AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #1 Skrevet 28. januar 2024 Hei, jeg spurte en jeg har datet i 4 måneder om dette; siden vi har datet en stund nå, så lurer jeg bare på om vi er på samme bølgelengde. Det er ikke det at jeg tror du dater en annen eller fått inntrykk av at du gjør det, men er det slik at du dater andre eller er det bra oss to? Han svarte meg kort nei?. Og svarte ikke meg hele helgen før han sa at han hadde blitt sårer for jeg hadde spurt om det. Er det noe som man normalt å bli såret av? mvh TS Anonymkode: add59...969 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #2 Skrevet 28. januar 2024 Jeg vet ikke, men min date sa at han var eksklusiv som den største selvfølge når jeg spurte etter kort tid. Ble ikke fornærmet, men for han var det en selvfølge å fokusere på en om gangen, uten at det var noe jeg kunne visst noe om. Anonymkode: 09c55...2b7 4
Duff Skrevet 28. januar 2024 #3 Skrevet 28. januar 2024 Det er jo ett helt legitimt spørsmål, ikke noe å bli sur på. Det er klart du vil vite hvor dere står i fht hverandre etter fire mnd med dating. 8 5
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #4 Skrevet 28. januar 2024 Tja, det er jo bittelitt sårende. Jeg syntes det var rart å bli spurt av min kjæreste, for for meg var det en selvfølge at vi ikke datet andre. Men han var vel litt usikker da. Anonymkode: f7684...2a4 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #5 Skrevet 28. januar 2024 Svar til både Anonymbruker og Duff; Han er veldig sur på meg, og bruker lang tid på å svare. Og har endret seg etter spm, og tar ikke hensyn til mine følelser akkurat nå. Så jeg har rett og slett spurt om han vil avslutte eller fortsette å date. TS Anonymkode: add59...969
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #7 Skrevet 28. januar 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Tja, det er jo bittelitt sårende. Jeg syntes det var rart å bli spurt av min kjæreste, for for meg var det en selvfølge at vi ikke datet andre. Men han var vel litt usikker da. Anonymkode: f7684...2a4 Vi er ikke kjærester. Vi har bare datet. Jeg hadde ikke spurt han hvis vi var kjærester. ts Anonymkode: add59...969
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #8 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Svar til både Anonymbruker og Duff; Han er veldig sur på meg, og bruker lang tid på å svare. Og har endret seg etter spm, og tar ikke hensyn til mine følelser akkurat nå. Så jeg har rett og slett spurt om han vil avslutte eller fortsette å date. TS Anonymkode: add59...969 Tror kanskje han ble litt bekymret for om du hadde datet andre? Eller at han ble bekymret for at du var kontrollerende, ikke at jeg oppfattet det slik. Men folk har bagasje Anonymkode: 62894...edb 5
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #9 Skrevet 28. januar 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Tja, det er jo bittelitt sårende. Jeg syntes det var rart å bli spurt av min kjæreste, for for meg var det en selvfølge at vi ikke datet andre. Men han var vel litt usikker da. Anonymkode: f7684...2a4 Åja, han spurte når dere datet. Men han er skikkelig sur og har gått i veldig forsvarsposisjon. Anonymkode: add59...969
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #10 Skrevet 28. januar 2024 Jeg synes han er dramatisk når han ghoster deg en helg pga det, det er jo et legitimt spørsmål hvis dere ikke har avklart ting allerede. Anonymkode: 3c7ea...c31 7 1 4
Einus Skrevet 28. januar 2024 #11 Skrevet 28. januar 2024 Vi er alle forskjellige og reagerer forskjellig! For alt du vet, så kan det jo hende at han er en real grei kar. ikke enkelt å gi råd. 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #12 Skrevet 28. januar 2024 Just now, AnonymBruker said: Tror kanskje han ble litt bekymret for om du hadde datet andre? Eller at han ble bekymret for at du var kontrollerende, ikke at jeg oppfattet det slik. Men folk har bagasje Anonymkode: 62894...edb Nei, han kan se på kart hvor jeg er, men jeg kan ikke se han da. Og jeg svarer han innen timen, så tror ikke deg. Og jeg sier aldri noe om hva han gjør, hvor han er og hvem han er med. Jeg la han leve sitt personlige liv uten at jeg blander meg i det. Og jeg bryr meg ikke noe særlig om når han svarer meg, bare han svarer meg en eller annen gang, hvis det er noe å svare på. Det var bare fordi jeg ville vite om jeg hadde tenkt riktig. Ikke noe mer: jeg sa det og til han. Anonymkode: add59...969
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #13 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, han kan se på kart hvor jeg er, men jeg kan ikke se han da. Og jeg svarer han innen timen, så tror ikke deg. Og jeg sier aldri noe om hva han gjør, hvor han er og hvem han er med. Jeg la han leve sitt personlige liv uten at jeg blander meg i det. Og jeg bryr meg ikke noe særlig om når han svarer meg, bare han svarer meg en eller annen gang, hvis det er noe å svare på. Det var bare fordi jeg ville vite om jeg hadde tenkt riktig. Ikke noe mer: jeg sa det og til han. Anonymkode: add59...969 Da dropper du han nå. Han er ikke seriøs, mulig han dater flere. Eller bare ikke er klar for noe seriøst. Han ble i hverttfall ikke «såret», det kan jeg si nesten helt sikkert. Anonymkode: 62894...edb 8 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #14 Skrevet 28. januar 2024 1 minutt siden, Einus said: Vi er alle forskjellige og reagerer forskjellig! For alt du vet, så kan det jo hende at han er en real grei kar. ikke enkelt å gi råd. Jeg synes han er veldig grei, så det var ikke ment som en anklagelser. Menmen var kanskje dumt å spørre. Jeg har sagt unnskyld til han Anonymkode: add59...969
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #15 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, han kan se på kart hvor jeg er, men jeg kan ikke se han da. Og jeg svarer han innen timen, så tror ikke deg. Og jeg sier aldri noe om hva han gjør, hvor han er og hvem han er med. Jeg la han leve sitt personlige liv uten at jeg blander meg i det. Og jeg bryr meg ikke noe særlig om når han svarer meg, bare han svarer meg en eller annen gang, hvis det er noe å svare på. Det var bare fordi jeg ville vite om jeg hadde tenkt riktig. Ikke noe mer: jeg sa det og til han. Anonymkode: add59...969 Jeg beskyldte deg heller ikke for å være kontrollerende… Jeg skrev også at jeg ikke oppfattet det slik, men folk har bagasje og av og til er det vanskelig å vite hva som trigger dem. Anonymkode: 62894...edb 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #16 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg synes han er veldig grei, så det var ikke ment som en anklagelser. Menmen var kanskje dumt å spørre. Jeg har sagt unnskyld til han Anonymkode: add59...969 Hvorfor har du sagt unnskyld? Du prøvde jo å avklare hvor dere står, hvis han ikke engang klarer en sånn samtale, hvordan skal han da klare å være i forhold med noen? Anonymkode: 3c7ea...c31 15
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #17 Skrevet 28. januar 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg beskyldte deg heller ikke for å være kontrollerende… Jeg skrev også at jeg ikke oppfattet det slik, men folk har bagasje og av og til er det vanskelig å vite hva som trigger dem. Anonymkode: 62894...edb Tenkte ikke at du gjorde det. Ville bare forklare slik jeg er/ har vært med han. Slik at dere har litt mer å gå på. setter veldig pris på tilbakemeldingene fra dere, og det var reelle spm. TS Anonymkode: add59...969
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #18 Skrevet 28. januar 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor har du sagt unnskyld? Du prøvde jo å avklare hvor dere står, hvis han ikke engang klarer en sånn samtale, hvordan skal han da klare å være i forhold med noen? Anonymkode: 3c7ea...c31 Fordi jeg hater å såre folk. TS Anonymkode: add59...969
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #19 Skrevet 28. januar 2024 Jeg hadde blitt betenkt på hvorfor du lurte på det. Anonymkode: 7430d...225 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #20 Skrevet 28. januar 2024 Just now, AnonymBruker said: Jeg hadde blitt betenkt på hvorfor du lurte på det. Anonymkode: 7430d...225 Er det ikke heller normalt å spørre om hvorfor man lurer på det? ts Anonymkode: add59...969 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå