AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #1 Skrevet 28. januar 2024 Jeg bestilte før jul en pakke i fra komplett. Den skulle kommet innen jul da jeg bestilte innen frist for levering til det tidspunktet. Pakken dukket aldri opp, og tiden gikk. Leveringstiden skulle være på 1-5 dager, men forsinkelser kunne selvfølgelig skje. Pakken sluttet å oppdatere seg i postNord-appen. Når det begynte å nærme seg 2 uker, tok jeg kontakt med komplett. De sa da at den var på vei, men beklaget forsinkelsen. Pakken dukket opp, og når det nærmet seg 3/4 uker siden jeg bestilte den, så tok jeg kontakt igjen med komplett. De bekreftet at pakken var borte, og sa de kunne sende produktet på nytt. Jeg ventet da totalt 5 uker fra jeg bestilte første gang til jeg mottok sending nr 2. I går (27. januar), fikk jeg plutselig beskjed om at jeg hadde en pakke å hente. Dette var selvfølgelig den aller første skjermen som jeg bestilte, som nå har kommet over 2 måneder for sent. Spørsmålet mitt er: Hva i alle dager skal jeg gjøre med pakken jeg mottok i går? Må jeg ta kontakt med komplett? Anonymkode: a1198...a39
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #2 Skrevet 28. januar 2024 Ja du tar kontakt med komplett, også henter du ikke ut pakke nr 2. Da blir den sendt i retur. Anonymkode: 6363c...998 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #3 Skrevet 28. januar 2024 Selvfølgelig tar du kontakt med butikken! De vil sannsynligvis gi deg beskjed om å bare la den gå automatisk i retur eller noe sånt. Anonymkode: f9c03...1bb 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #4 Skrevet 28. januar 2024 Kontakt komplett. Si i fra. Du kan få en returlapp av de, gratis for deg. Det kan også være at du får noe for å være ærlig, det har jeg fått. Anonymkode: c0afa...f73 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #5 Skrevet 28. januar 2024 Ååå tusen takk for hjelpen! Anonymkode: a1198...a39
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #6 Skrevet 28. januar 2024 Akkurat dette skjedde meg, bare fra en annen internettselger. Jeg har tatt imot begge produktene, og har ikke kontaktet eller returnert den ene. Jeg har dog tatt vare på det ene produktet, og det ligger klar til å bli sendt i retur hvis jeg får henvendelse fra butikken. Føler ikke ansvaret ligger hos meg, og ser på det som tort og svie for å ventet i 6 uker på produktet. Skal sies at produktene det er snakk om kun kostet 400 kr, så allverden er det ikke snakk om. Anonymkode: f3d93...b8d
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #7 Skrevet 28. januar 2024 Jeg opplevde noe lignende, men med pakke som skulle leveres i postkasse. Jeg fikk sms om at pakken var levert, men postkassen var tom. Jeg ventet noen dager i tilfelle den var lagt i kassen til en ærlig nabo eller noe, men ingenting. Kontaktet butikken og de sendte ut varene på ny. Et par uker etter at jeg fikk erstatingen dukket plutselig den originale pakken opp i kassa. Den var skitten og så ut som den hadde vært gjennom litt av hvert. Jeg kontaktet butikken som ordnet returlapp. Jeg hadde et lite håp om at de skulle si jeg bare kunne beholde varene siden det ikke var så kostbart, men den gang ei. 😅 Anonymkode: 805fb...dde
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #8 Skrevet 28. januar 2024 Du sender i retur den ene pakken, du fpr tilsendt returlapp fra komplett. Ikke gjøre noe anser jeg som tyveri. Komplett har vi ikke råd til å miste, beste service innen bransjen etter min mening. Anonymkode: 40741...50a 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #9 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du sender i retur den ene pakken, du fpr tilsendt returlapp fra komplett. Ikke gjøre noe anser jeg som tyveri. Komplett har vi ikke råd til å miste, beste service innen bransjen etter min mening. Anonymkode: 40741...50a Det er jeg veldig enig i. Komplett har veldig god kundeservice, så jeg kommer til å kontakte dem i morgen for å høre hva jeg skal gjøre. Får nok en returlapp som du og flere sier. Da ordner det seg! Anonymkode: a1198...a39 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå