AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #1 Skrevet 28. januar 2024 Er i uke 10, og har siden jeg ble gravid vært ekstremt øm i magen. Både ved livmor og ved eggstokker. Det gjør vondt om jeg kommer borti utenpå magen, og det er heller ikke godt å ha sex. Føler samboer kommer borti noe inni meg, og det er utrolig ømt og smertefullt. Var på UL i uke 9, men alt så bra ut. Er det normalt å ha disse smertene? Anonymkode: c7f54...445
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #2 Skrevet 28. januar 2024 Spurte du ikke da du var på UL? Anonymkode: 8f983...c51
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #3 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Spurte du ikke da du var på UL? Anonymkode: 8f983...c51 Jo, men alt så normalt ut. Anonymkode: c7f54...445
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #4 Skrevet 28. januar 2024 Tror det er normalt, ja. Man kan bli øm både av ligamentsmerter (livmor som utvider seg) og av hormonet progesteron som kan gjøre at man får mye luft i magen. Sex kan også føles annerledes fordi slimhinnene utvider seg og blir mer følsomme. Ved store smerter ville jeg dog tatt kontakt med helsepersonell. Anonymkode: 19d5d...16a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå