Gå til innhold

Jakke til 8000

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det for dyrt med en jakke til 8000 til en 14 åring? Mange andre i klassen har det, bor i Bærum så e romanhelten med mye bedre råd enn oss

Anonymkode: f3369...fe8

Skrevet

Dette er vanvittig. 

• Liker 14
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg kjøper brukte jakker til 200 kr, men det høres jo ut som normalen der dere hører til, så kjør på. Løp og kjøp. 

Anonymkode: bb512...d2a

• Hjerte 1
Skrevet

Ja, syns også det er alt for dyrt til en 50 åring (som meg selv), med nedbetalt hus og 1,45 mill i inntekt...

Anonymkode: 5e06c...671

• Liker 15
Skrevet

Skjønner ikke at du vurderer det engang.  Altså seriøst 8000kr for jakke til 14 åring ??

Anonymkode: 1749d...cbc

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet

Om dere har råd og ungen ikke har planer om å mase om en ny neste vinter så hvorfor ikke? Dyreste jakken jeg har tror jeg kostet ca 5500kr og den er supergod! Har brukt den i flere år og den er like fin :) Men veldig unødvendig om ungen vil ha ny neste vinter….

• Liker 2
Skrevet

Kjøp den på Finn? Jeg sjekker alltid Finn og tise før jeg kjøper så dyre kler ☺️

Anonymkode: 286f8...f70

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg ville ikke kjøpt jakke til den summen om jeg var 14, 30 eller 80. Ikke fordi jeg ikke har råd, men fordi det er unødvendig penger å betale for ei jakke med mindre det er snakk om en tur til arktis, og armene faller av om man ikke er varmt nok kledd... Men da ville jakka vært dyr fordi den var varm og hadde passende egenskaper, ikke pga merke.

Anonymkode: 2b331...c69

• Liker 7
Skrevet

Hvilken jakke er dette.

begge mine har PJS jakker de koster mye, men eldste har hatt sin tredje vinteren nå og den kan sikkert selges videre for et par tusen.

Anonymkode: ebe5e...e54

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, syns også det er alt for dyrt til en 50 åring (som meg selv), med nedbetalt hus og 1,45 mill i inntekt...

Anonymkode: 5e06c...671

Dette. Hadde virkelig ikke skjedd uavhengig av inntekt. Og til en ikke-utvokst ungdom er det latterlig. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg hadde aldri kjøpt det til noen som ikke kunne brukt den i minst 10 år. Glad jeg ikke har mange slike i klassen til ungene.

Anonymkode: 0b72a...6d1

• Liker 6
Skrevet

Alt for dyrt...og slike blir fort stjelt. Du får mange jakker for 8000. Pluss er det slikt press på skolen/ gruppe at de må ha en slik dyr jakke? For det er jo ikke jakke der går på...det er det at alle vet prisen

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hvilken jakke er dette.

begge mine har PJS jakker de koster mye, men eldste har hatt sin tredje vinteren nå og den kan sikkert selges videre for et par tusen.

Ja det er pjs

Anonymkode: f3369...fe8

Skrevet

Aldri i verden om jeg hadde brukt så mye penger på et klesplagg,utenom bunad da....

Anonymkode: 389e6...a25

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Hvilken jakke er dette.

Hva slags jakker er det egentlig og hvorfor må man ha en sånn?

• Liker 1
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Aldri i verden om jeg hadde brukt så mye penger på et klesplagg,utenom bunad da....

Anonymkode: 389e6...a25

Ikke bunad heller

Skrevet

Ja for dyre mtp at 14 åringer ikke er så flinke til å ta vare på tingene sine.

Anonymkode: 069d6...d4a

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde kjøpt, men det er fordi jeg selv kjøper sånt. 

Anonymkode: 50628...189

Skrevet

Men det koster nå så mye for en jakke av en merke. Jeg og samboeren var ute på Sandvika senter og så etter en jakke til ham i sånne litt dyrere klesbutikker for menn. Og de billigste jakkene var til 8 tusen, det var mange merker enda dyrere. De sluttet å selge Swims, må være fordi det er for billige, er jo "bare" 5-6 tusen for ei jakke. 

Dere som synes det er helt uhørt, ja dere har kanskje ikke vært her rundt Oslo på en stund. Folk er faktisk vannvittig rike her, alle barna har jo disse jakkene og dyre sekker og vesker.

Anonymkode: cc2d8...d09

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde kjøpt, har dyrere jakke selv 

Anonymkode: 8d737...3b4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...