Gå til innhold

Spørsmål for MENN på kg

Hvilken dame ville dere helst giftet dere med?  

64 stemmer

1. 1. Hvilken dame ville dere helst giftet dere med?

• A - Jomfru
      25
    • B - ligget med 20 menn
      26
    • C - ligget med 50+ menn
      4
    • D - ligget med tusenvis og prostituert fortid
      9

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken dame av A, B, C og D ville dere helst giftet dere med?

Anonymkode: f65d8...59d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg velger alternativ D. Dette fordi dama er mest sannsynligvis deilig siden så mange menn har hatt sex med henne og har til og med betalt for det. Og det andre er at hun mest sannsynligvis er vanvittig god på sex og har enormt med erfaring som hun kan dele med meg.

Så ja, vid, utpult gapende fitte, alternativ D.

- Mann 35

Anonymkode: 7e5b0...08e

Skrevet (endret)

Den som ville hatt sex med meg.

Tror ekskona hadde et sted mellom 20 og 50. 

Endret av Flintis
Skrevet

E - spiller ingen rolle

Anonymkode: 65839...9b8

Skrevet

For et rart spørsmål. Det er ikke seksuell historikk som gjør om jeg vil gifte med noen eller ikke.

Jeg har heller ikke vært i en situasjon der jeg potensielt kunne giftet meg, men det sto å falt på hennes antall sexpartnere.

Jeg har heller ikke vært i en situasjon der jeg måtte velge mellom flere kvinner, og så sjekket ut historikken deres for å gifte meg med rett person.

Jeg er samboer på 20 året. Aner ikke hvor mange hun har hatt sex med før meg, utover med de ekskjæresten hennes jeg vet om.

• Liker 1
Skrevet

Latterlig spm. Er det forutsatt at alle er like seksuelt og fysisk attraktive? Om ikke så velger man jo den med best kropp uavhengig av valgene ovenfor. Kanskje med unntak av jomfru. Jomfru er red flag om hun er over 18

Anonymkode: c0e30...8fe

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Latterlig spm. Er det forutsatt at alle er like seksuelt og fysisk attraktive? Om ikke så velger man jo den med best kropp uavhengig av valgene ovenfor. Kanskje med unntak av jomfru. Jomfru er red flag om hun er over 18

Anonymkode: c0e30...8fe

hvordan er det et rødt flagg?

Skrevet
Lurven skrev (45 minutter siden):

20 er for mye

så A eller B?

Gjest beaglevalp
Skrevet

Kunne ikke tenkt meg noe mer irrelevant når det kommer til kjæreste eller å gifte seg

Skrevet

Hun jeg ble forelsket i og hvor alt bare klaffet. Vi er gift i dag. Aner ikke hvor mange hun har ligget med og jeg bryr meg ikke. Tviler på at det er D.

• Liker 1
Skrevet

Umulig å svare på når vi ikke vet alder. D er utelukket uansett alder.

Anonymkode: 96943...8a6

• Liker 1
Skrevet

Det mangler også et alternativ 5-10 ( som er normalen),

Anonymkode: 53185...68c

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Var liksom alt eller ingenting her. Alt mellom 0-10 er "perfekt" for min del. 

Begynner å bli litt for meget når hun er rundt 20. Og har hun 50 så tror jeg at jeg avstår.

Utover det gifter jeg meg ikke med en kvinne pga antall sexpartnere :) 

Endret av Bombasi
  • Liker 4
Skrevet
Bombasi skrev (3 minutter siden):

Var liksom alt eller ingenting her. Alt mellom 0-10 er "perfekt" for min del. 

Begynner å bli litt for meget når hun er rundt 20. Og har hun 50 så tror jeg at jeg avstår.

Utover det gifter jeg meg ikke med en kvinne pga antall sexpartnere :) 

Enig.

• Liker 1
Skrevet

Alder har som andre påpeker mye å si. Er hun førti, stort sett vært singel, og har hatt er par nye partnere i året, er jo ikke dette voldsomt mye, selv om det kanskje blir 30+ totalt. Er noe helt annet om hun er 20 med samme antallet.

Anonymkode: b9df7...977

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker said:

Alder har som andre påpeker mye å si. Er hun førti, stort sett vært singel, og har hatt er par nye partnere i året, er jo ikke dette voldsomt mye, selv om det kanskje blir 30+ totalt. Er noe helt annet om hun er 20 med samme antallet.

Anonymkode: b9df7...977

Jo, det er det skjønner du. Hvorfor har hun ikke vært i forhold alle disse årene ? Tre i året føles kanskje ikke mye isolert sett, men etter 20 år er det 60, og DET er mye !

4 i året, 100,

12 i året 240 etc...

Som man ligger, reder man ;) 

Anonymkode: 53185...68c

Skrevet

I perioder som singel, så lå jeg og koste meg så ofte jeg kunne 💃🏼. Sex er gøy og godt, hvorfor i all verden skulle jeg ikke nyte av det? 

Etter jeg møtte han som i dag er min samboer/forlovede for 12 år siden, så har jeg selvfølgelig ikke hatt sex med noen andre en han. 

Anonymkode: f2302...9a4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...