Gå til innhold

Menn, kan dere bli slemme mot dama og miste interessen når hun er syk og ikke ser bra ut en dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte en jeg har datet en stund i går og som det har begynt å bli seriøst med. Jeg kviet meg siden jeg ikke er i form og ser veldig stygg ut pga det, venninne bekreftet at jeg ikke så like pen ut som jeg pleier men at jeg ikke skulle bry meg. Var i bursdag før jeg møtte han ute så var litt full også, møtte han ute på byen men han drakk ikke fordi han kjørte.

Han var ikke noe hyggelig da vi møttes og jeg krympet meg fordi han alltid har vært god og snill, så jeg antok det var for hvordan jeg så ut og følte meg utrygg og mindre selvsikker enn jeg pleide. Vi dro hjem til han etter hans forslag og etter noen timer når vi hadde lagt oss sa han at han har bestilt taxi til meg fordi han ikke ville ha meg der lenger. Jeg følte meg helt nummen og forskrekket på samme tid, dro hjem og har ikke snakket med han siden. Har ikke fått noen unnskyldning. Er det slik at menn som liksom skal være glad i deg kan miste all interesse og bli nærmest litt hatefull i oppførselen fordi man ikke ser ut som seg selv en dag? 

Anonymkode: 5d9a5...8cb

• Hjerte 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Møtte en jeg har datet en stund i går og som det har begynt å bli seriøst med. Jeg kviet meg siden jeg ikke er i form og ser veldig stygg ut pga det, venninne bekreftet at jeg ikke så like pen ut som jeg pleier men at jeg ikke skulle bry meg. Var i bursdag før jeg møtte han ute så var litt full også, møtte han ute på byen men han drakk ikke fordi han kjørte.

Han var ikke noe hyggelig da vi møttes og jeg krympet meg fordi han alltid har vært god og snill, så jeg antok det var for hvordan jeg så ut og følte meg utrygg og mindre selvsikker enn jeg pleide. Vi dro hjem til han etter hans forslag og etter noen timer når vi hadde lagt oss sa han at han har bestilt taxi til meg fordi han ikke ville ha meg der lenger. Jeg følte meg helt nummen og forskrekket på samme tid, dro hjem og har ikke snakket med han siden. Har ikke fått noen unnskyldning. Er det slik at menn som liksom skal være glad i deg kan miste all interesse og bli nærmest litt hatefull i oppførselen fordi man ikke ser ut som seg selv en dag? 

Enkelte menn er slik. De vil være godværskjærester og ha trofekoner.

Anonymkode: 5596c...6a6

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Eh, forlat typen din med en gang. Hilsen mann

• Liker 27
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Skrevet

Tror du det kunne ha vært oppførselen din kanskje?

Anonymkode: 5f0a6...2c6

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet

Jo menn som bryr seg og er ekte menn bryr seg ikke om sminke og utseende. De bryr seg om du er syk.

Dump,slett neste...

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg vil tro det er fordi du var full og oppførte deg, ikke hvordan du så ut.

Anonymkode: 8af2a...b1d

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Oi, stakkar ❤️ Du er mer enn ditt utseende, og skjønner at dette kan ha såret deg. Bedre at han dro nå,enn at han forlot det når rynkene ble en for mange, og allerede hadde tatt 10 år av livet ditt....

Anonymkode: 71136...5ae

• Nyttig 1
Skrevet

jeg bruker veldig lite sminke (men lett naturlig sminke). Da ser jeg ikke så veldig ulik ut når jeg er sminket/stellet og når jeg ikke er det 

men en fyr som sender deg hjem fordi du ikke var stelt en dag, er ikke en fyr å spare på. Det vil komme dager med omgansyke, sykdom eller andre ting. Du fortjener å bli like mye likt og elsker i dine fineste klær som i joggebukse og slappe av klær 😊❤️

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Høres ut som om han uansett bare var ute etter sex.

Blokker ham på alle sosiale medier og ikke ta kontakt med ham mer. IKKE ta ham tilbake om dere møtes ute!

Anonymkode: b0ca5...28c

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Tror du det kunne ha vært oppførselen din kanskje?

Anonymkode: 5f0a6...2c6

Nei, jeg er alltid superblid når jeg har drukket og blir ekstra kosete og snill. Han har sett meg fullere enn der før. Føler meg fysisk kvalm i dag, forkastet rett og slett. Føles så sårbart ut at noen mister alle varme følelser og blir iskald fordi man ikke ser perfekt ut èn dag. 

• Liker 1
  • Hjerte 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Oi, stakkar ❤️ Du er mer enn ditt utseende, og skjønner at dette kan ha såret deg. Bedre at han dro nå,enn at han forlot det når rynkene ble en for mange, og allerede hadde tatt 10 år av livet ditt....

Anonymkode: 71136...5ae

Takk ❤️ Har det veldig vondt i dag, håper det går over snart 

• Hjerte 1
Skrevet

Høres ut som du hadde en magefølelse på at han var en drittsekk. La han gå. Nei, mannfolk er generelt ikke sånn. 

Anonymkode: de285...11f

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Høres ut som om han uansett bare var ute etter sex.

Blokker ham på alle sosiale medier og ikke ta kontakt med ham mer. IKKE ta ham tilbake om dere møtes ute!

Anonymkode: b0ca5...28c

Har ikke tenkt å prate med han mer, vil bare fortrenge hele han. Men føler meg så ekkel, var spesielt etter sexen han ble sånn så føler meg brukt også.

• Hjerte 2
Skrevet

Det viste seg at han er en dritt. Bra du fant ut av det så tidlig. 

Anonymkode: 4e67c...419

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har ikke tenkt å prate med han mer, vil bare fortrenge hele han. Men føler meg så ekkel, var spesielt etter sexen han ble sånn så føler meg brukt også.

Du skal ikke føle deg ekkel. ❤️ Det er det han som burde, han spilte med følelsene dine. Er dessverre vanlig at noen ikke er interessert mer etter sex. Men alle er ikke slik. En dag finner du en mann som ser på kroppen din som et tempel og elsker hver del av kroppen din!

Anonymkode: 8ae08...ae1

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Du skal ikke føle deg ekkel. ❤️ Det er det han som burde, han spilte med følelsene dine. Er dessverre vanlig at noen ikke er interessert mer etter sex. Men alle er ikke slik. En dag finner du en mann som ser på kroppen din som et tempel og elsker hver del av kroppen din!

Tusen takk ❤️ Har jo truffet han i flere måneder og han har vært så kosete etter sex, og lagd et poeng ut av at jeg så vakker ut på morgenen også. Så det har lagd en skikkelig støkk i magen at noen kan gå fra å være glad i meg til å føle avsky fordi jeg ikke så pen ut. Håper jeg finner en snill mann, selv gir det meg glede å være omsorgsfull med de jeg dater og ville aldri kastet ut noen midt på natten. Vil gjerne ha en som føler det sånn.

• Hjerte 4
Skrevet
11 minutter siden, Cyndaquil said:

jeg bruker veldig lite sminke (men lett naturlig sminke). Da ser jeg ikke så veldig ulik ut når jeg er sminket/stellet og når jeg ikke er det 

men en fyr som sender deg hjem fordi du ikke var stelt en dag, er ikke en fyr å spare på. Det vil komme dager med omgansyke, sykdom eller andre ting. Du fortjener å bli like mye likt og elsker i dine fineste klær som i joggebukse og slappe av klær 😊❤️

Takk ❤️ Jeg var stelt og pyntet men hadde markante mørke poser under øynene og var ganske blek og litt oppblåst i ansiktet 

Skrevet

I et forhold er det flere ufreshe dager enn freshe på sikt.

For å si det sånn, jeg har ligget med bøtta ved siden av meg, rødsprengte og hovne øyne, bustete og fett hår og sikkel i munnviken…virkelig ikke sett ut i måneskinn…. vet du hva mannen min sa til meg? «Imponerende at du klarer å fremdeles være fin når du er så syk». 

De finnes.

Anonymkode: dbf2a...e09

• Hjerte 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tusen takk ❤️ Har jo truffet han i flere måneder og han har vært så kosete etter sex, og lagd et poeng ut av at jeg så vakker ut på morgenen også. Så det har lagd en skikkelig støkk i magen at noen kan gå fra å være glad i meg til å føle avsky fordi jeg ikke så pen ut. Håper jeg finner en snill mann, selv gir det meg glede å være omsorgsfull med de jeg dater og ville aldri kastet ut noen midt på natten. Vil gjerne ha en som føler det sånn.

Håper virkelig at han betalte for taxien. Skal man være å ufyselig at man bestiller taxi og kaster ut besøk uten forvarsel midt på natta burde det være på vedkommende sin regning! 😡

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

I et forhold er det flere ufreshe dager enn freshe på sikt.

For å si det sånn, jeg har ligget med bøtta ved siden av meg, rødsprengte og hovne øyne, bustete og fett hår og sikkel i munnviken…virkelig ikke sett ut i måneskinn…. vet du hva mannen min sa til meg? «Imponerende at du klarer å fremdeles være fin når du er så syk». 

De finnes.

Anonymkode: dbf2a...e09

Så fint å høre, glad du har en slik mann 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...