Gå til innhold

I kveld føler jeg meg... litt sårer...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du noen gang opplevd at mennesker rundt deg, til tross for at de er hyggelige - egentlig ikke ønsker å være med deg? 

Kanskje dumt spørsmål, men skal prøve å forklare...

Jeg jobber sammen med to mannlige kollegaer. De er veldig hyggelige mot meg. Veldig imøtekomme. Men sammen med dem, føler jeg meg gammel, stygg og generelt uønsket.

Jeg er egentlig ganske så sterk og selvsikker. Har alltid en spøk på lur og skaper alltid god stemning. Sammen med andre, opplever jeg å ha en fin tid.

Men det er noe med akkurat disse to. De snakker ofte med kjæresten sin i telefonen. Viser tydelig at de elsker jentene sine over alt på jord.

Mens her sikker jeg. Alene og føler meg ikke bra etter å ha vært med de.

Hvorfor er det slik? Hva får meg til å føle slik... det er jo noe med meg som ikke stemmer da? 

Jeg føler meg rett og slett... til overs med de. Og hva skal jeg gjøre... når jeg må jobbe med de... Vondt å komme med en slik følelse hjem...

Anonymkode: d8c19...63a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du kvinne eller mann? Skjønner ikke helt hva deres forhold til kjærestene sine har med saken å gjøre. Høres ikke ut som det er relevant for deres kollegaforhold at de har et nært vennskap til sine kjærester.

Anonymkode: 99107...52b

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan tolker du ut fra de situasjonene du beskriver her, at de ikke til være sammen med deg? Med mindre du håpet på noe romantisk med dem begge, og det at de har kjæreste, er det som er sårt. 

Anonymkode: 938dd...d04

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...