AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #1 Del Skrevet 28. januar 2024 Må bare dele med noen 😍 7+3 i dag. Med frossen fem dager blastocyst. Første graviditet, Lyktes på tredje innsett. Etter mange uttak. Nå krysser vi fingre og tær for at det skal gå bra. Når fortalte dere andre? Noen vet at vi prøver. Men ingen vet nøyaktig hvor langt i prosessen vi er. Anonymkode: 7ec73...31b 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #2 Del Skrevet 28. januar 2024 Lyktes også på tredje innsett, er 10+2 i dag! Jeg har kun fortalt to venninner, ikke fordi jeg ville, men fordi de spurte rett ut som jeg hadde testet etter forsøket, og det er litt rart å ha kommet til uke 7 (som jeg hadde da), og ikke ha testet🙊 ellers vil jeg vente så lenge som mulig, men det er fordi jeg har mange vanskelige følelser rundt det, og egt ikke er sånn superhappy over graviditeten. Hatt 5 aborter så er vel en forsvarsmekanisme å ikke bli så glad. Tenker det viktigste er at du sier det når du selv er klare for det! lykke til og gratulerer så mye ❤️ Anonymkode: c9029...be4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #3 Del Skrevet 28. januar 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Må bare dele med noen 😍 7+3 i dag. Med frossen fem dager blastocyst. Første graviditet, Lyktes på tredje innsett. Etter mange uttak. Nå krysser vi fingre og tær for at det skal gå bra. Når fortalte dere andre? Noen vet at vi prøver. Men ingen vet nøyaktig hvor langt i prosessen vi er. Anonymkode: 7ec73...31b Med IVF fortalte jeg i uke 8. Det var mest fordi jeg spurte legen hva som var vanlig, og hun spurte meg tilbake om det ikke stemte at jeg var gravid i det øyeblikket. Det var jeg jo. Hun sa at det spørs hva man ønsker, og hvor mye man vil dele, men mange syns det er fint å ha noen å glede seg med, og hvis det skulle gå galt, dele sorgen med. At det var nokså annerledes og evt måtte fortelle at det ikke hadde gått bra uten å fortelle om graviditeten. Anonymkode: 0bdfb...f30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå