AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #1 Skrevet 28. januar 2024 Fikk nettopp vite at mannen jeg datet ett halvt års tid i fjor har ny dame. Han anklaget meg for å ha truffet en annen. Han gjorde det slutt, men sa det var jeg som gjorde det slutt 🙈 Altså, hva feiler det folk? Jeg trodde vi hadde noe på gang. Mens jeg forberedte julegave til han begynte han å avslutte forholdet 🙃 Anonymkode: 3868b...8c9
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #2 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fikk nettopp vite at mannen jeg datet ett halvt års tid i fjor har ny dame. Han anklaget meg for å ha truffet en annen. Han gjorde det slutt, men sa det var jeg som gjorde det slutt 🙈 Altså, hva feiler det folk? Jeg trodde vi hadde noe på gang. Mens jeg forberedte julegave til han begynte han å avslutte forholdet 🙃 Anonymkode: 3868b...8c9 La det gå. Dere datet i 6 måneder. Livet går videre. Vondt, ja, men det går over, han var aldri helt din. Anonymkode: c6e06...574 1 3
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #3 Skrevet 28. januar 2024 Kom deg videre. Hvor mange tråder har du om denne mannen nå? Anonymkode: 3ef61...c60 1 1
Trek Skrevet 28. januar 2024 #4 Skrevet 28. januar 2024 Sånn går det dessverre av og til. Kjipt, men man må bare gå videre. 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #5 Skrevet 28. januar 2024 Hva skjedde egentlig? Hvorfor anklaget han deg for å treffe en annen? Datet han deg og en annen samtidig? Anonymkode: de4fb...d86
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #6 Skrevet 29. januar 2024 Han høres kjip ut! Stakkars nye dama 😱 Godt for deg at du ble kvitt han. Du vil ikke ha han tilbake. Han er jo helt klin kokos! 🤪 Anonymkode: 79a7e...cc7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå