Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger litt hjelp. Gardiner som selges er 220 cm eller 250 cm. Takhøyde er 240 cm.  gardiner skal henges fra taket og skal til gulvet. hvilke størrelse bør jeg kjøpe? 220 er for korte og 250 er for lange. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

250 og legge di opp?

Anonymkode: 17bc9...143

• Liker 1
Skrevet

Noen synes det er fint med for lange gardiner, sånn at de får en krøll langs gulvet nederst. Jeg synes ikke det er fint.

Du kan kjøpe strykebånd til å legge opp gardinene med, hvis du ikke ønsker å bruke symaskin. Uansett, at gardinene er for lange går an å gjøre noe med, for korte vil aldri bli passe lange.

Anonymkode: e9d6e...f77

• Nyttig 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Noen synes det er fint med for lange gardiner, sånn at de får en krøll langs gulvet nederst. Jeg synes ikke det er fint.

Du kan kjøpe strykebånd til å legge opp gardinene med, hvis du ikke ønsker å bruke symaskin. Uansett, at gardinene er for lange går an å gjøre noe med, for korte vil aldri bli passe lange.

Anonymkode: e9d6e...f77

takk skal du ha. het enig

Skrevet

Gardiner skal vel streng tatt dekke vinduet. Vil du ha lengre gardiner, er det, som allerede sagt, lettere å kutte av for lange enn å skjøte på for korte.

Anonymkode: a725e...50b

• Liker 1
Skrevet

Princess har ferdigsydde gardiner som er 230.

Ellers så kan du få noen til å sy gardiner for deg, eller du kan legge opp selv. Det er ikke så vanskelig, du kan bare gjøre det for hånd også, trenger ikke nødvendigvis symaskin.

Anonymkode: e3437...3d7

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Princess har ferdigsydde gardiner som er 230.

Ellers så kan du få noen til å sy gardiner for deg, eller du kan legge opp selv. Det er ikke så vanskelig, du kan bare gjøre det for hånd også, trenger ikke nødvendigvis symaskin.

Anonymkode: e3437...3d7

takk for tips. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...