AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #1 Skrevet 28. januar 2024 Vi har datet lenge! Han virker bra på mange måter, han har sine greier. Vanskelig å ta imot kritikk, vanskelig i krangler osv. Men ellers snill og grei med meg. Han er veldig glad i meg og jeg behandler han veldig, veldig godt også. Men jeg er ikke tiltrukket av han. Jeg prøver, men ser ikke noe endring. Han kan irritere meg på hvordan han puster meg i trynet med munnen åpen, han slikker alle fingrene sine etter neste hver matbit han tar når vi spiser kyllingvinger, pizza, potetgull osv Sånne ting irriterer meg noen ganger, men jeg vil ikke at de skal stå i veien. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 74b2e...ccf 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #2 Skrevet 28. januar 2024 Hvorfor kritiserer du han? Anonymkode: ebbab...fe8 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #3 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor kritiserer du han? Anonymkode: ebbab...fe8 Det gjør jeg ikke. Jeg forteller hvordan jeg opplever meg selv. Anonymkode: 74b2e...ccf
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #4 Skrevet 28. januar 2024 Hvorfor henger du med han når du ikke er tiltrukket av han? Anonymkode: ebbab...fe8 6
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #5 Skrevet 28. januar 2024 ikke gå på akkord med deg selv. Det der er ikke liv laga Anonymkode: bfdd1...7d2 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #6 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Men jeg er ikke tiltrukket av han. Du avslutter. Så enkelt. Anonymkode: 61adb...534 2 2
Trek Skrevet 28. januar 2024 #7 Skrevet 28. januar 2024 Har dere datet lenge og du ikke er tiltrukket en gang så er dette forholdet neppe liv laget . Tiltrekningen må nesten være på plass fra første kyss. 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #8 Skrevet 28. januar 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor henger du med han når du ikke er tiltrukket av han? Anonymkode: ebbab...fe8 Hvorfor tror du? Dette er klassisk restekvinne-problematikk. Anonymkode: d4944...755 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #9 Skrevet 28. januar 2024 4 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor tror du? Dette er klassisk restekvinne-problematikk. Anonymkode: d4944...755 Riktig. Godt brukt mus går ikke særlig høyt i pris. Da ender de med munnpustere og fingerslikkere. Anonymkode: b8646...46a
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #10 Skrevet 28. januar 2024 Hvorfor dater du en som du ikke er tiltrukket av? Bryt med ham på en ordentlig og respektfull måte, fortell ham at du kjenner at du nok dessverre ikke har følelser som er riktig for et langvarig forhold med ham, men at du synes han er en god mann så du ønsker ham lykke til videre. Og heretter - ikke date menn over tid som du ikke er tiltrukket av, da leker du med deres følelser, det er ikke realt av deg. Anonymkode: acdf6...86e 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #11 Skrevet 28. januar 2024 Vet ikke åssen jeg skal forklare det! Men jeg føler meg trygg, har det bra med han osv bare ikke tiltrukket nok. Jeg vil være trygg! Anonymkode: 74b2e...ccf
makkapakka Skrevet 28. januar 2024 #12 Skrevet 28. januar 2024 Gud fader.. han må virkelig være bra ellers...
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #13 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Riktig. Godt brukt mus går ikke særlig høyt i pris. Da ender de med munnpustere og fingerslikkere. Anonymkode: b8646...46a Fyfaen, for en verden vi lever i. Anonymkode: 2ba92...fd6
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #14 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Vet ikke åssen jeg skal forklare det! Men jeg føler meg trygg, har det bra med han osv bare ikke tiltrukket nok. Jeg vil være trygg! Anonymkode: 74b2e...ccf Med andre ord, du utnytter det at han liker deg fordi du ikke takler å være alene. Da tenker jeg at du bør droppe ham, som jeg også skrev over - og så oppsøke psykolog slik at du finner ut hva det er som gjør at du er så usikker i deg selv at du er villig til å gå på akkord med deg selv med en mann du ikke er tiltrukket av for å slippe å være alene. Å fortsette med denne mannen er dårlig gjort mot ham! Og det er dårlig gjort mot deg selv! Rydd opp i deg selv før du går inn i et nytt forhold. Anonymkode: acdf6...86e
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #15 Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vet ikke åssen jeg skal forklare det! Men jeg føler meg trygg, har det bra med han osv bare ikke tiltrukket nok. Jeg vil være trygg! Anonymkode: 74b2e...ccf Trygghet må du finne i deg selv. Dette blir et forhold med dødt soverom, ganske snart. Anonymkode: 73fa2...23f
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #16 Skrevet 29. januar 2024 "Dater en bra mann" - ja, må være noe dritt når det skjer... Og så puster han på deg.. 😱 OG slikker seg på fingrene når han spiser kyllingvinger??? Hvor uheldig går det an å bli? Du er ikke alene om å ha prinsessenykker og forventninger til at livet skal være akkurat som første del av Barbie filmen. Og alt annet enn det er dritt. Men ok. Du mangler tydeligvis tiltrekning, og det er en ærlig sak. Men er det fordi du har opplevd en eller annen form for omsorgssvikt og tiltrekkes av menn med usunn relasjonsstil? Trenger du usikkerhet og utrygghet fordi det er det som trigger følelser i deg som du kjenner igjen? Så med menn som han kommer du til å lete etter ting å irritere deg over og du vil skape krangler for å få det drama og de føleøsesutbrudd du kjenner igjen og føler deg trygg i? Du tror du trenger ekte trygghet men er det egentlig dette som er din komfortsone og ekte trygghet vil bare gjøre deg rastløs? I så fall kan en terapeut hjelpe deg med tilknytningsproblemene dine (you'll thank me laer) Men føler du at du er helt ok, men at dette ikle var noen god match for deg, så vet du hva du bør gjøre. Anonymkode: dea8b...692
exictence Skrevet 29. januar 2024 #17 Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vet ikke åssen jeg skal forklare det! Men jeg føler meg trygg, har det bra med han osv bare ikke tiltrukket nok. Jeg vil være trygg! Anonymkode: 74b2e...ccf Det kan jeg forstå. Du sier han er vanskelig å ta imot kritikk, da blir det vanskelig å si noe til han og. Men han bør kunne ta det fint om du sier at du merker så godt varm pust hvis han puster deg så nært opp til ansiktet, så jeg snur meg litt vekk med hodet.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #18 Skrevet 29. januar 2024 Han tafser på maten generelt når vi spiser og slikker fingrene hele tiden! Jeg lager ikke noe drama! Anonymkode: 74b2e...ccf
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #19 Skrevet 29. januar 2024 exictence skrev (Akkurat nå): Det kan jeg forstå. Du sier han er vanskelig å ta imot kritikk, da blir det vanskelig å si noe til han og. Men han bør kunne ta det fint om du sier at du merker så godt varm pust hvis han puster deg så nært opp til ansiktet, så jeg snur meg litt vekk med hodet. Endelig noen som ikke er sarkastiske! Han tok det ikke fint når jeg prøvde forsiktig! Anonymkode: 74b2e...ccf
exictence Skrevet 29. januar 2024 #20 Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Endelig noen som ikke er sarkastiske! Han tok det ikke fint når jeg prøvde forsiktig! Anonymkode: 74b2e...ccf Men hvordan sa du det da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå