AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #1 Skrevet 28. januar 2024 En person som har hatt tidligere parner(e) i lang tid, gjerne felles barn. Hva er «ok» fra en ny date sin side at denne personen har av bilder sammen med eks(er) på face/insta etc. Tagget i bilde med partner sammen med en gruppe felles venner? Tagget sammen bare de to? Tagget i bilder av barna på eks sin side? etc.. De har jo delt en lang del av livet sammen og er kanskje fortsatt venner. Anonymkode: 556f8...731
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #2 Skrevet 28. januar 2024 Det finnes ingen regler... Noen vil ha bilder, andre ikke. Jeg slettet de bildene jeg hadde av eks. Virker patetisk og ha bilder av eks på some spør du meg. Men,han jeg dater nå, eksen hans har bilder av de to på SoMe. Kjæreste bilder 😅🙄 Hun vil vel ikke slippe taket 🤷 Anonymkode: a5bb9...031 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #3 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hun vil vel ikke slippe taket 🤷 Eller så kan det være at hun ikke bryr seg eller ikke har tenkt tanken på å slette de bildene. Anonymkode: b597f...995 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #4 Skrevet 28. januar 2024 Jeg bryr meg ikke om typen har bilder med eksen, og jeg sletter heller ikke bilder av meg med mine ekser. Vi har begge vår fortid, men fortid er fortid. Jeg ser ikke noe problem med å ha minner liggende på sosiale medier. Hadde det vært bilder som hang på veggen, eller profilbilder, så hadde jeg nok reagert. Anonymkode: 8e128...540 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #5 Skrevet 28. januar 2024 9 minutter siden, AnonymBruker said: Eller så kan det være at hun ikke bryr seg eller ikke har tenkt tanken på å slette de bildene. Anonymkode: b597f...995 Dette. Jeg har ikke reflektert noe over det. Bildene er der, men det er fortid. På samme måte at den festen jeg gikk på for fire år siden er også fortid. Det er i de tilfellene jeg er virkelig såret og lei meg, der jeg har hatt det vondt og sliter med å slippe tak, der jeg har slettet, blokkert osv. Anonymkode: f68a5...561 1
BobTheNoob Skrevet 28. januar 2024 #6 Skrevet 28. januar 2024 Veldig naivt å tro at folk skal slette fortiden sin. Den er der, enten det er bilder av den eller ikke. Å gå tilbake å revidere historien er på kanten til sykt. Her har du muligheten til å vise deg som et større og modent menneske. Grip den! 3
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #7 Skrevet 28. januar 2024 1 hour ago, BobTheNoob said: Veldig naivt å tro at folk skal slette fortiden sin. Den er der, enten det er bilder av den eller ikke. Å gå tilbake å revidere historien er på kanten til sykt. Her har du muligheten til å vise deg som et større og modent menneske. Grip den! Det er en del her på forumet som nærmest krever det. Har lest flere tråder her der dama finner en eske med gamle bilder på loftet og blir rasende, fordi han ikke har kvittet seg med alle spor etter alle ekser. Anonymkode: e8503...f2a
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #8 Skrevet 28. januar 2024 BobTheNoob skrev (1 time siden): Veldig naivt å tro at folk skal slette fortiden sin. Den er der, enten det er bilder av den eller ikke. Å gå tilbake å revidere historien er på kanten til sykt. Her har du muligheten til å vise deg som et større og modent menneske. Grip den! Det er forskjell på å slette fortiden sin og å ha bilde av seg selv sammen med eks på SoMe bilde der det f.eks er bare de to på bilde som ser lykkelig ut sammen som et par. Tenker det kan være litt vanskelig for en ny partner å se på. Anonymkode: 556f8...731
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #9 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er forskjell på å slette fortiden sin og å ha bilde av seg selv sammen med eks på SoMe bilde der det f.eks er bare de to på bilde som ser lykkelig ut sammen som et par. Tenker det kan være litt vanskelig for en ny partner å se på. Anonymkode: 556f8...731 Det er svært sjeldent jeg ser på gamle bilder mannen (eller andre) har liggende ute. Jeg skjønner de som ønsker å slette, men hvis historien ikke er så problematisk, gjør det vel ikke så mye. Anonymkode: 0b64a...f59
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #10 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Eller så kan det være at hun ikke bryr seg eller ikke har tenkt tanken på å slette de bildene. Anonymkode: b597f...995 Nope. Det er ganske tydelig ellers også. Anonymkode: a5bb9...031
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå