AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #1 Del Skrevet 28. januar 2024 Er det normalt vanskeligere å bli gravid etter en SA? Noen med erfaringer? Jeg gikk gjennom en SA for 5mnd siden.. fikk første mens tilbake etter 4mnd.. Men ble ikke gravid på første forsøk, da jeg fikk mensen i forrige mnd. Så lurer på om det kan bli vanskeligere å bli gravid etter SA. Når jeg fikk en SA, ble jeg gravid på første forsøk.. Anonymkode: a6fd1...2f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #2 Del Skrevet 28. januar 2024 Forstår ikke helt formuleringa her. Du har hatt SA for 5 måneder siden og har enda ikke blitt gravid? Også til sist sier du at når du opplevde en SA så ble du gravid på første forsøk?😊 Jeg hadde en tidlig SA i sommer (juli/august) og har enda ikke blitt gravid. Begynner å bli desperat her.. Ønske om et barn er så sterkt ❤️ Anonymkode: 3def3...7a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #3 Del Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Forstår ikke helt formuleringa her. Du har hatt SA for 5 måneder siden og har enda ikke blitt gravid? Også til sist sier du at når du opplevde en SA så ble du gravid på første forsøk?😊 Jeg hadde en tidlig SA i sommer (juli/august) og har enda ikke blitt gravid. Begynner å bli desperat her.. Ønske om et barn er så sterkt ❤️ Anonymkode: 3def3...7a8 Det jeg egentlig lurer på er om det er vanskeligere å bli gravid etter en SA?😊 Siden jeg ble gravid på første forsøk før SA, men ikke på første forsøk etter SA❤️ Ja, ønske er så enormt stort🥺 Anonymkode: a6fd1...2f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #4 Del Skrevet 28. januar 2024 Ja, sånn ja 😊 Jeg har lest litt om at begge deler er like sannsynlig. Altså det å bli gravid rett etter en SA (fordi man tydeligvis kan være mer fertil) og at det kan ta lang tid å bli gravid. Jeg håpet så på å bli gravid rett etter tidlig SA i sommer og blir knust hver måned det ikke går. Nå nærmer termindato seg i mars (som jeg rakk å glede meg til i noen dager 😅), men likevel er det så enormt sårt at jeg kunne hatt en baby da. Hvordan går det med deg og prøving da?❤️ Anonymkode: 3def3...7a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #5 Del Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, sånn ja 😊 Jeg har lest litt om at begge deler er like sannsynlig. Altså det å bli gravid rett etter en SA (fordi man tydeligvis kan være mer fertil) og at det kan ta lang tid å bli gravid. Jeg håpet så på å bli gravid rett etter tidlig SA i sommer og blir knust hver måned det ikke går. Nå nærmer termindato seg i mars (som jeg rakk å glede meg til i noen dager 😅), men likevel er det så enormt sårt at jeg kunne hatt en baby da. Hvordan går det med deg og prøving da?❤️ Anonymkode: 3def3...7a8 Ja, ikkesant❤️ Det er nok veldig individuelt😊 Jeg kan kjenne meg igjen i det du sier, jeg har også termindatoen i mai klart i minne og det er så vondt å tenke på hvor man skulle vært..🥺 Siden jeg fikk første menstruasjon etter SA nå for bare noen uker siden, så klarer jeg neste ikke vente.. ønsker bare at det skal bli ny eggløsning.. Hva med deg?❤️ Hvor er du i syklusen? Anonymkode: a6fd1...2f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #6 Del Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det normalt vanskeligere å bli gravid etter en SA? Noen med erfaringer? Jeg gikk gjennom en SA for 5mnd siden.. fikk første mens tilbake etter 4mnd.. Men ble ikke gravid på første forsøk, da jeg fikk mensen i forrige mnd. Så lurer på om det kan bli vanskeligere å bli gravid etter SA. Når jeg fikk en SA, ble jeg gravid på første forsøk.. Anonymkode: a6fd1...2f7 3 første syklusene er mye lettere å bli gravid enn ellers. Anonymkode: 9ae0d...118 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #7 Del Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ja, ikkesant❤️ Det er nok veldig individuelt😊 Jeg kan kjenne meg igjen i det du sier, jeg har også termindatoen i mai klart i minne og det er så vondt å tenke på hvor man skulle vært..🥺 Siden jeg fikk første menstruasjon etter SA nå for bare noen uker siden, så klarer jeg neste ikke vente.. ønsker bare at det skal bli ny eggløsning.. Hva med deg?❤️ Hvor er du i syklusen? Anonymkode: a6fd1...2f7 Krysser fingrene for at du får eggløsning og at det sitter for dere 🥹 Kanskje det blir en 2024-baby allikevel 🫶 Jeg har faktisk eggløsning i disse dager. Enten i dag eller i morgen, beregnet ut i fra app. Den trenger jo ikke å stemme. Jeg et veldig umotivert og klarer ikke helt å finne gleden i å prøve lengre. Jeg har også en mellomblødning nå og føler på at det er noe galt med meg og at jeg aldri kommer til å bli gravid. Såklart overtenking og ingen grobunn i det jeg sier! Skal allikevel dra til fastlegen på fredag og kanskje be om en sjekk med blodprøver og lignende. Ikke en veldig positiv tone, men håpet er jo der i små øyeblikk 🖤 Anonymkode: 3def3...7a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 29. januar 2024 #8 Del Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Er det normalt vanskeligere å bli gravid etter en SA? Noen med erfaringer? Jeg gikk gjennom en SA for 5mnd siden.. fikk første mens tilbake etter 4mnd.. Men ble ikke gravid på første forsøk, da jeg fikk mensen i forrige mnd. Så lurer på om det kan bli vanskeligere å bli gravid etter SA. Når jeg fikk en SA, ble jeg gravid på første forsøk.. Anonymkode: a6fd1...2f7 Det er veldig individuelt.. Noen blir gravid på første EL, andre ikke. Teoretisk sett sies det at det er lettere å bli gravid de 3 første syklusene etter en mist, men det gjelder ikke alle og er i grunn helt umulig å vite hvem som er "de heldige" og ikke... Men nei, skal i grunn ikke være vanskeligere pga SA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #9 Del Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Krysser fingrene for at du får eggløsning og at det sitter for dere 🥹 Kanskje det blir en 2024-baby allikevel 🫶 Jeg har faktisk eggløsning i disse dager. Enten i dag eller i morgen, beregnet ut i fra app. Den trenger jo ikke å stemme. Jeg et veldig umotivert og klarer ikke helt å finne gleden i å prøve lengre. Jeg har også en mellomblødning nå og føler på at det er noe galt med meg og at jeg aldri kommer til å bli gravid. Såklart overtenking og ingen grobunn i det jeg sier! Skal allikevel dra til fastlegen på fredag og kanskje be om en sjekk med blodprøver og lignende. Ikke en veldig positiv tone, men håpet er jo der i små øyeblikk 🖤 Anonymkode: 3def3...7a8 Huff, det er ingen god situasjon å være i🥺 Tusen takk, ønsker deg masse lykke til❤️ Håper du får en positiv overraskelse😊 Anonymkode: a6fd1...2f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #10 Del Skrevet 29. januar 2024 Helene90 skrev (24 minutter siden): Det er veldig individuelt.. Noen blir gravid på første EL, andre ikke. Teoretisk sett sies det at det er lettere å bli gravid de 3 første syklusene etter en mist, men det gjelder ikke alle og er i grunn helt umulig å vite hvem som er "de heldige" og ikke... Men nei, skal i grunn ikke være vanskeligere pga SA. Ja, ikkesant😊 Individuelt er det nok, får bare håpe den snart sitter❤️ Anonymkode: a6fd1...2f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 29. januar 2024 #11 Del Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, ikkesant😊 Individuelt er det nok, får bare håpe den snart sitter❤️ Anonymkode: a6fd1...2f7 Ja ❤️ 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå