Gå til innhold

Menn svar: Er å være 7/10 bra for en dame kun basert på utseendet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle gir meg 7/10, men er det bra? Jeg føler at det ikke er drømme dama, men kan hende jeg tar feil, synes dere menn 7/10 er  bra for en dame, hadde dere gifta dere med 7/10 eller ønsket noe bedre ? Svar ærlig 

Anonymkode: 70d99...eb4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kjemien som er cluet. 

Anonymkode: 9b4d0...5af

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

her er alle 7/10

Tipper du er lavere, og at de som rater deg ikke vil såre deg.

Anonymkode: f8549...24f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Uff. Utseende-rangeringstråd. Det er viktig å ikke være opphengt i det, og tenke mer på personlighet og andre saker. Livet er så mye mer. Gi blaffen i hva andre tenker om 7/10 😅

Endret av Eloise12345
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er ihvertfall over gjennomsnittet. Du er pen,men ikke vakker. 

Anonymkode: 1aedc...00b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

her er alle 7/10

Er ikke lavere nei, og de som rater mer kjenner mer ikke, eller at det er jeg som spør spørsmålet, det er jeg og vennene mine som blir rata og de vet ikke hvem jeg er en av dem, så dette er en tilfeldig raring fra dem, har også fått mer enn 7 før . 

Skrevet

Du henger deg for mye opp i utseendet, og bør slutte å få folk til å rate deg. Med mindre du er vakker og høy på deg selv - dropp ratingen og lev livet ditt. 

Anonymkode: 1aedc...00b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja til aldersgrense på kg.

Anonymkode: 477fc...d6b

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Finn noen som hilmeler med øynene så de nærmest faller ut når du spørr hvilket tall de vil gi deg. En sånn mann kommer til å være oppriktig glad i deg og bryr seg katta om rating, men han bryr seg mye om katt. 

Anonymkode: 62c62...93e

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

For meg er det å rangere mennesker etter utseende på en poengskala et så stort rødt flagg at du hadde vært uaktuell som partner uansett hvor pen du måtte være.

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet

5 er middels. Så alt over 5 er attraktivt

• Nyttig 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

her er alle 7/10

Om den videoen viser noe, så er det at folk flest mangler evnen til analytisk tenkning og er rett og slett ikke i stand til å bruke den skalaen riktig. De forstår ikke en gang hva "gjennomsnitt" er. Selv han kommentatoren roter seg bort idet. 

Så folk må slutte å bruke den skalaen. De skjønner ikke hva den er, de (dere) er for tjukke i huet til å bruke den og den er totalt irrelevant ift dating. Slutt nå! 

Og til TS, hvis du virkelig er en 7 så burde du være fornøyd. Men det har ikke noe å si for datingen din. De aller fleste menn ser etter mye mer enn det. 

Anonymkode: 563b7...4a3

• Nyttig 1
Skrevet

Hva er en 7 er?

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Alle gir meg 7/10, men er det bra? Jeg føler at det ikke er drømme dama, men kan hende jeg tar feil, synes dere menn 7/10 er  bra for en dame, hadde dere gifta dere med 7/10 eller ønsket noe bedre ? Svar ærlig 

Hva slags folk er det du henger med som rater utseende? Eller er det sånn ungdommen driver med om dagen? 

Anonymkode: b2f18...e8b

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

her er alle 7/10

Gjennomsnittlig er 5/10. Flere av damene er under gjennomsnittlig pene og gjerne med mye overvekt. Så rundt 2-2,5 i beste tilfelle. Blir likevel ratet fra 7 og godt oppover. 

Så til spørsmålet til TS. Er det bra å være 7/10? Ja, det er i teorien bra. Men i praksis så vil det ofte si at man er veldig gjennomsnittlig (5/10). For gjennomsnittlige damer blir fort ratet 7/10 for å være snill. Problemet er at i person så vil fort damer langt under snittet også bli ratet over snittet. Folk flest ønsker ikke å såre noen. Man må derfor ta slik rating med en stor klype salt. 

Anonymkode: 09197...af2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Et pent ytre blir fort mindre pent dersom damen viser seg å ha personlighet som en gråstein, humør som en middels standard engelskprodusert bil, og adferd som et barneskolebarn. Tar en femmer any day dersom she is the one. 

• Nyttig 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Gjennomsnittlig er 5/10

Hvor har du det fra? 

• Liker 2
Skrevet

1 er best og 10 er dårligst så jeg vil si 7 er ganske dårlig dessverre

Anonymkode: 52148...251

Skrevet

Jeg gjør det enkelt. Rater meg selv til en 10'er og oppfordrer alle til å gjøre det samme om seg selv.

Anonymkode: a7ac5...277

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

1 er best og 10 er dårligst så jeg vil si 7 er ganske dårlig dessverre

Anonymkode: 52148...251

Vel. I følge fanatikerne som sverger til skalaen, er 10 (og 9)  typisk de beste fotomodellene i verden. Veldig mange vil feks mene Emilia Clarke ikke når opp der en gang. Så med andre ord er 9 og 10 noe ingen her trenger å tenke på. Da er 7 og 8 i realiteten det beste du kan håpe på. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...