Bamseklemmer Skrevet 1. februar 2024 #41 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 31.1.2024 den 13.13): Ikke ligg med damer du ikke syns er fine er steg 1 til å være en ålright menneske. Gnukkinga frem og tilbake er når vi prøver å få mer av deg inn i oss. En gang var jeg uheldig å revnet strengen i pikken til exn min, så vær forsiktig med ridningen 😅 Er ikke voldelig, vet ikke h a som skjedde. Anonymkode: aa26d...9a8 Pussig greier dette.. for jeg har pr. dags dato aldri truffet en kvinne som ikke kan ri, men personlig liker jeg at kvinnen gnikker og gnur klitten mot meg. Da må jeg jo ligge stille og kun stramme pikken, så jeg ikke forstyrrer treffpunktet hennes🥰 Au au au.. jeg har heldigvis bare hatt nestenulykker, med strengen og at den nesten "knakk" en gang. Begge tilfellene var i revers cowgirl, det er nok den stillingen som forårsaker størst ulykker.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #42 Skrevet 1. februar 2024 Bamseklemmer skrev (11 minutter siden): Pussig greier dette.. for jeg har pr. dags dato aldri truffet en kvinne som ikke kan ri, men personlig liker jeg at kvinnen gnikker og gnur klitten mot meg. Da må jeg jo ligge stille og kun stramme pikken, så jeg ikke forstyrrer treffpunktet hennes🥰 Au au au.. jeg har heldigvis bare hatt nestenulykker, med strengen og at den nesten "knakk" en gang. Begge tilfellene var i revers cowgirl, det er nok den stillingen som forårsaker størst ulykker. Hvordan egentlig? Ser ikke helt for meg hvordan et slikt arbeidsuhell utarter seg 🙈 Anonymkode: a5d9e...c31
Bamseklemmer Skrevet 1. februar 2024 #43 Skrevet 1. februar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvordan egentlig? Ser ikke helt for meg hvordan et slikt arbeidsuhell utarter seg 🙈 Anonymkode: a5d9e...c31 Det skjer vel i røff sex.. den gangen vi nesten knakk pikken min, skjedde i revers cowgirl.. Hun pulte i full fart og var litt overgiret, så gikk hun for høyt opp og pikken glapp utenfor. Pikken traff rompa-beinet hennes, og pikken bøyde seg såpass at det føltes som den "knakk", men heldigvis ikke😅Knekte pikker må opereres har jeg hørt, og er forfærdelig ondt.. Den med strengen skjedde nesten likt, men da smatt den inn i rompehullet hennes. Hun skrek like høyt som meg, men vi endte med fliring etterpå. Hun ble da også mere forsiktig heldigvis😇Ikke samme dame da.. Endret 1. februar 2024 av Bamseklemmer ..små justeringer bare.. 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #44 Skrevet 1. februar 2024 Mange menn anklager kvinnen for å ligge som en "potetsekk". Dersom mannen gjør dette når hun rir er det veldig lite nytelsesfyllt. Da blir det som å bare skulle ri en dildo noe det er ganske sjelden at en kvinne velger å gjøre. Å ri er like fullt en tomannsjobb. Han bør bøye beina sine litt til siden, da sitter hun bedre. Han må holde henne om hoftene for å være med å styre tempo og han må støte fra og løfte bekkenet sitt helst litt oppover, litt som ett lite bekkenløft. Dersom kvinnen ikke holder ut lenge i denne stillingen er det nok fordi det for henne er veldig kjedelig og gir lite stimulering. Dersom han deltar blir det noe helt annet. Anonymkode: 78f7a...b32 1 4
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #45 Skrevet 1. februar 2024 Ulempen er vel at du kan bli lat og få flatræv av å ligge sånn hver bidige gang dere skal ha sex. Anonymkode: 141b9...a7a
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #46 Skrevet 1. februar 2024 Bamseklemmer skrev (4 timer siden): Pussig greier dette.. for jeg har pr. dags dato aldri truffet en kvinne som ikke kan ri, men personlig liker jeg at kvinnen gnikker og gnur klitten mot meg. Da må jeg jo ligge stille og kun stramme pikken, så jeg ikke forstyrrer treffpunktet hennes🥰 Au au au.. jeg har heldigvis bare hatt nestenulykker, med strengen og at den nesten "knakk" en gang. Begge tilfellene var i revers cowgirl, det er nok den stillingen som forårsaker størst ulykker. Kan ha vært reverse cowgirl! Husker ikke helt, vet ikke hvorfor dette minnet som for exn var et vondt et ikke er så viktig for hjernen min å huske detaljene av 😂 Anonymkode: aa26d...9a8
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #47 Skrevet 1. februar 2024 Ulempen er at jeg får vondt i knærne🤪 Fordelen, eneste stillingen hvor vi faktisk kommer samtidig og det er utrolig digg! Men det er jo ikke typ opp og ned riding, mer fremoverlendt som gnikker på klitten. Shit, når merker jeg at jeg savner mannen som er offshore. Mannen virker også fornøyd, han er ikke superfit så passende avslappende stilling for han😆 Hilsen dame som elsker å ri🐎 Anonymkode: b20bc...560 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #48 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ulempen er at jeg får vondt i knærne🤪 Fordelen, eneste stillingen hvor vi faktisk kommer samtidig og det er utrolig digg! Men det er jo ikke typ opp og ned riding, mer fremoverlendt som gnikker på klitten. Shit, når merker jeg at jeg savner mannen som er offshore. Mannen virker også fornøyd, han er ikke superfit så passende avslappende stilling for han😆 Hilsen dame som elsker å ri🐎 Anonymkode: b20bc...560 Nå fikk jeg lyst å bli ridd 😘 Anonymkode: a68b9...d6b 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #49 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ulempen er at jeg får vondt i knærne🤪 Fordelen, eneste stillingen hvor vi faktisk kommer samtidig og det er utrolig digg! Men det er jo ikke typ opp og ned riding, mer fremoverlendt som gnikker på klitten. Shit, når merker jeg at jeg savner mannen som er offshore. Mannen virker også fornøyd, han er ikke superfit så passende avslappende stilling for han😆 Hilsen dame som elsker å ri🐎 Anonymkode: b20bc...560 Hvordan er det vondt for knærne? Gjør dere det rett på gulvet? Kan anbefale sengen eller sofaen 😉 Anonymkode: a5d9e...c31 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #50 Skrevet 1. februar 2024 Jeg synes det er en veldig krevende stilling. Smerter i knær og rygg. Det gir meg heller ingenting, da jeg ikke kommer vaginalt. Men til gjengjeld er jeg svært god til å pule han. Anonymkode: 5cb8b...1ff
Sphere Skrevet 1. februar 2024 #51 Skrevet 1. februar 2024 For min del er det en av favorittstillingene. Spesielt dersom hun virkelig kan det. Vil ikke kalle det noen ulempe.… men dersom hun bare rugger fram og tilbake kan det lett bli kjedelig. Og på grunn av både størrelse, bøy og vinkel, må hun passe seg litt ekstra for å gå for høyt. Kan være litt vanskelig når hun blir litt ivrig.
Irak Skrevet 1. februar 2024 #52 Skrevet 1. februar 2024 Er det så mange ulemper her da? Er det ikke bare å kjøre på? Jeg som dame har ikke hatt noen utfordringer her ihvertfall 👌. Works like a charm 👌. 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #53 Skrevet 1. februar 2024 Funker ikke for meg. spiller ingen rolle hvordan hun gjør det. Tror det er den eneste stillingen jeg aldri kommer til å få orgasme i feks. Mister uansett ereksjon lenge før det hadde vært aktuelt med en orgasme under riding uansett. Anonymkode: d2579...840
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #54 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Funker ikke for meg. spiller ingen rolle hvordan hun gjør det. Tror det er den eneste stillingen jeg aldri kommer til å få orgasme i feks. Mister uansett ereksjon lenge før det hadde vært aktuelt med en orgasme under riding uansett. Anonymkode: d2579...840 Hva er årsaken til at du mister ereksjonen i denne stillingen? Anonymkode: a5d9e...c31
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #55 Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hvordan er det vondt for knærne? Gjør dere det rett på gulvet? Kan anbefale sengen eller sofaen 😉 Anonymkode: a5d9e...c31 Ja har oss faktisk av og til på gulvet, anbefales! Men ja, mindre vondt i senga det skal sies, men når en har skader i kne ja da tar det meste på. MEN, elsker fortsatt å ri, så da er det verdt det🫶 Anonymkode: b20bc...560
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #56 Skrevet 2. februar 2024 Jeg er dame som liker å ri men aner ikke om jeg gjør det godt nok. Hva burde vi kvinner gjøre rett her mener dere? Når jeg rir er det bare musa som treffer kroppen hans, ikke hele tyngdekraften min. Når han tar i blir det derimot klask klask fordi han tar så hardt i. Jeg tar bare opp og ned mens jeg sitter på knærne og blir ikke sliten. Gnikker ikke. Har prøvd å sitte på huk over han men det blir for tungt. Starter med 69 og avslutter på toppen, det har liksom blitt vår faste hverdags sex rutine Anonymkode: 717b9...7ac 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #57 Skrevet 2. februar 2024 17 hours ago, AnonymBruker said: Hvordan er det vondt for knærne? Gjør dere det rett på gulvet? Kan anbefale sengen eller sofaen 😉 Anonymkode: a5d9e...c31 Om man er særdeles utrent kan det meste bli vondt. Anonymkode: 004bc...195
ToMan Skrevet 2. februar 2024 #59 Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er dame som liker å ri men aner ikke om jeg gjør det godt nok. Hva burde vi kvinner gjøre rett her mener dere? Når jeg rir er det bare musa som treffer kroppen hans, ikke hele tyngdekraften min. Når han tar i blir det derimot klask klask fordi han tar så hardt i. Jeg tar bare opp og ned mens jeg sitter på knærne og blir ikke sliten. Gnikker ikke. Har prøvd å sitte på huk over han men det blir for tungt. Starter med 69 og avslutter på toppen, det har liksom blitt vår faste hverdags sex rutine Anonymkode: 717b9...7ac Synes det hører ut som at du rir helt perfekt jeg. Deilig å høre klaskelydene av ei våt fitte og rumpa som treffer lårene mens partneren rir. Og du skal ikke være redd for å gnikke frem og tilbake. Selv om en bruker over her mener at det blir helt feil betyr ikke det at alle menn synes det blir feil. Jeg elsker det! Starte i 69 for så og gå over til å bli ridd må jo være en herlig runde. Og blir ridd motsatt vei (reverse cowgirl) er også en herlig stilling. Deilig å de kuken forsvinner inn i fitta. Konklusjon; Det er overhode ingen ulemper med å bli ridd. 😅 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #60 Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hva er årsaken til at du mister ereksjonen i denne stillingen? Anonymkode: a5d9e...c31 Tja, si det. Er nok en kombinasjon av at det er en stilling som gir meg lite stimuli pluss et par episoder da jeg var yngre og trodde jeg «knakk» penis da jeg ble ridd. Unge og naive med riding nærmest hoppende opp og ned😂. Sånt kan feste seg «på hjernen» vettu. Men spiller ingen trille for min del altså. Er ikke sånn at det er et savn liksom. Anonymkode: d2579...840 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå