Gå til innhold

Til deg som har tatt litt fillers i pannen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok fillers i en rynke i pannen sist uke. Tør ikke røre pannen dvs gnikke noe krem eller rense huden der. Forsto det var safe med vanlig touch etter 1-2 dager. Dere som har fillers. Renser dere huden og skrubber pannen??

🙂

Anonymkode: 2326a...787

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikle tatt fillers på den måten du gjorde, men nevrologen satt botox i blant annet pannen for å redusere migrene.  Han sa til meg at jeg kunne gjøre alt som normalt på kvelden (satt sprøytene klokka). Tror du kan være trygg på å smøre på krem altså..

Anonymkode: be7c8...279

Skrevet

Klokka 14 * skulle det være..

Anonymkode: be7c8...279

Skrevet

Skrubbe? Hvorfor ?

Anonymkode: 790e2...d65

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Skrubbe? Hvorfor ?

Anonymkode: 790e2...d65

Hei. Tenkte rense ansikt,liker bruke skrubb altså skrubb krem til ansikt. Men jeg får bare bruke klut å klappe😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg tok fillers i en rynke i pannen sist uke. Tør ikke røre pannen dvs gnikke noe krem eller rense huden der. Forsto det var safe med vanlig touch etter 1-2 dager. Dere som har fillers. Renser dere huden og skrubber pannen??

🙂

Fillers i panna?

Jeg har tatt botox jevnlig i panna. Og da er jeg veldig forsiktig med å ikke gnikke og gnu i området den første mnd. 

Årsaken til at man ikke skal gnu så mye på fillers er for å forhindre migrasjon av filler.

Anonymkode: e2af0...ecc

Skrevet

Hvorfor skulle man ta fillers i pannen? Mener du Botox?

Anonymkode: d2430...a6e

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor skulle man ta fillers i pannen? Mener du Botox?

Anonymkode: d2430...a6e

Man kan ta fillers i pannen, jo. For å fylle ut fine linjer. Jeg har gjort det et par ganger, men tar som oftest botox. Litt etter hva kosmetisk sykepleier anbefaler.

Anonymkode: 157c0...589

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Fillers i panna?

Jeg har tatt botox jevnlig i panna. Og da er jeg veldig forsiktig med å ikke gnikke og gnu i området den første mnd. 

Årsaken til at man ikke skal gnu så mye på fillers er for å forhindre migrasjon av filler.

Anonymkode: e2af0...ecc

Botox er ikke fillers.

Anonymkode: 91cf2...396

Skrevet

Hvorfor skal du skrubbe panna? Ville ikke rørt så mye på området. Du kan rense huden som vanlig, men skrubbing bør du ikke gjøre uansett, uavhengig om du tar fillers eller ikke. Behøver du peeling kan du bruke kjemisk peeling i stedet for fysisk. Mye mildere og mer effektivt. 

Anonymkode: 774f8...7b0

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

🙂

De ber meg masere andre steder, har aldri tatt i panne, men ikke for hardt. Og ikke holde på lenge om gangen.

Anonymkode: 91cf2...396

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...