AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #1 Skrevet 28. januar 2024 Jeg har bare foreldre i livet mitt. Ingen andre.Uføretrygdet er jeg også.Jeg orker ikke å legge ned energi i å bli kjent med nye folk i tillegg sliter jeg med angst så jeg tør ikke være med i noen grupper:/ fritidsaktivitet. Det er flaut.Jeg er sikker på at naboer legger merke til at jeg er ensom.Flau over meg selv er jeg. Anonymkode: 3942c...b12 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #2 Skrevet 28. januar 2024 Hvordan skulle du ønske livet var? Har du noen interesser? Begyn i det små, så ordner det seg. Anonymkode: 3776f...1b0
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #3 Skrevet 28. januar 2024 Dette høres kjipt ut. Den gode nyheten er at du kan endre på dette! Anonymkode: db6b5...d95
Blueberrymuffin Skrevet 28. januar 2024 #4 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har bare foreldre i livet mitt. Ingen andre.Uføretrygdet er jeg også.Jeg orker ikke å legge ned energi i å bli kjent med nye folk i tillegg sliter jeg med angst så jeg tør ikke være med i noen grupper:/ fritidsaktivitet. Det er flaut.Jeg er sikker på at naboer legger merke til at jeg er ensom.Flau over meg selv er jeg. Anonymkode: 3942c...b12 Her ligger mye av kjernen til problemet, for å komme ut av ensomheten må du få overskudd til å bli kjent med nye folk, og tørre å oppsøke arenaer hvor man møter folk. Det er veldig vanskelig når angsten holder deg igjen og når du sliter. Det blir et ond mønster. Min umiddelbare tanke er, får du noe hjelp for dette, psykolog, noen å prate med, noen som hjelp av noe slag? Høres virkelig ut som du trenger hjelp. Skjønner at dette er vondt og vanskelig, sender varme tanker
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #5 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette høres kjipt ut. Den gode nyheten er at du kan endre på dette! Anonymkode: db6b5...d95 hvordan da, mener du? Anonymkode: 831a4...e19
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #6 Skrevet 28. januar 2024 Jeg og. Har et barn, ingen andre. På grunn av barnet er jeg låst til leiligheten hver kveld, så har ingen muligheter til å bygge nettverk. Det er tungt ❤️ Anonymkode: c4c4d...376
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #7 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): hvordan da, mener du? Anonymkode: 831a4...e19 Ved å forsøke å endre situasjonen. Den endrer seg jo ikke av seg selv. Anonymkode: db6b5...d95
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #8 Skrevet 28. januar 2024 Kjenner meg igjen. Anonymkode: 6643c...260
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå