AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #1 Skrevet 28. januar 2024 - blitt kjent med mange nye folk, og fått flere nye venner. Dette er andre foreldre i barnehagen, nabolaget, barselgruppa osv. - er mer opptatt av å leve sunt - bedre døgnrytme, står opp og legger meg til samme tid. Blitt A-menneske, noe som passer bedre inn i arbeidslivets normer. - det aller beste er å se hvordan et lite barn utvikler seg, utrolig interessant! Anonymkode: 0d069...f44 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #2 Skrevet 28. januar 2024 Har fått oppleve hva ekte ubetinget kjærlighet er... Tja, det var det...lista over hva som er blitt verre er lang. Anonymkode: d293a...99b 2
Gjest Lykkedykker Skrevet 28. januar 2024 #3 Skrevet 28. januar 2024 At jeg ble far redda nok livet mitt.. Hadde ikke mye å leve for før dem.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #4 Skrevet 28. januar 2024 - Fikk mer retning i livet, både når man tenker 10-20 år frem i tid, men også når man planlegger de små tingene, som hva man skal i helgen osv. - Blitt flinkere til å prioritere hva jeg bruker tiden min på. Og på en rar måte blitt flinkere til å prioritere meg selv, egen helse osv. selv om jeg har fått mindre tid. - Får mye mer glede ut av ferier, høytider og bursdager. Arrangementer som jeg tidligere fant slitsomme har blitt morsomme fordi jeg opplever det gjennom barna. - Blitt bedre kjent med partneren min. På godt og vondt. 😂 - Bryr meg mindre om de mer overfladiske tingene i livet. Kan fortsatt ha glede av de, men de har havnet et stykke ned på prioriteringslisten. Anonymkode: 7ce01...8ad 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #5 Skrevet 28. januar 2024 Fikk energi og glede av å føle opp barna opp gjennom, selv om det var mye jobb også. Ville aldri vært foruten. I dag er barna voksne og en uvurdelig støtte livet ut, i tillegg til at barnebarna gir fornyet livsgnist. M53 Anonymkode: 7294e...bcd 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #6 Skrevet 28. januar 2024 Dette synes jeg er veldig vanskelig spørsmål. Finner mye som ble verre etter jeg fikk barn. Men bedre? Aner ikke. Anonymkode: 74738...353 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå