til at noen tror det kan bli sex fort, så det er ikke noe rom til å bare omgåes uten å måtte avvise eller slippe noen nærmere enn du vil om du ikke er interisert i sex med dem nå. Mye skal gå fort og mange tror for mye oppmerksomhet betyr at nå er vi en greie. Anonymkode: f5773...433
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #17 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kanskje de er vant til at noen tror det kan bli sex fort, så det er ikke noe rom til å bare omgåes uten å måtte avvise eller slippe noen nærmere enn du vil om du ikke er interisert i sex med dem nå. Mye skal gå fort og mange tror for mye oppmerksomhet betyr at nå er vi en greie. Anonymkode: f5773...433 Fri sex har en stor ulempe når det kommer til vennskaplige forhold mellom menn og kvinner. Siden det helt klart gjør at en del kvinner ikke vil ha noe med enkelte menn å gjøre i det hele tatt. Anonymkode: 68846...ee6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå