AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #1 Skrevet 28. januar 2024 Jeg vil bare starte med å si at jeg er halvt ukrainsk og halvt norsk. Jeg har fått muligheten til å jobbe på et ganske stort nytt tv prosjekt som kommer sommeren 2025, med innspilling høst/vinter i år. Har ikke lov å si mer enn at det kommer til å være den "store snakkisen" når det kommer (iallfall prøver de på det). Det er litt i samme sjanger som Paradise og Ex on the Beach, men det er et helt nytt konsept for det om uten å si noe mer. Jeg tror det blir veldig bra, men eneste problemet er at per dags dato skal produksjonen igjennom Russland (å filme der også, samt andre land). Det føles veldig feil å være med på det, men hadde vært drømme prosjektet å være med på om vi ikke skulle være 5 dager i Russland. Og det skal heller ikke skjules at det er i Russland, når det er et bevist punkt for serien. Anonymkode: 01c4b...c2a
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #2 Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 28.1.2024 den 15.12): Jeg vil bare starte med å si at jeg er halvt ukrainsk og halvt norsk. Jeg har fått muligheten til å jobbe på et ganske stort nytt tv prosjekt som kommer sommeren 2025, med innspilling høst/vinter i år. Har ikke lov å si mer enn at det kommer til å være den "store snakkisen" når det kommer (iallfall prøver de på det). Det er litt i samme sjanger som Paradise og Ex on the Beach, men det er et helt nytt konsept for det om uten å si noe mer. Jeg tror det blir veldig bra, men eneste problemet er at per dags dato skal produksjonen igjennom Russland (å filme der også, samt andre land). Det føles veldig feil å være med på det, men hadde vært drømme prosjektet å være med på om vi ikke skulle være 5 dager i Russland. Og det skal heller ikke skjules at det er i Russland, når det er et bevist punkt for serien. Anonymkode: 01c4b...c2a Paradise Hotel og Ex on the Beach har ikke vært den store snakkisen siden 2018. Formatet er over. Ingen nyvinning er mulig i sjangeren. Hvis du ønsker å delta i produksjonen, men har kvaler for at innspillingen foregår i Russland, kan du trøste deg med at alt er glemt innen utgangen av høsten 2025. Anonymkode: a1fe3...4ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå