AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #1 Skrevet 28. januar 2024 Flere som har hatt det sånn men nå lever i et godt forhold? Føler meg helt fast. Anonymkode: ecb33...e43
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #2 Skrevet 28. januar 2024 Ja, det går over. Var i ett drøyt vondt brudd for 3 år siden. Datet litt i fjor og i forfjor. Dette ble litt øvelser etter det vonde bruddet. I år er jeg mentalt klar! Anonymkode: bb933...e96
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #3 Skrevet 28. januar 2024 Så det tok tre år? Her det det gått litt over et år og er nok ikke klar, selv om jeg prøver. ts Anonymkode: ecb33...e43
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #4 Skrevet 28. januar 2024 Sjekk om du er medavhengig, les om codependency på engelsk, et symptom er at man virkelig føler man ikke kommer til å møte andre eller få følelser, at man er som knyttet til eksen. Anonymkode: 09aab...5e0
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #5 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Så det tok tre år? Her det det gått litt over et år og er nok ikke klar, selv om jeg prøver. ts Anonymkode: ecb33...e43 Jeg datet en 7-8 måneder i 2022. Samme i 2023. Det var ikke helt full klaff med noen av de. Men nå føler jeg at eksen er helt ute av kroppen. Og klar for ny innsats👊 Anonymkode: bb933...e96 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #6 Skrevet 28. januar 2024 Samma her, snart et år siden bruddet, får sånne tilbakefall hver gang jeg dater noen andre. Begynner å savne eksen bare enda mer Anonymkode: d6278...1cb
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #7 Skrevet 28. januar 2024 Jeg følte ikke jeg fikk eksen ut av kroppen før jeg traff den rette mannen. Min nåværende mann tok meg virkelig med storm! Trodde ikke jeg hadde det i meg lenger å bli forelsket. Datet flere etter eksen, men følte ingen kunne måle seg. Vi hadde vært sammen i 12 år, så og si hele mitt voksenliv, og vu hadde barn sammen og måtte da treffes med jevne mellomrom. Sex med andre føltes rart og uvant og jeg tok meg i å stadig savne sexlivet med eksen fordi vi likte de samme tingene og sexlivet med han var ganske bra. Det hjalp nok ikke akkurat på at eksen holdt meg varm og vi hadde sex inni mellom osv. Prøvde inni mellom å prøve å ta til takke med enkelte snille gode menn. Men det gikk bare ikke når gnisten ikke var der. Men etter 4 år så traff jeg mannen min. Følte det var kjærlighet ved første blikk! Og vi har vært sammen siden første date. Og det var som om savnet etter eksen gikk opp i røyk! Og sexlivet med eksen kan ikke måle seg med sexen jeg har med mannen min! Det er noe ut av en annen verden! Så det ER håp! Jeg trodde jeg var en av de som kom til å elske eksen for alltid og jeg trodde han var min store kjærlighet. Men så feil kunne jeg ta! Det måtte bare rett mann til ❤️ Anonymkode: fd7a9...1a9 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #8 Skrevet 28. januar 2024 Enig, bare å kaste seg uti det. Jeg har vært altfor kresen, og tenkt på eksen, men i år skal jeg gå for det. Anonymkode: bb933...e96
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #9 Skrevet 28. januar 2024 Jeg hadde det sånn før. Ble raskt betatt av han jeg er med men tok lang tid før jeg kjente på de dypeste følelsene. Husker det samme fra da jeg var helt ung og det ble slutt i mitt første seriøse forhold. Tok litt tid å åpne opp og vise sårbarhet. Og tid å tilpasse seg en ny person som var ulik eksen. Tok ca 1- 1,5 år ihvertfall. Anonymkode: 5ca42...251
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #10 Skrevet 28. januar 2024 Takk for svar dere. Får meg til å føle med ganske normal selv om det er gått et år. ts Anonymkode: ecb33...e43 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå