AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #21 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 28.1.2024 den 22.08): Å? Dette visste jeg ikke. Hvorfor er det vanskelig å holde seg stiv når man blir ridd? Anonymkode: a5d9e...c31 ikke vaskelig Anonymkode: 2f11c...e4b
imagineme Skrevet 31. januar 2024 #22 Skrevet 31. januar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 28.1.2024 den 23.03): En... elg? 🤔 Anonymkode: f3f39...654 Synes det så ut som et vortesvin jeg? "Skarru værra med hjem og se på vorteschwiiiiiinet mitt ell?" Endret 31. januar 2024 av imagineme
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #23 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 28.1.2024 den 19.29): Ulempen er vel at svært få damer kan ri. Og at det som er godt for kvinnen når hun rir IKKE gir mannen spesielt nytelse. Den der gnukkinga frem og tilbake er helt bortkasta for vår del. I tillegg er det ganske visuelt når man blir ridd så om dama ikke er av eksepsjonelt utseende med godt over snittet bra kropp så er det ikke så bra. Man kan alltids lukke øynene om man mot formodning drar med seg hjem en granat Anonymkode: 004bc...195 Hvem er det som kan ri da? Esler? Anonymkode: 66c37...b5f
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #24 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 28.1.2024 den 19.29): Ulempen er vel at svært få damer kan ri. Og at det som er godt for kvinnen når hun rir IKKE gir mannen spesielt nytelse. Den der gnukkinga frem og tilbake er helt bortkasta for vår del. I tillegg er det ganske visuelt når man blir ridd så om dama ikke er av eksepsjonelt utseende med godt over snittet bra kropp så er det ikke så bra. Man kan alltids lukke øynene om man mot formodning drar med seg hjem en granat Anonymkode: 004bc...195 Eller sagt på en annen måte: Hvordan fortelle hele KG at man er så usikker på seg selv at man må kaste dritt på andre for å føle seg bittelitt bedre. Latterlig hvordan enkelte ikke forstår at deres uintelligente uttalelser bare faller tilbake på en selv. Anonymkode: edaa5...5c5 4 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #25 Skrevet 31. januar 2024 imagineme skrev (1 time siden): Synes det så ut som et vortesvin jeg? "Skarru værra med hjem og se på vorteschwiiiiiinet mitt ell?" 🤣🤣 Anonymkode: de49a...d7b
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #26 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 28.1.2024 den 18.57): Ulempen? Det kan være en stilling der det krever mye energi å holde seg stiv, men det kommer helt an på hvordan hun bærer sin egen vekt. Anonymkode: b86c5...0df Krever mye energi😂😂😂 Anonymkode: b1d2c...30e
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #27 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 28.1.2024 den 19.29): Ulempen er vel at svært få damer kan ri. Og at det som er godt for kvinnen når hun rir IKKE gir mannen spesielt nytelse. Den der gnukkinga frem og tilbake er helt bortkasta for vår del. I tillegg er det ganske visuelt når man blir ridd så om dama ikke er av eksepsjonelt utseende med godt over snittet bra kropp så er det ikke så bra. Man kan alltids lukke øynene om man mot formodning drar med seg hjem en granat Anonymkode: 004bc...195 Ikke ligg med damer du ikke syns er fine er steg 1 til å være en ålright menneske. Gnukkinga frem og tilbake er når vi prøver å få mer av deg inn i oss. En gang var jeg uheldig å revnet strengen i pikken til exn min, så vær forsiktig med ridningen 😅 Er ikke voldelig, vet ikke h a som skjedde. Anonymkode: aa26d...9a8 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #28 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 28.1.2024 den 19.29): Ulempen er vel at svært få damer kan ri. Og at det som er godt for kvinnen når hun rir IKKE gir mannen spesielt nytelse. Den der gnukkinga frem og tilbake er helt bortkasta for vår del. I tillegg er det ganske visuelt når man blir ridd så om dama ikke er av eksepsjonelt utseende med godt over snittet bra kropp så er det ikke så bra. Man kan alltids lukke øynene om man mot formodning drar med seg hjem en granat Anonymkode: 004bc...195 Det er mannens favorittstilling og en stilling vi er innom nesten hver gang vi har sex. Ikke bortkasta for hans del når jeg gnukker frem og tilbake heller. Han kommer som et uvær etter kort tid 🤷🏼♀️ Anonymkode: 8e692...4a2 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #29 Skrevet 31. januar 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Eller sagt på en annen måte: Hvordan fortelle hele KG at man er så usikker på seg selv at man må kaste dritt på andre for å føle seg bittelitt bedre. Latterlig hvordan enkelte ikke forstår at deres uintelligente uttalelser bare faller tilbake på en selv. Anonymkode: edaa5...5c5 Alltid morro når man treffer blink og noen (de uattraktive) blir triggered. Anonymkode: 004bc...195
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #30 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvem er det som kan ri da? Esler? Anonymkode: 66c37...b5f Les igjen. Jeg skrev svært få damer, som betyr at det er kvinner jeg snakker om, ikke esler Anonymkode: d96f7...30d
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #31 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er mannens favorittstilling og en stilling vi er innom nesten hver gang vi har sex. Ikke bortkasta for hans del når jeg gnukker frem og tilbake heller. Han kommer som et uvær etter kort tid 🤷🏼♀️ Anonymkode: 8e692...4a2 En dame som vet hvordan hun rir er helt fantastisk, men etter min erfaring er det desverre mindretallet som er så gode. Min nåværende kjæreste er helt rå på å ri, men hun er en av få, eksen ville jeg ikke skulle ri meg, var så dårlig at jeg ble slapp Anonymkode: d96f7...30d
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #32 Skrevet 31. januar 2024 Det er ingen kjente ulemper med det. Anonymkode: a2a9f...979 1
Artmo3 Skrevet 31. januar 2024 #33 Skrevet 31. januar 2024 Så lenge hun er god på det, så er eneste ulempen at jeg kan komme fort, noen ganger vil man jo nyte det litt lenger, men heldigvis kommer hun fort også. Av en eller annen grunn blir også orgasmene strerkere når jeg ikke styrer det selv. Men generelt har jeg fått lite ut av stillingen tidligere, mange kvinner roter fælt her
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #34 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): En dame som vet hvordan hun rir er helt fantastisk, men etter min erfaring er det desverre mindretallet som er så gode. Min nåværende kjæreste er helt rå på å ri, men hun er en av få, eksen ville jeg ikke skulle ri meg, var så dårlig at jeg ble slapp Anonymkode: d96f7...30d Nå ble jeg nysgjerrig, fortell gjerne mer om dette! Jeg er kvinne snart 40 år som elsker å ri, men aldri fått annen tilbakemelding på det enn: vil du oppå nå....? Med bedende blikk eller "åååh, så sykt deilig!" Men i motsetning til suging så er ikke dette noe jeg vet jeg mestrer. Aner egentlig ikke hva jeg holder på med 😅 Gjør det jeg må for å komme selv, og spør min kjære hva han liker, men han svarer bare at jeg alkerede gjør det 👿 Kom gjerne med tips og forklaringer! For jeg har så lyst å bli deitflink til å ri! Hvorfor blir du slapp når eksen rir forresten? Hvordan går det til? Anonymkode: a5d9e...c31 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #35 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå ble jeg nysgjerrig, fortell gjerne mer om dette! Jeg er kvinne snart 40 år som elsker å ri, men aldri fått annen tilbakemelding på det enn: vil du oppå nå....? Med bedende blikk eller "åååh, så sykt deilig!" Men i motsetning til suging så er ikke dette noe jeg vet jeg mestrer. Aner egentlig ikke hva jeg holder på med 😅 Gjør det jeg må for å komme selv, og spør min kjære hva han liker, men han svarer bare at jeg alkerede gjør det 👿 Kom gjerne med tips og forklaringer! For jeg har så lyst å bli deitflink til å ri! Hvorfor blir du slapp når eksen rir forresten? Hvordan går det til? Anonymkode: a5d9e...c31 For det første, det er variasjoner for hva menn liker, men det er noen ting som de aller fleste menn liker. Innlevelse, en må se du nyter og slapper av, og ikke ha kun fokus på å kun gjøre det beste for han uten å tenke på deg selv, for det er deilig å se dama nyter og slår seg litt løs, samme andre veien også, du kan ikke kun tenke på egen nytelse bare fordi man er på topp. En ting jeg har opplevd en del feiler på, er at de blir litt usikre og gir opp fort, kjenner på måten de holder på at det stopper snart fordi hun føler seg sliten, da går lysten fort ut av meg. Herregud, jeg knuller til jeg har makspuls og ligger å puster og peser etterpå, gjerne flere ganger på rad, da forventer jeg hun ikke gir opp med en gang hun føler seg litt sliten😅 Kan ta eksen som eksempel som du lurte på. Hun virket usikker, visste hver gang at hun ikke orkert lenge, merket hun at hun ikke klarte komme, så ga hun opp, da klarer jeg ikke nyte og ble ofte litt slapp, selv om dette aldri er ett problem i noen som helst andre stillinger. De få gangene hun fikk meg til å komme med ridning derimot så kom jeg veldig hardt, siden det tok tid og det bygget seg opp Når det gjelder teknikk, så må man vel bare prøve seg frem, skal jeg prøve å beskrive teknikken som kjæresten bruker, som er vanskelig, så er det vel en slags blanding mellom vugging og opp og ned penetrering, og vi har en god samhandling hvor jeg presser imot på måten hun liker. Men noe av det deiligste av alt er å se og høre hvor kåt og tent det gjør henne, at hun slepper seg løs, ser meg dypt inn i øynene mens hun kommer rundt kuken min, det gjør meg så kåt at jeg umulig klarer å holde igjen. Denne kommentaren hjelper nok lite, vanskelig å beskrive slikt, men prøv å ikke ha for stort fokus på prestasjon og teknikk, slapp av, nyt, slipp deg helt løs uten hemninger, og prøv å les kroppsspråket hans hvis han er dårlig å si det verbalt, men også fokus på din nytelse, så faller det på seg plass av seg selv etterhvert Og sist men ikke minst, hvis han sier han liker måten du rir, så kanskje greit å ihvertfall vurdere at dette er hva han faktisk føler? Du er nok ikke så håpløs som du tror, slapp av og nyt, ikke tenk for mye Anonymkode: d96f7...30d 1 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #36 Skrevet 31. januar 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Alltid morro når man treffer blink og noen (de uattraktive) blir triggered. Anonymkode: 004bc...195 Alltid "morro" når sånne som deg "vet" hvordan folk som skriver anonymt ser ut, med en gang de reagerer på hvor ufordragelig det er mulig å fremstille seg selv. Ikke drit deg ut mer nå, det holder. Anonymkode: 7fc6d...3b6
Sander33 Skrevet 31. januar 2024 #37 Skrevet 31. januar 2024 Hestejenter! Fy faan de kan ri😍 De kan være litt crazy, men til å ri, der kan de virkelig sakene sine! hoftebevegelser og utholdenhet som få! Ulempen er jo om hun driver med katter eller hund. De er ikke like gode å bli ridd av. 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #38 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): For det første, det er variasjoner for hva menn liker, men det er noen ting som de aller fleste menn liker. Innlevelse, en må se du nyter og slapper av, og ikke ha kun fokus på å kun gjøre det beste for han uten å tenke på deg selv, for det er deilig å se dama nyter og slår seg litt løs, samme andre veien også, du kan ikke kun tenke på egen nytelse bare fordi man er på topp. En ting jeg har opplevd en del feiler på, er at de blir litt usikre og gir opp fort, kjenner på måten de holder på at det stopper snart fordi hun føler seg sliten, da går lysten fort ut av meg. Herregud, jeg knuller til jeg har makspuls og ligger å puster og peser etterpå, gjerne flere ganger på rad, da forventer jeg hun ikke gir opp med en gang hun føler seg litt sliten😅 Kan ta eksen som eksempel som du lurte på. Hun virket usikker, visste hver gang at hun ikke orkert lenge, merket hun at hun ikke klarte komme, så ga hun opp, da klarer jeg ikke nyte og ble ofte litt slapp, selv om dette aldri er ett problem i noen som helst andre stillinger. De få gangene hun fikk meg til å komme med ridning derimot så kom jeg veldig hardt, siden det tok tid og det bygget seg opp Når det gjelder teknikk, så må man vel bare prøve seg frem, skal jeg prøve å beskrive teknikken som kjæresten bruker, som er vanskelig, så er det vel en slags blanding mellom vugging og opp og ned penetrering, og vi har en god samhandling hvor jeg presser imot på måten hun liker. Men noe av det deiligste av alt er å se og høre hvor kåt og tent det gjør henne, at hun slepper seg løs, ser meg dypt inn i øynene mens hun kommer rundt kuken min, det gjør meg så kåt at jeg umulig klarer å holde igjen. Denne kommentaren hjelper nok lite, vanskelig å beskrive slikt, men prøv å ikke ha for stort fokus på prestasjon og teknikk, slapp av, nyt, slipp deg helt løs uten hemninger, og prøv å les kroppsspråket hans hvis han er dårlig å si det verbalt, men også fokus på din nytelse, så faller det på seg plass av seg selv etterhvert Og sist men ikke minst, hvis han sier han liker måten du rir, så kanskje greit å ihvertfall vurdere at dette er hva han faktisk føler? Du er nok ikke så håpløs som du tror, slapp av og nyt, ikke tenk for mye Anonymkode: d96f7...30d Er egentlig dette jeg gjør allerede. Jeg beklager selvfølgelig om jeg blir for ego, men det er så sinnsykt deilig å kunne komme vaginalt etter store deler av livet uten 😅 Spør alltid om det er noe han vil ha mer eller mindre av, men han er liksom bare fornøyd 🤷🏼♀️ Anonymkode: a5d9e...c31 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #39 Skrevet 1. februar 2024 Penis kan bli kvelt hvis den som rir ikke løfter seg opp litt in i mellom slagene. Anonymkode: 12c92...4e1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #40 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er egentlig dette jeg gjør allerede. Jeg beklager selvfølgelig om jeg blir for ego, men det er så sinnsykt deilig å kunne komme vaginalt etter store deler av livet uten 😅 Spør alltid om det er noe han vil ha mer eller mindre av, men han er liksom bare fornøyd 🤷🏼♀️ Anonymkode: a5d9e...c31 Da tenker jeg du skal slå deg til ro med det, at han liker sexen dere har 😊 Anonymkode: d96f7...30d 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå