AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #1 Del Skrevet 28. januar 2024 De gamle naboene skal selge og da kommer det nye inn. Og jeg er helt sikker på at det kommer til å være noen bråkete egoistiske folk som gjør det helt ulevelig. Vi bor vegg i vegg. Bør jeg bare selge umiddelbart selv, sånn i tilfelle? Hva hadde du gjort? Bor i billige, dårlige strøk av byen og har masse dårlige erfaringer med naboer fra før 😕 Anonymkode: 5d93c...375 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Warg Skrevet 28. januar 2024 #2 Del Skrevet 28. januar 2024 Har du sett den nye naboen ennå eller har du bare angst akkurat nå? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #3 Del Skrevet 28. januar 2024 Warg skrev (8 minutter siden): Har du sett den nye naboen ennå eller har du bare angst akkurat nå? Bare angst og krisemaksimerer. Anonymkode: 5d93c...375 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Warg Skrevet 28. januar 2024 #4 Del Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Bare angst og krisemaksimerer. Anonymkode: 5d93c...375 Ikke noe galt i det, prøv å ikke la angsten ta overhånd før du gjør noe. Jeg anbefaler at du tenker over hvor du ønsker å bo, lage noen planer i tilfelle naboen blir så ille som du frykter. Stor forskjell på å «flytte fra noe» og «flytte til noe» - ikke la naboen bestemme det for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #5 Del Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Bare angst og krisemaksimerer. Anonymkode: 5d93c...375 Såh, du er livredd for den nye naboen, så derfor vil du flytte ett sted hvor alle naboer er nye istedet? Hvordan er logikken i dette? Hvis du får en nabo er det garantert en egoistisk drittsekk, men hvis alle naboene er nye så er det garantert fine folk? Anonymkode: f66d4...c1a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #6 Del Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): De gamle naboene skal selge og da kommer det nye inn. Og jeg er helt sikker på at det kommer til å være noen bråkete egoistiske folk som gjør det helt ulevelig. Vi bor vegg i vegg. Bør jeg bare selge umiddelbart selv, sånn i tilfelle? Hva hadde du gjort? Bor i billige, dårlige strøk av byen og har masse dårlige erfaringer med naboer fra før 😕 Anonymkode: 5d93c...375 Det er vel de nåværende naboene som skal selge? Hvorfor i all verden bør du selge umiddelbart? Sliter du med litt for livlig fantasi til vanlig også? Hvordan er du selv å ha som nabo? Jeg hadde ikke solgt - om jeg ikke absolutt måtte, hadde funnet et annet sted å bo el.l. Du vet da ingenting om de som eventuelt flytter inn ved siden av. Det kan jo hende at du blir bestevenn med de Anonymkode: 33098...c67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #7 Del Skrevet 28. januar 2024 Warg skrev (19 minutter siden): Ikke noe galt i det, prøv å ikke la angsten ta overhånd før du gjør noe. Jeg anbefaler at du tenker over hvor du ønsker å bo, lage noen planer i tilfelle naboen blir så ille som du frykter. Stor forskjell på å «flytte fra noe» og «flytte til noe» - ikke la naboen bestemme det for deg. Takk! Gode ord å ta med meg videre ♥️ AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Såh, du er livredd for den nye naboen, så derfor vil du flytte ett sted hvor alle naboer er nye istedet? Hvordan er logikken i dette? Hvis du får en nabo er det garantert en egoistisk drittsekk, men hvis alle naboene er nye så er det garantert fine folk? Anonymkode: f66d4...c1a Jeg vet at det er ulogisk. Måtte vel ha flytta til en øde plass sikkert… AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det er vel de nåværende naboene som skal selge? Hvorfor i all verden bør du selge umiddelbart? Sliter du med litt for livlig fantasi til vanlig også? Hvordan er du selv å ha som nabo? Jeg hadde ikke solgt - om jeg ikke absolutt måtte, hadde funnet et annet sted å bo el.l. Du vet da ingenting om de som eventuelt flytter inn ved siden av. Det kan jo hende at du blir bestevenn med de Anonymkode: 33098...c67 Jeg er bare sikker på at det kommer inn noen helt forferdelige folk. Som nabo er jeg nærmest usynlig tror jeg, ekstremt stille og rolig. Anonymkode: 5d93c...375 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 28. januar 2024 #8 Del Skrevet 28. januar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Bare angst og krisemaksimerer. Anonymkode: 5d93c...375 Vent med å selge til du får bekreftet din frykt. Naboer er vesentlig for livskvaliteten, og det er gode sjanser for at du får gode naboer Endret 28. januar 2024 av I Grosny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #9 Del Skrevet 28. januar 2024 I Grosny skrev (13 minutter siden): Vent med å selge til du får bekreftet din frykt. Naboer er vesentlig for livskvaliteten, og det er gode sjanser for at du får gode naboer Jeg er bare redd for at da får jeg ikke solgt. Tenk om kommunen kjøper og inn flytter en narkoman med tre hunder. Eller en familie med åtte unger og trampoline og surroundanlegg. Eller en pianolærer. 🤯 Anonymkode: 5d93c...375 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå