AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #1 Skrevet 28. januar 2024 Hva tenker dere? Er ikke snakk om studenter i 20 årene, men godt voksne nærmere 50 år? Er ikke snakk om sjalusi her, er selv i forhold. Anonymkode: 0d632...71b 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #2 Skrevet 28. januar 2024 Ingen problem overhodet. Anonymkode: aeea1...d91 4
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #4 Skrevet 28. januar 2024 Mysticgirl skrev (Akkurat nå): Ser ikke problemet jeg heller Lurer på hva problemet i det hele tatt kunne vært. Anonymkode: aeea1...d91 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #5 Skrevet 28. januar 2024 Hadde ikke likt det. Anonymkode: 8f546...c81 5
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #6 Skrevet 28. januar 2024 Hadde ventet en helg. Anonymkode: 9c7be...465
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #7 Skrevet 28. januar 2024 Det her kommer jo veldig an på settingen, har man reist langveisfra for å overnatte hos en kompis fordi det er lenge siden sist, går ut og spiser/tar noen øl, og kompisen drar med dame hjem - ja, da vil jeg si det er respektløst. Er man derimot en gjeng ute på byen, der du har bedt om å krasje på sofaen/gjesterommet for å kunne bli ute lengee fordi han bor nærmere utestedet, da vil jeg ikke si det er respektløst. Anonymkode: db8cb...b23 9 5
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #8 Skrevet 28. januar 2024 I alle fall veldig sært. Anonymkode: 300e5...82d 6 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #9 Skrevet 28. januar 2024 Så lenge knullingen ikke foregår i samme rom som overnattingsbesøket sover, så er det vel ikke noe problem? Anonymkode: ce47b...1dc 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #10 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Lurer på hva problemet i det hele tatt kunne vært. Anonymkode: aeea1...d91 Hvis man er på besøk for å sitte sammen og prate utover natta, og kompisen istedet drar med dame hjem. Evnt hvis det er liten leilighet, og man kom på besøk for å være med kompisen, men istedet må høre på masse lyder man ikke ønsker. Anonymkode: db8cb...b23 5 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #11 Skrevet 28. januar 2024 Dette er i dette tilfellet snakk om min mann som besøkte en av hans nære venner på Sørlandet, bor selv i nord. Han ringte meg på morrakvisten tydelig beruset å sa at kameraten hadde damebesøk fra byen, (Jeg hadde prøvd å ringe tidligere på kvelden å han svarte ikke) å han forklarte til meg at han ikke kunne ringe til meg før denne damen hadde gått hjem.. Synes det er rart å lukter litt svidd for å være ærlig, begge har jo separate rom. Hva har min mann med det å gjøre? Soverommene er heller ikke ved siden av hverandre, da det er snakk om et stort hus. Anonymkode: 0d632...71b
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #12 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Dette er i dette tilfellet snakk om min mann som besøkte en av hans nære venner på Sørlandet, bor selv i nord. Han ringte meg på morrakvisten tydelig beruset å sa at kameraten hadde damebesøk fra byen, (Jeg hadde prøvd å ringe tidligere på kvelden å han svarte ikke) å han forklarte til meg at han ikke kunne ringe til meg før denne damen hadde gått hjem.. Synes det er rart å lukter litt svidd for å være ærlig, begge har jo separate rom. Hva har min mann med det å gjøre? Soverommene er heller ikke ved siden av hverandre, da det er snakk om et stort hus. Anonymkode: 0d632...71b Her er ikke det snodige at kompisen tar med seg damebesøk hjem fra byen, men at det medfører at din mann ikke kan snakke med deg. Anonymkode: 90ba1...c34 12 1
KallePils Skrevet 28. januar 2024 #13 Skrevet 28. januar 2024 Enda tøffere å dra med seg litt niste hjem fra byen når man er på overnattingsbesøk hos noen. Stille med en uanmeldt +1 på frokost morgenen etter? Good times! 😄 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #14 Skrevet 28. januar 2024 Såklart.. I min verden hører ikke dette hjemme med meg mindre du er i tidlig 20åra eller yngere. Anonymkode: 49b00...b03 4
Virrevirrevapp Skrevet 28. januar 2024 #15 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette er i dette tilfellet snakk om min mann som besøkte en av hans nære venner på Sørlandet, bor selv i nord. Han ringte meg på morrakvisten tydelig beruset å sa at kameraten hadde damebesøk fra byen, (Jeg hadde prøvd å ringe tidligere på kvelden å han svarte ikke) å han forklarte til meg at han ikke kunne ringe til meg før denne damen hadde gått hjem.. Synes det er rart.. Anonymkode: 0d632...71b Det skjønner jeg godt. Eller hadde du vært komfortabel med å prate med din mann med fest-/knullelyder i bakgrunnen?
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #16 Skrevet 28. januar 2024 Virrevirrevapp skrev (45 minutter siden): Det skjønner jeg godt. Eller hadde du vært komfortabel med å prate med din mann med fest-/knullelyder i bakgrunnen? Øøøhm... Det der hadde jeg ikke "gått på". Jeg er voksen, "tåler" å høre det... Det jeg faen ikke tåler er utroskap! Og løgn. Lukter desverre lang vei ... Anonymkode: 49b00...b03 4
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #17 Skrevet 28. januar 2024 Virrevirrevapp skrev (1 time siden): Det skjønner jeg godt. Eller hadde du vært komfortabel med å prate med din mann med fest-/knullelyder i bakgrunnen? Det var ikke fest, kun kompisen og mannen, å denne dama da. Begge har separate soverom i hver sin ende av huset, så hvorfor han ikke kunne prate med meg før den damen hadde dratt høres helt hinsides merkelig og mistenksom ut, Er ikke rart om jeg da mistenker han var med på mora med kompisen og den dama, eller hadde seg med en annen? Anonymkode: 0d632...71b 2 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #18 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det var ikke fest, kun kompisen og mannen, å denne dama da. Begge har separate soverom i hver sin ende av huset, så hvorfor han ikke kunne prate med meg før den damen hadde dratt høres helt hinsides merkelig og mistenksom ut, Er ikke rart om jeg da mistenker han var med på mora med kompisen og den dama, eller hadde seg med en annen? Anonymkode: 0d632...71b *morroa* skulle det stå, ikke mora.. Anonymkode: 0d632...71b
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #19 Skrevet 28. januar 2024 Jeg skjønner veldig godt at du er skeptisk, det hadde jeg vært selv. Hvordan er han idag da? Har han kommet hjem? Er han "normal"? Anonymkode: 7827f...db4 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #20 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skjønner veldig godt at du er skeptisk, det hadde jeg vært selv. Hvordan er han idag da? Har han kommet hjem? Er han "normal"? Anonymkode: 7827f...db4 Nei han har ikke kommet hjem, han kommer ikke hjem før på tirsdag. Etter å ha pratet med han i dag mener han jeg overreagerer. Anonymkode: 0d632...71b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå