AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #1 Skrevet 28. januar 2024 Jeg ble enke i en alder av 54 år, og har alltid vært med menn som har vært yngre enn meg og det er helt tilfeldig. Min avdøde mann var 2 år og 10 måneder yngre enn meg, og vi ble sammen da jeg var 40 og han 37-38 år. Han var trent, ganske slank og hadde håret sitt intakt med minimalt med grått i, og så yngre ut enn den alderen han var når han gikk bort. Jeg ser tilfeldigvis på et dating program for mennesker i 50 årene, og nesten alle mennene der er skallet, har helt grått/hvitt hår, har mage eller er kraftige/tykke. Ingen av de tiltaler meg og jeg tenker med skrekk og gru på hva som venter meg der ute den dagen jeg ønsker å finne meg en ny mann. Jeg ser også eldre ut enn sist jeg datet, men likevel blir jeg ikke tiltrukket av menn som er rynkete, er skallet, har vom eller helt grått/hvitt hår. For en stund siden var det en fyr langt oppi i 60 årene som prøvde seg på meg, og jeg fikk panikk.🙈 Det må da finnes menn som så ut som min avdøde mann, eller er alle opptatt? Anonymkode: c54ca...61c 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #2 Skrevet 28. januar 2024 Hvor gammel er du nå? Anonymkode: 2c38a...a7a
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #3 Skrevet 28. januar 2024 Tja. Jeg er snart 54, relativt slank, (innenfor normalområdet til BMI men har litt muskler), relativt godt trent men ikke noe idrettsnivå. Har bra med hår. Bare litt grått foreløpig. Ganske aktiv. Jeg er ikke på markedet (dater noen) men nevner det som et eksempel. Det finnes nok en del som meg. Men det finnes nok mange vrak også 🤣 Anonymkode: 9c794...5ce 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #4 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvor gammel er du nå? Anonymkode: 2c38a...a7a Blir 55 snart Ts Anonymkode: c54ca...61c
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #5 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tja. Jeg er snart 54, relativt slank, (innenfor normalområdet til BMI men har litt muskler), relativt godt trent men ikke noe idrettsnivå. Har bra med hår. Bare litt grått foreløpig. Ganske aktiv. Jeg er ikke på markedet (dater noen) men nevner det som et eksempel. Det finnes nok en del som meg. Men det finnes nok mange vrak også 🤣 Anonymkode: 9c794...5ce Godt å høre🤞 De ser jo ikke ut som vrak akkurat og smaken er heldigvis som baken-delt, men blir bare ikke tiltrukket av menn som mange andre damer på min alder liker. Ts Anonymkode: c54ca...61c 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #6 Skrevet 28. januar 2024 Jeg har datet lenge, og det finnes helt klart noen igjen som din avdøde mann, men det er nok lenger mellom dem, og så må du regne med at de er ganske populære 😄 Jeg vil egentlig helst date rundt min egen alder, men, som deg, vil jeg helst ha en som har holdt seg godt. Jeg er 47, så menn rundt 55 er gjerne max det jeg går for. For dem er jeg jo «en yngre kvinne» 😄 Jeg ser ut som jeg er rundt 40, så det hender jeg får match. Går jeg særlig ned i alder er det mange som fortsatt har relativt små barn, og det ønsker jeg ikke (har selv barn på u.skole og vgs). Anonymkode: ac27d...c49 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #7 Skrevet 28. januar 2024 56 minutter siden, AnonymBruker said: Tja. Jeg er snart 54, relativt slank, (innenfor normalområdet til BMI men har litt muskler), relativt godt trent men ikke noe idrettsnivå. Har bra med hår. Bare litt grått foreløpig. Ganske aktiv. Jeg er ikke på markedet (dater noen) men nevner det som et eksempel. Det finnes nok en del som meg. Men det finnes nok mange vrak også 🤣 Anonymkode: 9c794...5ce Omtrent sånn jeg også, jeg er 53 🥳 Anonymkode: c55e4...ce2 2
makkapakka Skrevet 28. januar 2024 #8 Skrevet 28. januar 2024 Har inntrykk av menn på datiingprogram jukser litt m alder de oppgir, ellers har de forfalt noe jækli... fort... 3 1
Fjompenisse Skrevet 28. januar 2024 #9 Skrevet 28. januar 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg ser også eldre ut enn sist jeg datet, men likevel blir jeg ikke tiltrukket av menn som er rynkete, er skallet, har vom eller helt grått/hvitt hår. For en stund siden var det en fyr langt oppi i 60 årene som prøvde seg på meg, og jeg fikk panikk.🙈 Det må da finnes menn som så ut som min avdøde mann, eller er alle opptatt? Jeg har noen kompiser som ser veldig bra ut, selv om de har passert 50, men de går gjerne etter yngre damer og ikke noen som nærmer seg 55!
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #11 Skrevet 29. januar 2024 Oh- kvinneguiden er det verste stedet å spørre om dette. Indeks og andre ondskapsfulle folk kommer og rakker ned på kvinner som er single og har passert 40 her. Vi er visst skrap som ikke kan elskes av noen. Vi bør egentlig gå til nærmeste høye klippe og kaste os ned i, sp ubrukelige er vi. - eller kan brukes til kun sex.. Alle bra menn er opptatt osv negative greier man får her. Jeg syns man skal ta livet som det kommer. Hvem vet hva som skjer, kanskje fu møter ikke drømmemannen, men noen som er akkurat passe. Reis til utlandet, sexy single menn der. 😊 Anonymkode: 711ec...e32 5
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #12 Skrevet 29. januar 2024 Just now, AnonymBruker said: Oh- kvinneguiden er det verste stedet å spørre om dette. Indeks og andre ondskapsfulle folk kommer og rakker ned på kvinner som er single og har passert 40 her. Vi er visst skrap som ikke kan elskes av noen. Vi bør egentlig gå til nærmeste høye klippe og kaste os ned i, sp ubrukelige er vi. - eller kan brukes til kun sex.. Alle bra menn er opptatt osv negative greier man får her. Jeg syns man skal ta livet som det kommer. Hvem vet hva som skjer, kanskje fu møter ikke drømmemannen, men noen som er akkurat passe. Reis til utlandet, sexy single menn der. 😊 Anonymkode: 711ec...e32 Incels ble til indeks visst Anonymkode: 711ec...e32
Hannah80 Skrevet 29. januar 2024 #13 Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Tja. Jeg er snart 54, relativt slank, (innenfor normalområdet til BMI men har litt muskler), relativt godt trent men ikke noe idrettsnivå. Har bra med hår. Bare litt grått foreløpig. Ganske aktiv. Jeg er ikke på markedet (dater noen) men nevner det som et eksempel. Det finnes nok en del som meg. Men det finnes nok mange vrak også 🤣 Anonymkode: 9c794...5ce Vrak faktisk. Hva man kan lese her innimellom..
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #14 Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg ble enke i en alder av 54 år, og har alltid vært med menn som har vært yngre enn meg og det er helt tilfeldig. Min avdøde mann var 2 år og 10 måneder yngre enn meg, og vi ble sammen da jeg var 40 og han 37-38 år. Han var trent, ganske slank og hadde håret sitt intakt med minimalt med grått i, og så yngre ut enn den alderen han var når han gikk bort. Jeg ser tilfeldigvis på et dating program for mennesker i 50 årene, og nesten alle mennene der er skallet, har helt grått/hvitt hår, har mage eller er kraftige/tykke. Ingen av de tiltaler meg og jeg tenker med skrekk og gru på hva som venter meg der ute den dagen jeg ønsker å finne meg en ny mann. Jeg ser også eldre ut enn sist jeg datet, men likevel blir jeg ikke tiltrukket av menn som er rynkete, er skallet, har vom eller helt grått/hvitt hår. For en stund siden var det en fyr langt oppi i 60 årene som prøvde seg på meg, og jeg fikk panikk.🙈 Det må da finnes menn som så ut som min avdøde mann, eller er alle opptatt? Anonymkode: c54ca...61c Serriøst???? En mann som ligner din forrige.....slutt å tull og kom deg ned på jorda.Kjærlighet oppstår når du minst venter det og tar ikke hensyn til noen ekstra kilo og tynnt hår. En fyr i 60 åra som PRØVDE seg, hahahaha Måten du skriver på avslører deg..................få deg ett liv.......... Anonymkode: 8d6ee...eda
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #15 Skrevet 29. januar 2024 5 minutter siden, Hannah80 said: Vrak faktisk. Hva man kan lese her innimellom.. Beklager ordbruken da hvis det var støtende. Men for eksempel en bekjent av meg er 2 år yngre. Det eneste han gjør er å jobbe lange dager, komme hjem, drikker øl i sofaen resten av dagen, smårasistisk og gammeldags i tenkesettet. Kraftig overvektig og med skrantende helse. Kan vi bli enige om et politisk korrekt uttrykk for dette så jeg slipper å skrive alt dette hver gang? Anonymkode: 9c794...5ce 2
Gammelsmurfen Skrevet 29. januar 2024 #16 Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg ble enke i en alder av 54 år, og har alltid vært med menn som har vært yngre enn meg og det er helt tilfeldig. Min avdøde mann var 2 år og 10 måneder yngre enn meg, og vi ble sammen da jeg var 40 og han 37-38 år. Han var trent, ganske slank og hadde håret sitt intakt med minimalt med grått i, og så yngre ut enn den alderen han var når han gikk bort. Jeg ser tilfeldigvis på et dating program for mennesker i 50 årene, og nesten alle mennene der er skallet, har helt grått/hvitt hår, har mage eller er kraftige/tykke. Ingen av de tiltaler meg og jeg tenker med skrekk og gru på hva som venter meg der ute den dagen jeg ønsker å finne meg en ny mann. Jeg ser også eldre ut enn sist jeg datet, men likevel blir jeg ikke tiltrukket av menn som er rynkete, er skallet, har vom eller helt grått/hvitt hår. For en stund siden var det en fyr langt oppi i 60 årene som prøvde seg på meg, og jeg fikk panikk.🙈 Det må da finnes menn som så ut som min avdøde mann, eller er alle opptatt? Anonymkode: c54ca...61c Du nevner ikke personlighet. Likegyldig? 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #17 Skrevet 29. januar 2024 Er ikke dette typisk da? Jeg er selv mann på 57. I denne alderen har de fleste av oss mistet en god del "ungdommelig sjarm". for å si det forsiktig. I følge ts ser det ut som om dette forfallet kun gjelder menn, men det er nok veldig feil. For å si det forsiktig igjen. Det er mange som har mistet både form og attraktivitet. Saken er bare det at det er også helt naturlig. Vi som er i denne alderen må nok finne oss i å ikke kunne velge på øverste hylle lenger. Anonymkode: 7f353...079
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #18 Skrevet 29. januar 2024 9 hours ago, T-AA said: Beggars can’t be choosers. Vel jeg er 47 og ingen beggar. Hehe. Jeg skal bli den mest sexy spennende 50 åring i Norges land 😆😘😍🥰 Anonymkode: 711ec...e32 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #19 Skrevet 29. januar 2024 Ta deg en tur på et klatresenter hvis du vil se annet utvalg enn det som er på datingprogrammer på tv. Evt bare et treningssenter eller sett deg et sted og observer mennesker ❤️ Anonymkode: 39549...e73 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #20 Skrevet 29. januar 2024 59 minutter siden, AnonymBruker said: Vel jeg er 47 og ingen beggar. Hehe. Jeg skal bli den mest sexy spennende 50 åring i Norges land 😆😘😍🥰 Anonymkode: 711ec...e32 Hvordan skal du bli det, ved å ligge med 300 smågutter ? Anonymkode: c55e4...ce2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå