AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #1 Skrevet 28. januar 2024 Noen som opplever dette? Er det bare meg som ikke tåler sterk mat? I fjor høst kjøpte jeg Peppes Pizza hot and spicy et par ganger. Begge gangene endte jeg med å få eksplosiv, brennende diare dagen etterpå. Selvfølgelig på jobb. Det var ikke så gøy, så kjøpte ikke denne pizzaen igjen. I dag spiste jeg en annen pizza (Nduja- Rema 1000) som var veldig sterk. Visste ikke at den var så sterk da jeg kjøpte den. Jeg plukket av de pølsebitene som virker veldig sterke, men likevel var den veldig sterk da jeg spiste. Svetten rant fra panna mi, men måtte jo spise den når den likevel var stekt. Så nå er jeg redd for at det samme skjer igjen. Er det normalt at slikt skjer etter sterk mat? Eller er jeg overfølsom for det? Anonymkode: bc3ee...66c
enkefru Skrevet 28. januar 2024 #2 Skrevet 28. januar 2024 (endret) Helt vanlig! Sterk mat/krydder svir både på innoverturen og utoverturen Endret 28. januar 2024 av Fjugur 1
Sofakona Skrevet 28. januar 2024 #3 Skrevet 28. januar 2024 Jepp helt normalt. Da er det noen magen din ikke tåler 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #4 Skrevet 28. januar 2024 Spis yoghurt rett før eller etter maten. Hjelper mye. Anonymkode: 7d9ad...49a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå