AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #1 Skrevet 28. januar 2024 Jeg bor midlertidig i en leilighet uten strømtilkobling til kablede Nest-røykvarslere, men kommer muligens til å bygge hus på sikt. Tenkte da å ta med meg alle røykvarslerne til det nye huset. I det nye huset skal jeg ha strømtilkobling i taket. Er det mulig å kjøpe kabel-versjonen av Nest (med 3 batterier istedenfor 6 batterier slik den batteridrevne varsleren har) og kun bruke batteridelen på den frem til jeg evt. flytter? Noen som vet? Anonymkode: 47ce5...7dc
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #2 Skrevet 28. januar 2024 Noen som vet? Jeg må bestille før midnatt.. 🫣 Anonymkode: 47ce5...7dc
Vestlig Skrevet 28. januar 2024 #3 Skrevet 28. januar 2024 I følge Reddit så skal det funke, men usikker på om jeg ville gjort det. Ser for meg du må bytte batteri ofte. Det er kanskje krav om kablet ved nybygg/totalrenovering nå? Jeg har en del av batterivarianten og ser ikke for meg at jeg trenger bytte batteri på dem før de går ut på dato (!) ca 10 år etter produksjon. Maks 1x ila levetiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå