Gå til innhold

Jeg sliter med å ha kondomen på, faller av hele tiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mister ofte ereksjonen i korte perioder under sex, det resulterer i at den faller av. Er det noen tips angående dette?

sexen i dag med ei jeg møtte på byen ble ødelagt pga dette, hun ble sur og dro

Anonymkode: 308e4...c77

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er du? Har du sjekket testosteronverdien din? 

Anonymkode: 1f6c6...ade

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg mister ofte ereksjonen i korte perioder under sex, det resulterer i at den faller av. Er det noen tips angående dette?

Slutt å bruke kondom da 🙂 Selv sier jeg bare at jeg er bergenser..........tar ikke på meg regnklær for noe få dråper,blir endel latter og OKIIII da men trekk deg ut når du kommer :;-) 

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Anonymkode: a13fd...578

Skrevet

Kan du prøve penisring kanskje for å holde på ereksjonen? 

Anonymkode: ef6ae...e95

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Slutt å bruke kondom da 🙂 Selv sier jeg bare at jeg er bergenser..........tar ikke på meg regnklær for noe få dråper,blir endel latter og OKIIII da men trekk deg ut når du kommer :;-) 

Totalt idiotisk råd. 

Anonymkode: 4fc23...4f1

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt, krenkende innlegg og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Pull and pray er en svært dårlig form for "prevensjon" og da er du 100% ubeskyttet mot kjønnssykdommer som HIV, AIDS, gonore, klamydia, syfilis, herpes, etc.

Anonymkode: 13105...d6e

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Pull and pray er en svært dårlig form for "prevensjon" og da er du 100% ubeskyttet mot kjønnssykdommer som HIV, AIDS, gonore, klamydia, syfilis, herpes, etc.

Anonymkode: 13105...d6e

Altså, alle som har hiv i dag, smitter ikke andre når de har sex, medisninene vi har tilgjengelig her i norge er så bra. Har du dog sex med en skikkelig narkis, med hiv, som ikke vet hvilken dag, og tid det er så kan du nok bli smittet ja. Men, det fordi vedkommende ikke tar medisinen riktig. 

Du kan være gravid, med hiv, og barnet ditt vil ikke få hiv. 

Og de øvrige, trenger man vel bare en antibiotika kur imot. Herpes er kjipt da, det blir man ikke kvitt. med det kan du vel få med kondom bruk også. 

Anonymkode: 1a994...a6c

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Altså, alle som har hiv i dag, smitter ikke andre når de har sex, medisninene vi har tilgjengelig her i norge er så bra. Har du dog sex med en skikkelig narkis, med hiv, som ikke vet hvilken dag, og tid det er så kan du nok bli smittet ja. Men, det fordi vedkommende ikke tar medisinen riktig. 

Du kan være gravid, med hiv, og barnet ditt vil ikke få hiv. 

Og de øvrige, trenger man vel bare en antibiotika kur imot. Herpes er kjipt da, det blir man ikke kvitt. med det kan du vel få med kondom bruk også. 

Du kan få hiv hvis vedkommende du har samleie med ikke vet at hun eller han har det. Eller hvis noen ønsker å smitte andre med vilje, for å slippe å være alene i situasjonen, eller generelt bare hater kvinner/menn og ønsker å skade dem. 

Anonymkode: b6940...b10

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du kan få hiv hvis vedkommende du har samleie med ikke vet at hun eller han har det. Eller hvis noen ønsker å smitte andre med vilje, for å slippe å være alene i situasjonen, eller generelt bare hater kvinner/menn og ønsker å skade dem. 

Anonymkode: b6940...b10

Ja, det går. 

Men, du skal ha megaMAX uflaks for å få HIV i Norge. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja, det går. 

Men, du skal ha megaMAX uflaks for å få HIV i Norge. 

Men tar du sjansen på det liksom? 

"Næh, ække så farlig fordi det skjer jo aldri med meg lizm". Plutselig satt du der med noe som er verre en en vanlig "sur èn".

Jada, finnes gode medisiner for å holde viruset i sjakk, men å gå rundt og vite at du har HIV bare fordi du var så slapp og jævlig uansvarlig og pulte uten dong.

Minner meg om fjortisser som løper rundt og sier "pule med dong er som å spise sjokolade med papiret på".

Voks opp!

• Liker 2
Skrevet

Kanskje penisen er for liten? Mindre kondom?

Anonymkode: 3be66...e26

• Nyttig 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 28.1.2024 den 21.15):

Tørk penis godt dersom den har blitt våt/fuktig før du tar på kondom. Dessuten, velg en type kondom som egentlig er litt for liten for deg. Mål omkrets og finn en i denne oversikten: Størrelseguide For Kondomer (kondomkongen.no)

Det kan være litt kronglete å få på en for liten kondom, men den vil sitte bedre selv om ereksjonen går litt ned.

Sjekk også det lille utvalget av kondomer uten glidemiddel. Kanskje en av dem har passe størrelse.

Endret av Cor Cubiculum
Tillegg ang glidemiddel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...