Gå til innhold

Han stiller aldri spørsmål tilbake , er det bare jeg som synes det er turn off?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I en gruppchat på Snapchat drev jentene å ble rata av guttene på utseendet, der ble jeg rata 9/10 av en gutt, jeg synes selv han var kjekk. Men jeg var ikke på den gruppa, venninna mi sendte meg screenshot av det, og han spurte venninna mi om snappen min, og sa jeg vsr utrolig pen, men han sier bare sånn «hva gjør du?» 3 ganger om dagen, stiller liksom ikke spørsmål tilbake. Hvis jeg foreksempel spør han om å fortelle om seg selv så gjør han det og er stille, han sier ikke «dd?» noe jeg synes er merkelig, er det turn off eller er det bare meg. Også sender han meg randomme snaps istedet, og gir meg komplimenter på utseendet, og sier han vil være vennnen min osv,

Anonymkode: f45cb...0ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan noen innføre en aldersgrense her inne?

Ts, gå inn på ung.no og stillspørsmålder.

Anonymkode: d1ade...289

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Høres ut som han bryr seg mest om hvordan du ser ut. Du trenger ikke å måtte like en gutt fordi han liker deg, eller utsendet ditt. 

Anonymkode: a7eeb...8e8

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Høres ut som han bryr seg mest om hvordan du ser ut. Du trenger ikke å måtte like en gutt fordi han liker deg, eller utsendet ditt. 

Nei ser det, ville bare bli bedre kjent med han. 

Skrevet

Spør du da? Bryr du deg om hvordan han har det? Tar du initiativ?

Anonymkode: a5651...83e

Skrevet

Spør du da? Bryr du deg om hvordan han har det? Tar du initiativ?

Anonymkode: a5651...83e

Jeg mister jo lysten til å fortsette når han ikke gjør så mye tilbake, jeg har sagt til han at jeg ikke føler han vil snakke med meg, og da sier han «jo jeg vil jo snakke med deg» også skriver han «hva gjør du?» igjen, han spør ikke i dypt , eller om meg generelt, annet enn hva gjør du? Mens jeg spør han en del andre spørsmål, jeg ber han fortelle meg om seg selv, og da sa han at han ikke vet hva han skal fortelle og at jeg skal stille han spørsmål om det jeg vil vite, men han spør aldri tilbake eller skriver «dd?» det er turn off, men han har sagt tidligere at han ønsker sjanse fra meg osv 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg mister jo lysten til å fortsette når han ikke gjør så mye tilbake, jeg har sagt til han at jeg ikke føler han vil snakke med meg, og da sier han «jo jeg vil jo snakke med deg» også skriver han «hva gjør du?» igjen, han spør ikke i dypt , eller om meg generelt, annet enn hva gjør du? Mens jeg spør han en del andre spørsmål, jeg ber han fortelle meg om seg selv, og da sa han at han ikke vet hva han skal fortelle og at jeg skal stille han spørsmål om det jeg vil vite, men han spør aldri tilbake eller skriver «dd?» det er turn off, men han har sagt tidligere at han ønsker sjanse fra meg osv 

Hva med å treffe han på ordentlig? 

Eller RL som dere ungene sier, det er et liv utenfor Internett, verdt å prøve 😅

Anonymkode: b788a...d5e

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Dere mangler kjemi.

Anonymkode: 9dae3...2a0

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette er veldig dømmende av meg, men hva om han er litt sosialt dum? Det er ganske rart å ikke vite et eneste eksempel på hva han vil vite om deg. 

Skrevet

Dette er veldig dømmende av meg, men hva om han er litt sosialt dum? Det er ganske rart å ikke vite et eneste eksempel på hva han vil vite om deg. 

Hva vil det si å være sosialt dum, kan du utdype deg ?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan noen innføre en aldersgrense her inne?

Ts, gå inn på ung.no og stillspørsmålder.

Anonymkode: d1ade...289

Kanskje du burde gå inn på ung.no selv og lære deg litt rettskriving og diksjon? 🤣

Anonymkode: ab72f...100

Skrevet

Beavis & Butthead ?? 🤪🤣

Anonymkode: 47248...a5b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...