Gå til innhold

På hvilke måter har livet ditt blitt bedre etter at du fikk barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

- blitt kjent med mange nye folk, og fått flere nye venner. Dette er andre foreldre i barnehagen, nabolaget, barselgruppa osv.

- er mer opptatt av å leve sunt

- bedre døgnrytme, står opp og legger meg til samme tid. Blitt A-menneske, noe som passer bedre inn i arbeidslivets normer.

- det aller beste er å se hvordan et lite barn utvikler seg, utrolig interessant! 

Anonymkode: 0d069...f44

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fått oppleve hva ekte ubetinget kjærlighet er... 

Tja, det var det...lista over hva som er blitt verre er lang.

Anonymkode: d293a...99b

• Liker 2
Gjest Lykkedykker
Skrevet

At jeg ble far redda nok livet mitt.. Hadde ikke mye å leve for før dem. 

Skrevet

- Fikk mer retning i livet, både når man tenker 10-20 år frem i tid, men også når man planlegger de små tingene, som hva man skal i helgen osv. 

- Blitt flinkere til å prioritere hva jeg bruker tiden min på. Og på en rar måte blitt flinkere til å prioritere meg selv, egen helse osv. selv om jeg har fått mindre tid. 

- Får mye mer glede ut av ferier, høytider og bursdager. Arrangementer som jeg tidligere fant slitsomme har blitt morsomme fordi jeg opplever det gjennom barna. 

- Blitt bedre kjent med partneren min. På godt og vondt. 😂

- Bryr meg mindre om de mer overfladiske tingene i livet. Kan fortsatt ha glede av de, men de har havnet et stykke ned på prioriteringslisten. 

Anonymkode: 7ce01...8ad

• Liker 1
Skrevet

Fikk energi og glede av å føle opp barna opp gjennom, selv om det var mye jobb også. Ville aldri vært foruten.

I dag er barna voksne og en uvurdelig støtte livet ut, i tillegg til at barnebarna gir fornyet livsgnist. 

M53

Anonymkode: 7294e...bcd

• Liker 2
Skrevet

Dette synes jeg er veldig vanskelig spørsmål. Finner mye som ble verre etter jeg fikk barn. Men bedre? Aner ikke. 

Anonymkode: 74738...353

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...