AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #1 Skrevet 28. januar 2024 Hei, jeg er utredet for en skade og har tatt MR bilder. Resultatene kom på tirsdag. Kan jeg sende en melding i dag (søndag) og spørre om videre behandling eller bør jeg vente til mandag. Har tenkt at jeg skulle gjøre det hele uken, men har ikke komt på det før jeg kommer hjem fra jobb og da tenker jeg at det er bedre å sende en innenfor hans arbeidstid, men forventer ikke svar men vil respektere hans helgefri. Anonymkode: d6d4e...9b7
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #2 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei, jeg er utredet for en skade og har tatt MR bilder. Resultatene kom på tirsdag. Kan jeg sende en melding i dag (søndag) og spørre om videre behandling eller bør jeg vente til mandag. Har tenkt at jeg skulle gjøre det hele uken, men har ikke komt på det før jeg kommer hjem fra jobb og da tenker jeg at det er bedre å sende en innenfor hans arbeidstid, men forventer ikke svar men vil respektere hans helgefri. Anonymkode: d6d4e...9b7 Sms eller mail? Sms ville jeg ikke sendt i dag. Mail er helt ok. Anonymkode: a56d9...f26 3
Ananas. Skrevet 28. januar 2024 #3 Skrevet 28. januar 2024 Hvis du sender det i en eller annen plattform (Helse-Norge etc.), så er det innafor. Hvis du sender på direkte kommunikasjonskanaler, som sms, så ville jeg latt være. Legg inn en påminnelse på telefonen på et tidspunkt du vet at du pleier å sitte i ro og ha anledning. 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #4 Skrevet 28. januar 2024 Ja, du kan fint sende i helgen. Jobbmobilen hans er uansett avskrudd då han får det ikke før mandag morgen. Anonymkode: 6661d...284 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #5 Skrevet 28. januar 2024 Mail er greit. Da setter du sendetid til i morgen tidlig. SMS nei. Anonymkode: 40774...91e
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #6 Skrevet 28. januar 2024 Mail er ok, den blir sannsynligvis ikke lest før vedkommende kommer på jobb i morgen. Anonymkode: 21571...29f
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #8 Skrevet 28. januar 2024 Hvis du vet det er jobbmobil så kan du sende i dag, ellers venter du til i morgen. Sett på alarm så du husker det i morgen. Anonymkode: 748a3...e0c 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #9 Skrevet 28. januar 2024 Kan du skrive meldingen ferdig i notater på mobilen din så klipper og liner du den inn i en melding i arbeidstiden i morgen? Anonymkode: f02ed...a16 1
Grüner Skrevet 28. januar 2024 #10 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei, jeg er utredet for en skade og har tatt MR bilder. Resultatene kom på tirsdag. Kan jeg sende en melding i dag (søndag) og spørre om videre behandling eller bør jeg vente til mandag. Har tenkt at jeg skulle gjøre det hele uken, men har ikke komt på det før jeg kommer hjem fra jobb og da tenker jeg at det er bedre å sende en innenfor hans arbeidstid, men forventer ikke svar men vil respektere hans helgefri. Anonymkode: d6d4e...9b7 Vent til i morgen. Søndag er fridag
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #11 Skrevet 29. januar 2024 Til de som har svart at det er greit å skrive på mail. Det bør man ikke, man skal ikke sende sensitive opplysninger på e-post. Om du har oppfølging med fysio kan du uansett vente med å fortelle til timen. Det er det jeg har brukt å gjøre, eller tatt en telefon når jeg ikke har satt opp ny time. Anonymkode: afd34...93c
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #12 Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Til de som har svart at det er greit å skrive på mail. Det bør man ikke, man skal ikke sende sensitive opplysninger på e-post. Om du har oppfølging med fysio kan du uansett vente med å fortelle til timen. Det er det jeg har brukt å gjøre, eller tatt en telefon når jeg ikke har satt opp ny time. Anonymkode: afd34...93c Vi har vel forutsatt at det ikke er sensitive opplysninger. De bør unngås både i epost og sms. Anonymkode: 40774...91e
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #13 Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi har vel forutsatt at det ikke er sensitive opplysninger. De bør unngås både i epost og sms. Anonymkode: 40774...91e Beskrivelse av skade fra MR-bilder vil i høyeste grad regnes som sensitiv informasjon. Selv om det ikke er graverende så sier det noe om helsetilstanden til en person. Det er sensitivt. Anonymkode: afd34...93c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå