Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,hadde nylig en relasjon til en som jeg måtte avslutte da jeg begynte å få følelser, men han sa han ikke hadde.har derfor ikke tatt initiativ til å møtes mer,men får likevel daglig mange meldinger. Når tilgangen på sex ikke er der,og han sier han ikke har følelser, lurer jeg på hvorfor han da gjør det?vurderer å forsøke å møtes igjen, men er livredd for å til slutt ende opp kjempe såret.

Anonymkode: 99f6c...d18

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hei,hadde nylig en relasjon til en som jeg måtte avslutte da jeg begynte å få følelser, men han sa han ikke hadde.har derfor ikke tatt initiativ til å møtes mer,men får likevel daglig mange meldinger. Når tilgangen på sex ikke er der,og han sier han ikke har følelser, lurer jeg på hvorfor han da gjør det?vurderer å forsøke å møtes igjen, men er livredd for å til slutt ende opp kjempe såret.

Hallo, han vil bare ha sex. Klart han maser om du er villig til å gi ham det. 

Anonymkode: 1bac6...f6e

• Liker 5
Skrevet

For å få sex såklart.

Anonymkode: 0e832...789

• Liker 2
Skrevet

Ja,men jeg gir han det jo ikke lenger 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor lenge er det siden du avsluttet?

Anonymkode: 18711...9b9

Skrevet

Han respekterer ikke at du må ta hensyn til deg selv og dine følelser. 
Så enkelt og så kynisk er det , desverre. 
Han viser lite empati eller så juger han om sine følelser 

Anonymkode: 76885...007

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvor lenge er det siden du avsluttet?

1 uke

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

1 uke

Han tror nok ikke helt på at tilgangen er stengt.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

1 uke

I første innlegg oppfattes det at det er noe mer enn ei uke det er snakk om ja. 😅 

Ts, jeg anbefaler deg om å tenke deg veldig godt om før du velger om dere skal møtes. Ei uke er ikke lang tid og det virker på meg som at han fortsatt bare er ute etter sexen og at du har stor risiko for å ende opp såret. Men, alltids mulighet for at jeg tatt feil. Kjenner ikke hverken deg eller han. 

Anonymkode: 459cc...e5f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

I første innlegg oppfattes det at det er noe mer enn ei uke det er snakk om ja. 😅 

Ts, jeg anbefaler deg om å tenke deg veldig godt om før du velger om dere skal møtes. Ei uke er ikke lang tid og det virker på meg som at han fortsatt bare er ute etter sexen og at du har stor risiko for å ende opp såret. Men, alltids mulighet for at jeg tatt feil. Kjenner ikke hverken deg eller han. 

Anonymkode: 459cc...e5f

Takk for svar❤️ men hvordan kan jeg vite hva som er tilfelle her? Hvis vi ikke møtes videre,vil hans eventuelle følelser gå borr,så veldig i tvil om hva jeg burde gjøre her. Sikkert vente en stund til?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Takk for svar❤️ men hvordan kan jeg vite hva som er tilfelle her? Hvis vi ikke møtes videre,vil hans eventuelle følelser gå borr,så veldig i tvil om hva jeg burde gjøre her. Sikkert vente en stund til?

Han har jo ikke følelser, så hvilke følelser mener du skulle ha gått bort?

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Han forteller deg jo at han ikke har følelser, da bør du ta han på ordet.

Anonymkode: 28fdf...a7e

• Liker 2
Gjest WhisperingWind
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Blokk og slett. Han er ikke interessert i annet enn sex. Enda mer kynisk, han spiller på følelsene dine.

Skrevet

Just cut him loose sier jeg da.....

Virker ikke som om dere er ute etter det samme, og da er han ikke noe for deg punktum....

Respekterer han deg ikke etter at du har sagt stopp så er det bare å ignorere han eller blokkere han.

Det hadde ihvertfall jeg gjort glatt 👌

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Siden det kun er en uke siden, så er det garantert fordi han fortsatt håper på mer sex.

Hans følelser vil ikke gå bort, for de er allerede ikke-eksisterende. Han vil ha sex, følelsene hans er basert på at han er kåt og du har vært tilgjengelig. Han vil ikke være kjæresten din, han vil ikke date deg, han vil ha sex.

Fortsetter du møte han, så beviser du bare at du er tilgjengelig og at du aksepterer at det kun er sex.

Skrevet

Det beste er at du snakker med han om dette! 
Du er du som kjenner han 

Anonymkode: 76885...007

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...