Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en godt gift kvinne. Er gift med en god mann, har flotte voksne barn, hus osv..ja egentlig alt jeg kan ønske. Jeg har i mange år prøvd å snakke med min kjære om at vi må begynne å gjør noe for oss to, reise bort, planlegge ferieturer, våre liv består av jobb, hus å hjem. Uansett så blir det ingen ting av, jeg kan i visse settinger bli så trett at gråten tar meg. Prøver å forklare han at jeg trenger å rømme fra hverdagen litt. Han sier bestandig jo det får vi til, men vi er nå på 5 året uten at vi har gjort noe gøy. Hva er deres erfaringer, dere som er bare to uten barn.. hva gjør dere for å bevare kjærligheten?

Anonymkode: fd180...3e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å planlegge noe et sted du tror han kan like, høre med arbeidsplassen om han får fri og bestille i hemmelighet? Overraske ham? Det blir jo fint for dere begge, og han kommer kanskje litt utav sitt faste spor ☺️

Anonymkode: cec09...7a8

• Liker 1
Skrevet

Vi reiser på ferier sammen, går ut å spiser, på kino osv. Helt vanlige ting som de fleste par gjør. Du må nok går «litt hardere på». Vær tydelig! 

Anonymkode: a2c3f...042

Skrevet

Mitt forslag er at du slutter å prate og kommer med forslag & heller handler. Start litt enkelt - bestill konsertbilletter, teaterbilletter eller noe slikt. Deretter en helgetur osv. 

Jeg tror du vil føle deg bedre hvis du tar tak og handler, istedenfor å gå og vente han. 

• Liker 2
Skrevet

Du må åpenbart være tydeligere. Enkelte mannfolk er ekstremt sløv når det gjelder å ta initiativ til å bevege seg ut av huset.

Sett deg ned med PC-en i sofaen, ha klar noen fristende reportasjer med bilder, og vis ham. Du må selvsagt velge noe han også kan ha glede og interesser av, hvis han er typen som liker å ha noe å drive med, er neppe 14 dager på en strand i Syden noe som kommer til å friste. 

Fortell gjerne om noen dere kjenner som har vært her og der.

Samme med kino, vis hvilke filmer som går, foreslå tidspunkt osv.

Bare husk på at du også må ta deg av bestillinger osv. for å få det gjennomført.

Skrevet

Reis aleine eller med ei venninne. Det gjør jeg når min kjære er sløv og glad i sofaen.

Anonymkode: d614d...fa5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...