Trine77 Skrevet 28. januar 2024 #1 Skrevet 28. januar 2024 (endret) ---- Endret 17. desember 2024 av Trine77 1 14
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #2 Skrevet 28. januar 2024 Oi, det er et enormt rødt flagg den oppførselen han har der. Anonymkode: 24314...22a 20 1 26
Virrevirrevapp Skrevet 28. januar 2024 #3 Skrevet 28. januar 2024 Hadde satt terapi som forutsetning for å fortsette forholdet. 12 5
Trine77 Skrevet 28. januar 2024 Forfatter #4 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Oi, det er et enormt rødt flagg den oppførselen han har der. Anonymkode: 24314...22a Tenker du sykelig sjalu? Han var ikke sånn før og vi har vært sammen i mange år. Er så sinnsykt vondt å bli anklaget for noe jeg ikke har gjort.... 4
Trine77 Skrevet 28. januar 2024 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2024 Virrevirrevapp skrev (3 minutter siden): Hadde satt terapi som forutsetning for å fortsette forholdet. Ja tror du har rett i det.. 4
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #6 Skrevet 28. januar 2024 Mest trolig projiserer han - han er eller har selv vært utro, vet hva han selv kan gjøre, og så angriper han deg for å gjøre det han selv har gjort eller gjør eller ønsker å gjøre. Om du har en bedre karriere enn ham kan det også være en årsak til at han holder på slik, at han ønsker å få deg til å heller ta en dårligere jobb. En slik sjalusi som han plutselig har begynt med, det har en grunn - ham selv. Jeg hadde ikke orket. I hvert fall ikke hvis han umiddelbart sier seg positiv til parterapi - og der beklager det han har beskyldt deg for. Anonymkode: e5186...2c2 24 2 11
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #7 Skrevet 28. januar 2024 Her er det dessverre ikke håp, han kan ikke plutselig bestemme seg for ikke å være kontrollerende. Du må komme deg vekk snarest. Anonymkode: 35df5...e59 8 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #8 Skrevet 28. januar 2024 13 minutter siden, AnonymBruker said: Mest trolig projiserer han - han er eller har selv vært utro, vet hva han selv kan gjøre, og så angriper han deg for å gjøre det han selv har gjort eller gjør eller ønsker å gjøre. Om du har en bedre karriere enn ham kan det også være en årsak til at han holder på slik, at han ønsker å få deg til å heller ta en dårligere jobb. En slik sjalusi som han plutselig har begynt med, det har en grunn - ham selv. Jeg hadde ikke orket. I hvert fall ikke hvis han umiddelbart sier seg positiv til parterapi - og der beklager det han har beskyldt deg for. Anonymkode: e5186...2c2 Tja, eller så har det skjedd ting her som TS bevisst utelater for å få mer sympati. Hva er årsaken til dette TS ? Hang du tett med en mannlig kollega ? For tett ? Har mannen din hørt noe fra andre om at du hang tett med noen ? Har det skjedd noe som helst som kan gi grobunn for dette ? Var du på nachspiel på noens hotellrom etc ? Hvem er han spesifikke din mann mener du har hatt sex med, og hvorfor tror han dette ? Anonymkode: a9a55...8ee 1 5
Trine77 Skrevet 28. januar 2024 Forfatter #9 Skrevet 28. januar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 28.1.2024 den 16.31): Mest trolig projiserer han - han er eller har selv vært utro, vet hva han selv kan gjøre, og så angriper han deg for å gjøre det han selv har gjort eller gjør eller ønsker å gjøre. Om du har en bedre karriere enn ham kan det også være en årsak til at han holder på slik, at han ønsker å få deg til å heller ta en dårligere jobb. En slik sjalusi som han plutselig har begynt med, det har en grunn - ham selv. Jeg hadde ikke orket. I hvert fall ikke hvis han umiddelbart sier seg positiv til parterapi - og der beklager det han har beskyldt deg for. Anonymkode: e5186...2c2 -- Endret 17. desember 2024 av Trine77 2 1
Trine77 Skrevet 28. januar 2024 Forfatter #10 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tja, eller så har det skjedd ting her som TS bevisst utelater for å få mer sympati. Hva er årsaken til dette TS ? Hang du tett med en mannlig kollega ? For tett ? Har mannen din hørt noe fra andre om at du hang tett med noen ? Har det skjedd noe som helst som kan gi grobunn for dette ? Var du på nachspiel på noens hotellrom etc ? Hvem er han spesifikke din mann mener du har hatt sex med, og hvorfor tror han dette ? Anonymkode: a9a55...8ee Nei ingenting av dette. Da hadde jeg jo forstått bedre at han tror noe sånt. Det han stresser med at av og til drikker jeg endel og vi har hatt tøff periode mnd før jobbreise, og han derfor tenker at jeg syntes gresset var grønnere på andre siden.. 1
Trine77 Skrevet 28. januar 2024 Forfatter #11 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Mest trolig projiserer han - han er eller har selv vært utro, vet hva han selv kan gjøre, og så angriper han deg for å gjøre det han selv har gjort eller gjør eller ønsker å gjøre. Om du har en bedre karriere enn ham kan det også være en årsak til at han holder på slik, at han ønsker å få deg til å heller ta en dårligere jobb. En slik sjalusi som han plutselig har begynt med, det har en grunn - ham selv. Jeg hadde ikke orket. I hvert fall ikke hvis han umiddelbart sier seg positiv til parterapi - og der beklager det han har beskyldt deg for. Anonymkode: e5186...2c2 Takk for innspill
Trine77 Skrevet 28. januar 2024 Forfatter #12 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Her er det dessverre ikke håp, han kan ikke plutselig bestemme seg for ikke å være kontrollerende. Du må komme deg vekk snarest. Anonymkode: 35df5...e59 Er bare så vanskelig. Har vert sammen i 20 år og har to barn.. 1 2
Trine77 Skrevet 28. januar 2024 Forfatter #13 Skrevet 28. januar 2024 Trine77 skrev (1 minutt siden): Er bare så vanskelig. Har vert sammen i 20 år og har to barn.. og elsker ham så mye.. 1
Romilo Skrevet 28. januar 2024 #14 Skrevet 28. januar 2024 De som beskylder andre sånn ut av det blå har som regel gjort det selv. Du får lete etter tegn hos han. 18 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #15 Skrevet 28. januar 2024 Trine77 skrev (1 minutt siden): Er bare så vanskelig. Har vert sammen i 20 år og har to barn.. Skjønner det, men det kommer nok bare til å bli verre. Mulig han kunne fått hjelp av en psykolog, men det er neppe med på. Anonymkode: 35df5...e59 1 1
Trine77 Skrevet 28. januar 2024 Forfatter #16 Skrevet 28. januar 2024 Romilo skrev (1 minutt siden): De som beskylder andre sånn ut av det blå har som regel gjort det selv. Du får lete etter tegn hos han. Uff ja det hadde knekt meg helt... Han sier han er livredd for at noen skal kapre meg, at han mister meg. Men han ødelegger jo mellom oss med å beskylde meg for dette..... 1 3 1
Trine77 Skrevet 28. januar 2024 Forfatter #17 Skrevet 28. januar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skjønner det, men det kommer nok bare til å bli verre. Mulig han kunne fått hjelp av en psykolog, men det er neppe med på. Anonymkode: 35df5...e59 Ja tror nok han mener han ikke trenger det. Siden det er jeg som har vært utro, som han er overbevist om 😞 Endret 28. januar 2024 av Trine77 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #18 Skrevet 28. januar 2024 Han ødelegger forholdet sitt💔 Anonymkode: 47810...d02 6 3
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #19 Skrevet 28. januar 2024 Ta han med. Han må betale for seg selv og underholde seg selv og betale sitt eget rom men kan overnatte med deg. Anonymkode: d5fd8...3a0 4
Kaneel Skrevet 28. januar 2024 #20 Skrevet 28. januar 2024 Trine77 skrev (37 minutter siden): Det gjør vondt i hele kroppen. Han mener jeg har vært utro når jeg var på jobbreise. Noe jeg IKKE har vært. Det gjør så vondt. Han leter etter tegn og tror meg ikke. Noen som har tips? Kvier meg for å ta opp at det er planlagt ny jobbreise.. Føler meg hjelpesløs. Han er overbevist om at jeg hatt sex med en. Og jeg kan ikke motbevise det da jeg var på hotell i en annen by. Elsker ham men orker ikke leve sånn som dette. Vurderer å gå til parterapi.... Han skjuler sin egen utroskap med å beskylde deg 7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå