Gå til innhold

Om man får følelser for en annen når man er i ett forhold...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Betyr det da at man er i forhold med feil person?

Anonymkode: f5204...3b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja

Anonymkode: d2132...ff9

Skrevet

Har du null kontroll på egne følelser?

Anonymkode: e1483...6d0

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Eller du har vært lenge sammen med en og ikke dyrket det forholdet som du burde og leter etter andre.. 

Anonymkode: 6ce65...8d5

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Nei, ikke nødvendigvis. Tror egentlig det er ganske normalt i lange forhold, men det går som regel raskt over om man ignorerer og lar være å dyrke de. Det er faktisk ikke sånn at man har null kontroll over egne følelser.

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Absolutt ikke. Kan hende du legger mer i følelsene dine enn hva di egentlig forteller deg.

Skrevet

Jeg fikk følelser for en annen etter 17 år med mannen min. Ble ikke noe mer, for jeg har også fornuft. Men at man får følelser tenker jeg er normalt. Vi har snakket om det i forholdet her også og er enige om at det bør være rom for litt følelser for andre, men at man er ærlig nok til å avslutte før man tar neste skritt. 

Anonymkode: f3bfe...df0

Skrevet

Det kommer an på. 

De aller fleste blir nok betatt av andre innimellom, selv om de er i ett forhold, uten at det betyr noenting. Folk møter jo andre kjekke folk på jobb, på trening, i selskaper osv. Men det aller meste er uskyldig flørt der man har et valg om det er tanker og følelser man venter ut, eller man nærer, der de fleste venter det ut. Men noen ganger blir man bare bergtatt av noen andre, eller har det så dårlig der man er at alt annet virker bedre. Da er det gjerne på tide å avslutte det man hadde.

Anonymkode: 71c4d...b8f

• Liker 1
Skrevet

Blir man betatt av noen andre når man er i forhold, så fjerner man seg fra situasjonen. Da får ikke følelser vokse frem. Følelser trenger nemlig rom for å vokse. Man elsker ikke noen man ikke blir kjent med.

Det er lett å falle for andre når hjemmesituasjonen er kjedelig, men man velger selv hvilke sjanser man tar videre. Å bli betatt av noen betyr ikke nødvendigvis at du er med feil person, det kan bare være at den første spenningen har lagt seg/ at du må finne frem til det du engang falt for osv.

Anonymkode: 6134d...92e

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...