AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #1 Del Skrevet 28. januar 2024 Skal selvsagt høre med legen, men lurer om noen som har hatt det kan svare? Skal egentlig feire bursdagen min snart! Anonymkode: 33924...7e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #2 Del Skrevet 28. januar 2024 Spørs jo på deg det. Men vent så lenge som mulig er min erfaring Anonymkode: b2858...c09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 28. januar 2024 #3 Del Skrevet 28. januar 2024 (endret) Hva ligger du i "lett trening"? Å gå en tur i frisk luft og generell bevegelse er bare bra så lenge du ikke har symptomer underveis eller blir dårligere etterpå - unngå aktiviteter med risiko for hodeskade (typ rulleski, sykkel) Ellers er det bedre at du spør legen enn internettet; vi vet ingenting om omfanget av skaden din, og ikke er vi kvalifiserte helsepersonell heller. Endret 28. januar 2024 av Lill3My Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #4 Del Skrevet 28. januar 2024 Lill3My skrev (6 minutter siden): Hva ligger du i "lett trening"? Å gå en tur i frisk luft og generell bevegelse er bare bra så lenge du ikke har symptomer underveis eller blir dårligere etterpå - unngå aktiviteter med risiko for hodeskade (typ rulleski, sykkel) Ellers er det bedre at du spør legen enn internettet; vi vet ingenting om omfanget av skaden din, og ikke er vi kvalifiserte helsepersonell heller. Trener til vanlig, så tenker lett variant av det. Litt mer enn å gå tur liksom 😊 Vet det er bedre å spør legen, men har tenkt på det i helga og lurer veldig 🙉 Så tenkte bare å høre om andres erfaringer. Jeg skriver lett hjernerystelse, dvs jeg ble ikke tatt bilde av eller noe sånt. Kvalm, susete, vondt i hodet. Så «omfanget» av skaden kan ikke være så veldig forskjellig når det er «lett» tenker jeg? Hadde det vært vanlig eler kraftig hadde det nok blitt tatt bilde av og skaden mer forskjellig fra person til person tenker jeg? TS Anonymkode: 33924...7e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå