AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #1 Skrevet 28. januar 2024 Ble kjent med en fyr i fjor og var litt interessert men han sa på første date at han bruker å være ærlig å si at et vanlig sex liv er uaktuelt pga tilstanden hans. Hvis det ikke funket for meg var det helt ok. Tingen er at vi fortsatte å være venner fordi jeg likte han forsatt som person. Mens i det siste merker jeg mer og mer at jeg begynner å få følelser for han og lurer på om jeg kanskje kan klare meg med hvordan et eventuelt samliv vil ende opp med å se ut. Er derimot usikker på hvordan jeg burde gå fram, jeg ønsker ikke å skal endre ting, gi han håp, for å bare finne kjapt ut at jeg ikke klarer det hvor jeg unødvendig har såret følelsene hans. Det fortjener han ikke. Råd? Anonymkode: 345a4...245
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #2 Skrevet 28. januar 2024 Hvilken tilstand ? Anonymkode: cec17...2f5 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 29. januar 2024 #3 Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvilken tilstand ? Anonymkode: cec17...2f5 Ja, hva er ikke vanlig sexliv? Type impotent?
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #4 Skrevet 29. januar 2024 Er jo bare å være ærlig, det er det beste. Enten det er at han er aseksuell eller ikke kan prestere på vanlig måte, så finnes det mange måter å ha nærhet på. Om det er en dealbreaker for deg er det lite vits da Anonymkode: 09182...826
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå